8 Godzin, 1 Dni

Słowa, które sprzedają. Jak pisać skutecznie w biznesie.

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • -Zwiększenie skuteczności (perswazyjności) tekstów biznesowych(ofert,na stronie www, ulotce, folderze itp.).

    -Zwiększenie skuteczności komunikacji bezpośredniej i pośredniej z klientami i partnerami biznesowymi

    (w rozmowach telefonicznych, komunikacji e-mailowa, listowej).

    -Zmniejszenie kosztów przez nabycie niezależności od zewnętrznych dostawców usług reklamowych





    OSOBY ZAINTERESOWANE PROSZĘ O KONTAKT:



    NUMER TELEFONU 071 334 74 62 BĄDŹ NA ADRES E-MAIL B.BLOCH@SARTO.PL

  • Certyfikat poświadczający ukończenie warsztatów

  • -warsztaty,

    -dużo ćwiczeń w małych kameralnych podgrupach,

    -obszerna prezentacja przykładów praktycznych

  • - pracownicy działów sprzedaży, marketingu, PR, dziennikarze, copywriterzy,



    - samodzielni specjaliści odpowiedzialni za marketing i promocję,



    - osoby odpowiedzialne za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z

    inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.),



    - przedsiębiorcy chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej

    swojej firmy.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Adrian Tomaszewski

Absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu i Języków Obcych w Katowicach, praktyk reklamy, projektant, kompozytor, właściciel firmy reklamowej "Autor". Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując dla: Altkom Akademia (trener), Ogilvy One Poland (copywriter i senior copywriter), Young & Rubicam (senior copywriter), Wunderman (senior copywriter), Polymus (senior copywriter), V&P (senior copywriter), Kolart (grafik, projektant). Współpracował z: Microsoft, Polkomtel, Starthotel.pl, HYPERmedia, K2, IQ Marketing, Genero, Red 8, Lemoniada, Barlett, Pegasus Advertising, Wizard, smARTcat, Next Point. Realizował projekty dla: Avon, Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in. Oprócz tego jest kompozytorem muzyki i efektów dźwiękowych do reklam, serwisów www, prezentacji multimedialnych, infolinii, gier, eventów itp. Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" i "Reklamowa gra w słowa" oraz zdobywca nagród Złote Orły, Boomerang, Złota strzała.

Szkolenia o podobnej tematyce