8 Godzin, 1 Dni

Sprzedaż przez telefon II - od prezentacji oferty do zamknięcia sprzedaży

więcej terminów () mniej terminów
  • Gruntowny trening sprzedaży przez telefon dostosowany do realiów polskich małych i średnich firm

  • Główne zagadnienia


     Jak przeprowadzić przez telefon ciekawą i efektywną prezentację oferty?

    - Klient jest potencjalnie zainteresowany rozmową na temat oferty. Jak zaprezentować swoją ofertę przez telefon aby zwiększyć później swoje szanse na zamknięcie sprzedaży?

    - Ćwiczymy jak w naturalny sposób opowiadać o produkcie tak aby zainteresować potencjalnego Klienta… uwzględniając rozpoznane uprzednio programy informacyjne

    - Trenujemy też przekładanie cech produktu na potencjalne korzyści a tych z kolei na wartości wyrażane w twardych jednostkach takich jak czas i pieniądz.

    - Szukamy tez oryginalnych, nietypowych sposobów prezentacji unikając szablonowych wypowiedzi, znienawidzonych przez Klientów.


     Jak skutecznie finalizować sprzedaż przez telefon?
    Klient otrzymał Twoją ofertę. Jak możesz finalizować sprzedaż przez telefon?

    - Zanim przejdziemy do ostatecznego pytania trenujemy radzenie sobie z obiekcjami Klienta oraz jego zagraniami negocjacyjnymi – naszym głównym celem jest obrona marży.

    - Jeżeli chodzi o sama finalizację tu nie ma niestety jednego złotego sposobu, który będzie zawsze skuteczny. Trenujemy kreatywność poszukując razem wciąż nowych pomysłów na domknięcie sprzedaży w warunkach danej firmy.

    - Ćwiczymy reakcję na wstępną odmowę Klienta oraz ćwiczymy jak zostawiać sobie tzw.: „furtkę do przyszłości” jeżeli Klient w danej chwili ucina wszelkie próby finalizacji sprzedaży.

  • certyfikat ukończenia szkolenia

  • - Trzymamy się zasady że ponad 60% czasu szkolenia stanowią praktyczne ćwiczenia, gry i symulacje rozmów z Klientami lub podwładnymi.

    Pozostałe 40% czasu przeznaczamy na mini wykłady i moderowane dyskusje z Uczestnikami.

    - Bardzo ważne jest dla nas zapewnienie przyjaznej atmosfery sprzyjającej wymianie informacji, poznawaniu najlepszych praktyk oraz nawiązywaniu relacji pomiędzy Uczestnikami.

    - Warsztat kończy zdefiniowanie przez każdego Uczestnika celu, polegającego na wdrożeniu wybranych przez Uczestnika zagadnień do jego codziennej praktyki

    - Przez 30 dni po warsztacie wspieramy Uczestników w realizacji ich celów poprzez telecoachingi oraz konsultacje przez telefon.

    - Wierzymy, że dzięki wspólnej pracy przy wdrażaniu umiejętności przećwiczonych na warsztacie do codziennej praktyki Uczestnika inwestycja w udział w naszym szkoleniu zwróci się w znacznie krótszym czasie niż zazwyczaj.

  • Warsztat skierowany jest do handlowców, przedstawicieli handlowych, pracowników działów telesales/inside sales, oraz menedżerów sprzedaży (Key/Account Managerów), którzy mają kontaktują się z Klientem przez telefon.

Michał Karzel - trener, konsultant

Grzegorz Jagodziński - trener, konsultant

Szkolenia o podobnej tematyce