8 Godzin, 1 Dni

SOCIAL MEDIA - PODSTAWY DZIAŁAŃ WSPIERAJĄCYCH MARKETING, PR I SPRZEDAŻ W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

więcej terminów () mniej terminów
  • Celem szkolenia jest między innymi:

     poznanie charakterystyki mediów społecznościowych,

     znajomość praktycznego wykorzystania w marketingu i reklamie narzędzi dostępnych na Facebook (profil firmy na Facebooku fanpage, zakładki na fanpage, integracja strony firmowej z Facebookiem, nowy wymiar stron na Facebooku po zmianach 30.III.2012 r. - fanpage na osi czasu - Timeline) oraz na innych mediach społecznościowych, w promocji naszej marki – pinterest, google +, youtube i inne.

  • 1. Co to są media społecznościowe i jakie są ich najważniejsze cechy.
    Struktura sieci społecznych.
    Najważniejsze serwisy – charakterystyka.
    Mechanizmy psychologiczne i społeczne.
    2. Praktyczne aspekty wykorzystania mediów społecznościowych w zintegrowanej strategii
    marketingowej.
    Ekspozycja marki.
    Budowanie relacji.
    Dynamiczna interakcja.
    Segmentacja i profilowanie grup docelowych.
    3. Media społecznościowe w praktyce.
    Jak prowadzić stronę społecznościową (fanpage).
    Jak zmienić profil w fanpage i czy warto.
    Jak zdobywać nowych fanów.
    Jak nie dać się skasować.
    Jak ugasić ogień w komentarzach.
    Jak mierzyć realizację celów biznesowych.
    Jak podpiąć statystyki pod Facebooka (Google Analytics).
    Omówienie kluczowych nowości od Facebooka dla firm - nowy wymiar stron na Facebooku po zmianach 30IIISkontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stroniefanpage na osi czasu (Timeline).
    Jak wykorzystać inne serwisy w promocji marki.
    Pinterest.
    Youtube.
    Twitter.

  • warsztat, dyskusja.

Piotr Bucki - absolwent Wydziału Architektury i Urbanistyki, SWPS oraz kursów doskonalących Uniwersytetu Stanford - w zakresie przedsiębiorczości internetowej i UX - w konstruowaniu interfejsów. Trener, szkoleniowiec i wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni, Gdańskiej Wyższej Szkoły Humanistycznej oraz Uniwersytetu Gdańskiego. Twórca i consultant projektów z zakresu IT – sklepy internetowe, aplikacje mobilne, media społecznościowe, e-learning i inne. Menadżer projektów - związany zawodowo z Wydawnictwem Pedagogicznym OPERON. Konsultant projektów dla firm Fenomem, 9init i innych. Stały współpracownik magazynów "MaleMen" i „Dolce Vita” oraz miesięcznika "Charaktery", “Style i Charaktery” i „Psychologia w szkole”.

Szkolenia o podobnej tematyce