7 Godzin, 1 Dni

grupa max. 15

Social Media w Biznesie

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Co będziesz umieć po warsztacie:

    Przygotować i prowadzić fanpage na Facebooku
    Przygotować i prowadzić konto na Twitterze
    Przygotować i prowadzić inne profile społecznościowe (Pinterest Instagram, LinkedIn, G+)
    Przygotowywać i publikować treści dopasowane do kanałów Social Media
    Automatyzować publikację treści
    Monitorować swoją obecność w Social Mediach

  • Aye Know! zaprasza na warsztaty Social Media w biznesie.

    Prowadzisz firmowy fanpage? Chcesz pozyskać klientów przez Faceebooka? Nie wiesz jak dobrać strategię Social Media, żeby generować więcej leadów? Przyjdź na nasze warsztaty Social Media. Podpowiemy jakie kanały Social Media są dobre dla Twojego profilu działalności, dlaczego korzystać z Google+, kto powinien korzystać z Instagrama, Pinteresta, Swarma i innych aplikacji społecznościowych. Dodatkowo pokażemy jak śledzić swoją obecność i działania konkurencji w kanałach społecznościowych, wykorzystywać reklamy w Social Media oraz jak zwiększać grono potencjalnych klientów.

    Co będziesz umieć po warsztacie:

    Przygotować i prowadzić fanpage na Facebooku
    Przygotować i prowadzić konto na Twitterze
    Przygotować i prowadzić inne profile społecznościowe (Pinterest Instagram, LinkedIn, G+)
    Przygotowywać i publikować treści dopasowane do kanałów Social Media
    Automatyzować publikację treści
    Monitorować swoją obecność w Social Mediach

    Promocja: Uczestnicy warsztatów Social Media w Biznesie otrzymują dwumiesięczny, darmowy do Brand24

    O nas:

    Aye, Know! - Wiemy, o czym mówimy! Uważamy, że nie ma głupich pytań, nie ma głupich odpowiedzi. Jest doświadczenie - i dzieląc się nim, można rozmawiać o poważnych tematach na luzie. To właśnie robimy. Swoje usługi kierujemy do tych, którzy oczekują profesjonalnych efektów, często nie mogąc sobie pozwolić na usługi dużych i drogich firm. Nie chodzimy w garniturach, nie nosimy krawatów. Jednak jesteśmy w 100%, a nawet w 200% profesjonalistami.




    Agenda szkolenia/ możliwa modyfikacja na potrzeby firmy
    -Zbiórka, przywitanie

    - Social Media w firmie - cel, strategia, zasoby - 25 minut

    - Przegląd SM - 60 minut

    Facebook - strony, grupy, reklamy
    Twitter
    LinkedIn - strona firmy, showpages, powiązania z pracownikami/klientami
    Google+ - strona vs. Społeczność, dlaczego warto być na G+?
    Pinterest
    Instagram
    SlideShare
    YouTube
    Goldenline
    Inne: Snapchat, Swarm, Branded.me

    - Przerwa kawowa - 15 minut

    - Jak dobrać pakiet Social Media do profilu działania firmy - 35 minut

    Grupa docelowa
    Cel
    Charakter działalności i treści

    - Automatyzacja publikacji - narzędzia, modyfikacje treści w zależności od kanału - 30 minut

    - Budowanie społeczności - 40 minut

    Zbieranie "lajków", "followersów";
    Treści: content marketing, viral marketing
    Konkursy i zaangażowanie fanów

    - 20 minut na pierwszy zestaw pytań i odpowiedzi

    - przerwa lunchowa - 30 minut

    - Komunikacja w mediach społecznościowych - 60 minut

    Do's and Dont's
    Treści publiczne a emocje osobiste
    Czas reakcji
    Kryzys - podstawy reakcji

    - Monitorowanie Mediów społecznościowych -60 minut

    Wizerunek firmy/marki
    Konkurencja
    Potencjalne leady sprzedażowe

    - przerwa kawowa - 15 minut

    - Obsługa klienta w Mediach społecznościowych - 45 minut

    Reakcja na problem klienta
    Sposób prowadzenia komunikacji

    - Druga sesja pytań i odpowiedzi, konsultacje indywidualne

    - zakończenie

  • zaświadczenie o odbyciu szkolenia

  • warsztaty

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu
    konsultacje do 1 dni po szkoleniu

  • Cena zależna jest od ilości uczestników. Dla grupy do 5 osób, cena za 1 osobę wynosi - 650 netto. Powyżej, warsztat ulega indywidualnej wycenia

Arkadiusz Sęga

Ekspert Social Media i komunikacji B2C, Community Manager, Copywriter. 5 lat w branży Social Media i E- Commerce/Online Marketing, doświadczenie z projektów realizowanych dla Orange Polska i wielu portali tematycznych (nowe technologie, finanse). Pasjonat nowych (szczególnie mobilnych) technologii, bloger, influencer.

Szkolenia o podobnej tematyce