7 Godzin, 1 Dni

SPECYFICZNE WYMAGANIA KLIENTÓW - CSR - DAIMLER

Kraków Trwa nabór 1 250,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • Zapoznanie Uczestników szkolenia ze specyficznymi wymaganiami klienta – grupy Mercedes-Daimler jakie obowiązują
    w przemyśle motoryzacyjnym oraz powiazaniem tych wymagań ze standardami IATF 16 949:2016.

    Zaprezentowanie przywołanych technik, narzędzia, dokumentów, formularzy systemów klienta w kontekście nowego uruchomienia produktu oraz produkcji seryjnej.
    Podczas szkolenia Uczestnik nauczy się:
    - jak skutecznie implementować wymagania MERCEDES-DAIMLER w systemach zarządzania swojej organizacji
    - wykonywać ocenę dostawców
    - prowadzić fazy PPAP oraz rekwalifikacje zgodnie z wymaganiami MERCEDES-DAIMLER
    - poprawnie wypełniać dokumentację klienta wpisaną w platformę eSEP

    Podczas szkolenia Uczestnik dowie się:
    - jakie są specyficzne wymagania MERCEDES-DAIMLER obowiązującymi dostawców przemysłu motoryzacyjnego.
    - jakie są oczekiwania MERCEDES- DAIMLER w zakresie procesu komunikacji między klientem a dostawcą
    - jak przebiega proces uzgodnień projektowych z MERCEDES -DAIMLER oraz poznasz zasady przygotowywania dokumentacji produktu i procesu.

  • Kryteria/ wymaganie wg których prowadzone jest szkolenie:
    - Mercedes Benz Cars (MBC)) 1.7.5 26.11.2009
    - Mercedes-Benz Special Terms 2016
    - IATF 16949:2016

    Specyficzne wymagania Daimler w kontekście IATFSkontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie:2016
    Manual Zarzadzania dostawcami Mercedes Benz Cars (MBC)) 1.7.5 26.11.2009 oraz Mercedes-Benz Special Terms 2016 – omówienie
    SQMS - PPAP, Reklamacje, Rekwalifikacje
    START - Zarządzanie projektem, fazy projektu, odpowiedzialność , powiązania z APQP
    Platforma eSEP - zarządzania i fazy PPAP, komunikacja z klientem – Problem Solving, zarządzanie reklamacjami
    Platforama DocMaster - Normy, specyfikacje, formularze Daimler
    Zarzadzanie dostawcami - EBSC (ocena i kwalifikacja dostawców)]
    QEC-Tool - Reklamacje gwarancyjne, serwis, Quick Responce
    Ćwiczenia:
    · Przejście przez wymagania Daimler w kontekście standardu APQP.
    - rozpisanie faz nowego uruchomienia
    - wypełnianie dokumentacji PPAP, omówienie statusów poszczególnych dokumentów PPAP
    - wypełnianie dokumentów i fazy zatwierdzenia dostawcy
    - omówienie wypełnionych formularzy – kluczowe punkty dokumentów

  • certyfikat TQMsoft

  • wykład i ćwiczenia

  • Inżynierowie jakości
    · Inżynierowie pracujący z wymaganiami klienta
    · Liderzy/koordynatorzy projektów

  • 1 250,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie

trenerzy TQMsoft

Szkolenia o podobnej tematyce