14 Godzin, 2 Dni

grupa max. 12

Strategie promocyjne i reklamowe. Psychologia reklamy

Warszawa Trwa nabór 1 590,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • Korzyści i rozwój umiejętności:
    - poznanie psychologicznych mechanizmów decydujących o skuteczności reklamy, case studies
    - nabycie umiejętności doboru odpowiednich strategii promocyjnych do danej marki lub produktu
    - poznanie wybranych metod badania skuteczności reklamy, możliwych do zastosowania we własnej pracy zawodowej

  • 1. Współczesne formy komunikacji reklamowej – case study
    advertainment
    ambient
    advertorial

    2. Shockvertising – kiedy jest skuteczny i jak działa? – case study
    funkcje shockvertisibgu
    typy shockvertisingu
    zasady stosowania

    3. Emocje w reklamie
    pobudzenie jakich emocji jest najbardziej skuteczne?
    Emocje pożądane i nie pożądane
    Jak je aktywować?

    3. modele zachowań odbiorcy komunikatu reklamowego – jak je zastosować w praktyce?
    AIDA
    DAGMAR
    CAB

    4. Etapy budowania strategii reklamowej – praca w grupach i dyskusja

    5. Creative mix – niezbędne elementy skutecznej komunikacji reklamowej
    Definiowanie grupy docelowej – do kogo mówimy?
    Koncepcja przekazu (USP, UEP, BCB) – co chcemy powiedzieć?
    Forma przekazu – jak komunikować?
    Dobór mediów – gdzie się komunikować?

    6. Elementy przekazu reklamowego i ich znaczenie – zadanie dla uczestników
    Obraz
    Nagłówek
    Tekst
    Prezentacja marki

    7. Techniki reklamowe – case studies
    Personifikacja
    Mnemotechniki
    Hiperbolizacja
    Minimalizacja
    Humor
    Rekomendacja / testimonial
    Fantazja
    Porównanie
    Fragment z życia

    8. Nowe trendy w projektowaniu komunikatów reklamowych

    9. Cechy dobrego komunikatu reklamowego – zadanie dla uczestników

  • Tak

  • warsztaty, case study, ćwiczenia indywidualne i grupowe

  • Szkolenie przeznaczone dla:
    - pracowników kreatywnych agencji reklamowych
    - osób, które zajmują się lub zamierzają zajmować się promocją firmy i zamawiają reklamy dla swojej firmy
    - osób, które tworzą reklamy i chcą pogłębić wiedzę na temat tworzenia skutecznej reklamy – od strony mechanizmów psychologicznych.

  • 1 590,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie

Karolina Janiszewska

Szkolenia o podobnej tematyce