6 Godzin, 1 Dni

grupa max. 14

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Uczestnicy w trakcie szkolenia obsługa klienta - najlepsze standardy:

    Poznają światowe, sprawdzone wzorce profesjonalnej obsługi.
    Poznają najlepsze standardy kontaktów z klientami.
    Nauczą się jak w najlepszy sposób rozmawiać z klientami.
    Poznają w praktyce sprawdzone zasady rozmowy telefonicznej.
    Poznają zasady pisania korespondencji mailowej i tradycyjnej.
    Dowiedzą się jak sprawić, aby klient czuł się najważniejszą osobą w firmie.

  • 1. POSTAWA PROKLIENCKA W NOWOCZESNYM DZIALE OBSŁUGI KLIENTA

    Zmiana nastawienia do obsługi klienta
    Korzyści z dobrej obsługi klienta dla klienta, pracownika i firmy
    Budowanie długofalowych relacji z klientami
    * Jakie są oczekiwania klientów?

    2. STANDARDY OBSŁUGI W KONTAKCIE BEZPOŚREDNIM

    Pracownik - wizytówką firmy
    Jak najlepiej powitać klienta?
    * Rola pierwszego wrażenia
    * Savoir vivre pierwszego kontaktu
    Kodeks ubraniowy w pracy - żelazne zasady
    Komunikacja niewerbalna jako narzędzie budowania relacji z klientem
    * Mowa ciała
    * Proksemika (strefy dystansu)

    3. STANDARDY W ROZMOWIE TELEFONICZNEJ

    Skuteczne metody na dobre pierwsze wrażenie w rozmowie telefonicznej
    Zasady rozmowy telefonicznej
    * Przygotowanie do rozmowy telefonicznej
    * Sporządzanie notatek
    * Przełączanie
    * Oddzwanianie
    * Telefon głośnomówiący
    * Sekretarka automatyczna
    Błędy i telefoniczne faux pas
    Głos o intonacja, dykcja, barwa

    4. STANDARDY KORESPONDENCJI MAILOWEJ

    Wygląd graficzny wiadomości
    Formy grzecznościowe w mailach
    Podpis
    Netykieta

    5. STANDARDY ZBIERANIA INFORMACJI I ROZMOWY Z KLIENTEM

    Jak się komunikujemy?
    * Schemat komunikacji
    * Dlaczego nie możemy się porozumieć? - Bariery komunikacyjne
    * Tajemnice aktywnego słuchania
    Sprawdzone techniki lingwistyczne w obsłudze klientów
    * Słowa, które klienci kochają
    * Zakazane słowa o zwroty, jakich należy unikać w rozmowie z klientem
    Metoda lejka
    6 sprawdzonych sposobów zadawania pytań
    Jak podsumować zebrane informacje?

  • Certyfikat B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa.

  • Szkolenie ma charakter warsztatowy.

  • Menedżerowie i specjaliści działów obsługi klienta.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu

Anna Ritter

Trener praktyk, z wykształcenia psycholog społeczny ze specjalizacją psychologia biznesu. Ekspert z ponad 15 letnim doświadczeniem managerskim w zakresie sprzedaży, negocjacji, zarządzania zespołami pracowniczymi w branży farmaceutycznej i FMCG. W latach 2013-2015 pracowała jako Regionalny Dyrektor Sprzedaży w Farmacol SA. Była odpowiedzialna za sprawne funkcjonowanie działów sprzedaży oraz negocjacje umów handlowych z ogólnopolskimi sieciami aptek. Obecnie pracuje jako Dyrektor Generalny w firmie Pharma Vitae i jest odpowiedzialna za sprawne funkcjonowanie i rozwój firmy. Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie (SWPS) ze specjalizacją psychologia społeczna, podspecjalizacja psychologia biznesu. Swoją pracę magisterską poświęciła metodom wywierania wpływu badając determinaty przekazów merytorycznych do leków RX w oparciu o strukturę stylów zachowań społecznych D. Merill

Szkolenia o podobnej tematyce