0 Godzin, 2 Dni

Sprzedaż

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • - Doskonalenie umiejętności interpersonalnych sprzedawców

    - Podniesienie skuteczności rozmów z klientami

    - Wykształcenie skutecznych technik sprzedaży osobistej

    - Umiejętność postępowania z reklamacjami, krytyką ze strony klientów

    - Dostarczenie wiedzy dotyczącej zaspakajania psychologicznych potrzeb klienta

    - Zwiększenie trwałości związków z klientami

  • ZASADY PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA
    • Określenie procedur obsługi klienta
    • Określenie stylu i atmosfery pracy z klientem
    • Jakość obsługi klienta – kryteria i wzory

    KONTAKT OSOBISTY Z KLIENTEM
    • Ustalenie celu wizyty
    • Przygotowanie do wizyty
    • Wejście i pierwsze wrażenie
    • Autoprezentacja – wybór odpowiedniej taktyki
    • Umiejętność wzbudzania wiarygodności i zaufania

    OKRESLENIE POTRZEB KLIENTA
    • Najważniejsze narzędzia poznawania i zrozumienia klienta
    • Sterowanie rozmową przy pomocy pytań – pytania ogólne, pytania uściślające
    • Techniki aktywnego słuchania w analizie potrzeb – scenki symulujące sytuacje zawodowe w oparciu o przygotowane scenariusze

    PREZENTACJA OFERTY
    • Kolejność oferowanych produktów
    • Zasady korzystania z cenników, katalogów, materiałów reklamowych
    • Nawiązanie pozytywnego kontaktu, złożenie propozycji, zaproponowanie rozwiązania, podsumowanie, zamknięcie - ćwiczenie

    RADZENIE SOBIE Z ZASTRZEŻENIAMI KLIENTA
    • Diagnoza skuteczności stosowanego przez handlowców stylu radzenia sobie z oporem nabywcy
    • Sposoby radzenia sobie z oporem nabywcy:
    - testowanie, izolowanie, ograniczanie ilości obiekcji
    • Symulacje sytuacji – ćwiczenie w oparciu o sytuacje zawodowe uczestników szkolenia

    TECHNIKI ZAMYKAJACE TRANSAKCJĘ
    • Niewerbalne sygnały gotowości do zakupu – film szkoleniowy
    • Wprowadzenie do technik zamykających transakcje
    • Zamykanie transakcji w oparciu o reguły wywierania wpływu
    - zasada kontrastu
    - reguła zaangażowania i konsekwencji
    • Symulacje sytuacji – ćwiczenia w oparcie o sytuacje zawodowe

  • TAK

  • Zajęcia mają charakter warsztatowy i prowadzone z wykorzystaniem narzędzi aktywizujących, tj.:



    o Mini – wykłady

    o Moderowane dyskusje

    o Ćwiczenia indywidualne

    o Film szkoleniowy

    o Rejestracja kamerą

    o Symulacja sytuacji

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Szkolenia o podobnej tematyce