16 Godzin, 2 Dni

SKUTECZNY HANDLOWIEC - TECHNIKI SPRZEDAŻY - aktywne szkolenie oparte o ćwiczenia

Warszawa Termin pewny Inny 1790 PLN 1 190,00 PLN + VAT
Kraków Termin pewny First minute 1790 PLN 1 390,00 PLN + VAT
Warszawa Termin pewny First minute 1790 PLN 1 390,00 PLN + VAT
Poznań Termin pewny First minute 1790 PLN 1 390,00 PLN + VAT
Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • SKUTECZNY HANDLOWIEC- techniki sprzedaży

    Szkolenie dostarcza narzędzi i umiejętności niezbędnych każdemu handlowcowi, który chce odnieść SUKCES!

    TO SZKOLENIE JEST DLA CIEBIE

    KORZYŚCI:
    -wzrost sprzedaży w firmie,
    -poznanie skutecznych i sprawdzonych technik sprzedaży,
    -rozwinięcie umiejętności postrzegania sytuacji z perspektywy Klienta i jego potrzeb,
    -udoskonalenie zdolności związanych z prowadzeniem i kontrolą rozmowy handlowej,
    -zwiększenie umiejętności perswazji,
    -rozwinięcie umiejętności budowania pozytywnego nastawienia i komunikowania w procesie handlowym,
    -dzięki dobrze dopasowanym standardom uczestnicy otrzymują narzędzia, które zaraz po szkoleniu mogą stosować w kontakcie z Klientem.

    CEL:
    Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze skutecznymi technikami sprzedaży. Nabycie umiejętności przeprowadzania efektywnych rozmów handlowych z analizą potrzeb Klienta budowaniem relacji i prezentowaniem wartości dla Klienta. Rozwój efektywnych technik skutecznego komunikowania się, w zależności od zastanej sytuacji.
    Uczestnicy również dokonają samoanalizy, aby zidentyfikować obszary, gdzie najszybciej mogą wznieść się na wyższy poziom efektywności. Uczestnicy szkolenia poznają etapy procesu sprzedaży oraz cele działań handlowca na poszczególnych etapach. Zdobywając praktyczne umiejętności rozpoznania potrzeb, prezentacji produktu oraz zamykania rozmowy handlowej, będą w pełni kontrolować proces sprzedaży. Efektywnie wykorzystując narzędzia komunikacyjne oraz wiedzę psychologiczną będą skuteczniejsi w działaniu.


    OPINIE UCZESTNIKÓW:
    Paweł z Warszawy: „Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.”
    Łukasz z Warszawy: „Charyzma prowadzącego nadawała szkoleniu właściwe tempo, ciekawe przykłady zastosowań, odgrywane sceny bardzo ciekawe.”
    Adrian z Koszalina: „Profesjonalne użyteczne, nieszablonowe. Daje realne możliwości zwiększenia sprzedaży. Ciekawe, stopniowe przekazywanie wiedzy.”
    Maciej z Łomianek: „Moja opinia po szkoleniu jest bardzo pozytywna. Trener jasno i zrozumiale omawia zagadnienia, z nutą humoru, co jest bardzo fajne.”
    Sebastian z Łodzi: „Bardzo motywujące szkolenie. Obrazuje techniki sprzedaży dotąd mi nie znane. Przywraca wiarę w swoje możliwości. Przełamuje bariery o spojrzeniu na siebie z innej strony.”
    Maria z Andrychowa: „Szkolenie w miłej atmosferze. Zawierało liczne treści merytoryczne przekazywane w interesujący sposób. Treningi zostały przeprowadzone bardzo dokładnie i zapewne przyniosą szkolonym wymierne efekty.”
    Anna z Warszawy: „Oceniam bardzo pozytywnie szkolenie, jako najlepsze i na najwyższym poziomie prowadzone w spośród wszystkich na których dotychczas byłam. Merytoryczny przekaz wiedzy – bardzo dobry!”


    PROGRAM WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH:

    Ja handlowiec – właściwa postawa kluczem do sukcesu.
    Dla kogo pracuję ?
    Cechy idealnego handlowca.
    Słabości, które przeszkadzają nam w zbliżaniu się do „ideału”.
    Co wyróżnia wybitnych handlowców od miernot?
    Jak zwiększyć własną motywację?
    Indywidualny Plan Działania - wstęp.

    Przygotowanie do wizyty/rozmowy telefonicznej.
    Informacja najcenniejszym towarem.
    Jakie informację posiadam a jakie mogę łatwo zdobyć?
    Jak dobrze znam swoją ofertę. W czym jestem lepszy od konkurencji?
    Jak dobrze znam ofertę konkurencji? W czym są lepsi ode mnie?
    Analiza PCK (Potrzeby/Cechy/Korzyści).
    Analiza APK (Analiza Przewagi Konkurencyjnej )kluczem do sukcesu sprzedażowego.

