0 Godzin, 0 Dni

Świadczenia pozapłacowe jako element polityki wynagradzania

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Zmienność otoczenia gospodarczego i rynku pracy skłania firmy do analizy i zmian strategii – w konsekwencji polityka zarządzania personelem i systemy motywacyjne muszą być bardziej elastyczne i zróżnicowane. Celem szkolenia jest przedstawienie aktualnej praktyki rynkowej oraz kierunków zmian w zakresie motywacyjnej roli świadczeń pozapłacowych

  • Wpływ strategii firmy na politykę wynagradzania

    Jak przełożyć strategię firmy na system motywacyjny
    Funkcje poszczególnych elementów systemu wynagradzania
    Motywacyjna rola systemów wynagrodzeń – kierunki zmian
    Zakaz dyskryminacji – praktyczne aspekty zasady „jednakowego wynagrodzenia za jednakową pracę”

    Rodzaje świadczeń pozapłacowych

    Świadczenia dodatkowe w Polsce:
    najpopularniejsze benefity oraz ich charakterystyka
    nowe i mniej znane formy świadczeń oraz możliwości ich stosowania

    Systemy kafeteryjne w praktyce
    Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych – możliwości i ograniczenia
    Podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników:
    zasady dofinansowania kosztów kształcenia przez pracodawcę
    kiedy wymagana jest zgoda pracodawcy na szkolenie/studia pracownika
    kiedy warto podpisać umowę o zwrocie kosztów szkolenia i co w niej uregulować


    Motywowanie poprzez optymalne dopasowanie

    Dopasowanie świadczeń dodatkowych do potrzeb różnych grup pracowników – m.in. różnych grup wiekowych, kadry kierowniczej
    Motywowanie w czasie koniunktury i dekoniunktury gospodarczej
    Motywowanie bez dodatkowych kosztów – praktyczne wskazówki

  • Wykład, przykłady i analizy przypadków, ćwiczenia, dyskusje moderowane.

  • Pracownicy działów kadr oraz wyższa kadra kierownicza.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Szkolenia o podobnej tematyce