8 Godzin, 1 Dni

Strategiczne SLA

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Umowy utrzymania jakości usług informatycznych (SLA Service Level Agreement) stanowią części składowe kontraktów koncentrujących się przede wszystkim na zdefiniowaniu jakości usług.

    SLA coraz powszechniej uznawane są za nieocenione narzędzie pozwalające na oferowanie usług z gwarancją określonej jakości.



    Strategiczne SLA to intensywne jednodniowe warsztaty dotyczące pisania umów zgodnych z zasadami SLA. W trakcie warsztatu omówiony jest punkt widzenia klienta oraz dostawcy usług.

    Szczególną uwagę poświęcimy szerszym relacjom strategicznym. Zostaną omówione zagadnienia dotyczące negocjacji i mierników jakości usługi.

    Warsztat opiera się na interaktywnym treningu. Nie jest to wykład. Celem warsztatu jest stworzenie uczestnikom możliwości bezpośredniego i natychmiastowego przećwiczenia nowej wiedzy oraz wdrożenia jej w swojej pracy.

    Uczestnicy otrzymają również materiały i szablony, z których będą mogli korzystać w celu opracowywania własnych projektów SLA.

  • Sesja poranna: Struktura SLA

    Temat A – Poziomy i modele SLA.
    Temat B – Popularne mierniki.
    Temat C – Popularne błędy w pomiarach.
    Temat D – Typowe przypadki użycia.
    Temat E – Nagrody i kary.
    Temat F – Rozwiązania dotyczące negocjacji i ustaleń.

    Sesja popołudniowa: Wdrożenie strategicznych SLA.

    Temat A – Mapowanie w systemach IT dla osiągnięcia wyników biznesowych.
    Temat B – Umowy SLA ukierunkowane na klienta.
    Temat C – Umowy SLA ukierunkowane na dostawcę usług.
    Temat D – Powiązanie wskaźników KPI z umowami SLA.
    Temat E – Automatyzacja cyklu życia SLA.
    Temat F – Czynniki społeczne i korporacyjne w zastosowaniu i integracji SLA.

  • 900 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Trener: dr Mark Juszczak

Jest obywatelem USA. Mówi również biegle po polsku. Jest autorem dwóch książek z zakresu zarządzania innowacjami w firmach oraz w procesie globalizacji.

Od 7 lat jest zaangażowany w tworzenie nowych projektów biznesowych w Arabii Saudyjskiej, Emiratach Arabskich i Kuwejcie. Współpracuje z firmami prywatnymi oraz z sektorem publicznym.

Jest trenerem i konsultantem w dziedzinie wdrażania wiedzy i zarządzania innowacjami, uzyskał tytuł doktora na Columbia University - rola wiedzy w organizacji.



Prowadził szkolenia m.in. dla działów IT firm:

• Kuwait Institute of Scientific Research (KISR)

• Prudential Insurance Corporation

• CHUBB Insurance

• Blue Cross Blue Shield of Florida

• Federal Reserve Bank of the United States

• Mass Mutual Insurance

• Henry Schein

• US Gypsum

• C/S Companies

• Gartner Group (One of the Largest IT services companies in the world)

• IT Group

Szkolenia o podobnej tematyce