0 Godzin, 0 Dni

Strategia PR w przedsiębiorstwie

1 200,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • Oferowane szkolenie ma na celu przygotowanie profesjonalnej kadry, która będzie odpowiedzialna za wykreowanie i utrzymanie pozytywnego wizerunku firmy zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz przedsiębiorstwa.

  • 1.Miejsce public relations w strategii rynkowej firmy:
    -zarządzanie strategiczne, misja firmy,
    -analiza istniejącej pozycji firmy.
    2.Opracowywanie strategii P.R. i dobór odpowiednich środków oddziaływania:
    -tworzenie obrazu firmy,
    -kultura organizacyjna,
    -styl firmowy, kompleksowa identyfikacja, symbole i zachowania reprezentujące firmę na rynku,
    -instrukcje firmowe dotyczące dyscypliny identyfikacyjnej.
    3.Zakres działań public relations, podstawowe formy i środki public relations:
    -internal relations - działanie skierowane do wewnątrz, pracowników i ich rodzin,
    -wizerunek osobisty i umiejętności komunikacyjne kadry kierowniczej jako podstawa działań public relations przedsiębiorstwa,
    -savoir-vivre w biznesie,
    -lobbying - działania do grup wpływowych,
    -event creation - tworzenie wydarzeń w celu dotarcia do szerszych grup społecznych i uzyskania ich poparcia,
    -relations - działania skierowane na zewnątrz do ostatecznych grup docelowych,
    -crisis management - działanie w sytuacjach kryzysowych,
    -relacje z mass mediami - zwyczaje prasowe, formy komunikacji z mediami, przygotowanie materiałów prasowych,
    -organizacja public relations - specjalista ds. public relations i jego działania.
    4.PR w sytuacjach kryzysowych:
    -definicja kryzysu,
    -rodzaje kryzysów,
    -przyczyny kryzysów,
    -fazy kryzysów,
    -efektywna reakcja na kryzys,
    -koszty związane z kryzysem,
    -kontakty z mediami,
    -po kryzysie.
    5.Planowanie i ustalanie budżetu.
    6.Kontrola wyników.

  • 1200 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • przerwy kawowe
    zakwaterowanie

Wojciech Łukowski – doradca ds. tożsamości i wizerunku oraz public relations, Właściciel agencji Spectrum Communications, Był mi.in dyrektorem PR Simple, Rzecznikiem Prasowym WSHP im. Łazarskiego w Warszawie

Szkolenia o podobnej tematyce