    Złote zasady wędkarza.
    Przynęta ma smakować Klientowi nie Tobie!
    Technika „rzucania kamieni”.

    Skąd mam wiedzieć co jest ważne dla Klienta?
    Rola i znaczenie właściwie zadanych pytań.
    „Najgłupsze” pytania, a mimo to często zadawane przez handlowców.
    Moje 9,5 pytania, które zmiotą konkurencję z powierzchni Ziemi.

    Pierwsze wrażenie, nawiązanie kontaktu.
    Jak Cię widzą tak Cię piszą. - Rola i znaczenie „opakowania”.
    Techniki wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia.
    Mowa ciała, dykcja, radzenie sobie z tremą i stresem.

    Komunikacja w relacji Klient/sprzedawca.
    Argumentacja na podstawie Analizy Przewagi Konkurencyjnej.
    Typologia słuchaczy/Klientów.
    „Technologie” prezentacyjne.
    Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.
    Prawa i techniki perswazji.
    Zwroty „parzące” i „nęcące”.
    Technika kwitowania pytań.

    Etapy i przebieg rozmowy handlowej.
    Jak nie wpaść w pułapki zastawiane przez Klientów?
    Jak nie dać się „zatruć”, bo przecież klienci próbują to robić cały czas?
    Czy rozmawiam z właściwą osobą?
    Jak „łowić pstrągi?”
    Metody wywieranie pozytywnego wpływu na ludzi.

    Klient się czepia! - Obiekcje, szansa, czy zagrożenie?
    Klient podważa moją ofertę – czy jestem gotowy i przygotowany?
    Techniki przełamywania obiekcji sceptycznego Klienta.
    Sposoby finalizacji rozmowy sprzedażowej.

    Proces sprzedaży, a skuteczne zamknięcie
    Z jakich etapów się składa
    Definiowanie celów w etapach sprzedaży
    Jaki wpływ na zamknięcie mają poszczególne etapy

    Sygnały zakupu
    Czym są?
    Jak je rozpoznać?
    Jak je wykorzystać, by sprawnie przejść do etapu zamknięcia?

    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie po raz trzeci! SPRZEDANE! - I co teraz?
    Działania po sprzedażowe, zwiększające lojalność Klienta.
    Budowanie „pełnych aktywnych referencji”.

    UWAGA REKLAMACJA (moduł realizowany w zależności od oczekiwań uczestników).
    Reklamacja prezentem od Klienta?
    Reklamacja a lojalność Klienta – Fakty i mity.

    Indywidualny Plan Działania.
    Czy jestem gotów na nową jakość swojej pracy, ale i swojego życia?
    Szczegółowe , pisemne wyznaczenie przez uczestników swoich celów osobistych i zawodowych.

    Przed szkoleniem każdy z uczestników ma możliwości wypełnienie ankiety by zwrócić uwagę na aspekty szczególnie dla niego ważne.
    Dzięki temu szkolenie jest dostosowane do potrzeb uczestników.
    Na szkoleniu można zgłaszać zagadnienia które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego również drogą e-miał lub telefonicznie doradcy.


    U NAS LICZĄ SIĘ REZULTATY!
    Ponad 15-letnie doświadczenie w skutecznym dostarczaniu kompleksowych rozwiązań szkoleniowych pozwoliło nam zaproponować Państwu pakiet gwarancji:

    - GWARANCJA PEWNY TERMIN SZKOLENIA
    - GWARANCJA NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI
    - GWARANCJA BEZTERMINOWEJ OPIEKI TRENERA

    Czym są nasze gwarancje? To obszary, w których pragniemy zapewnić Państwu najwyższą jakość oferowanych przez nas usług szkoleniowych, dać unikalne na rynku dodatkowe korzyści zabezpieczające ciągłość Państwa edukacji, gwarantujące komfort szkolenia oraz bezpłatną BEZTERMINOWĄ opiekę trenera.


    SPOSÓB PROWADZENIA WARSZTATÓW:
    Warsztaty VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia.
    Szkolenie od samego początku ma postać praktyczną są to studia przypadków praktycznych. Odgrywanie ról, ćwiczenie prezentacji, autoanaliza w oparciu o realizowane w trakcie treningu ćwiczenia.

    METODY SZKOLENIA:
    80 % czasu szkolenia- warsztaty, ćwiczenia, aktywizacja zawodowa.
    20 % czasu szkolenia- teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia
    mikro-wykłady,
    symulacje,
    dyskusje moderowane,
    studia przypadków,
    gry sytuacyjne,
    ćwiczenia,
    autoprezentacje i odgrywanie ról.

    Ze względu na fakt, iż szkolenie poprowadzi doświadczony praktyk, zazwyczaj poruszane są również inne, indywidualne problemy zgłaszane przez uczestników. Nasze szkolenia są elastyczne i dostosowują się do potrzeb uczestników, tak aby każdy z nich odniósł jak największe korzyści, przyczyniając się w ten sposób do wzrostu efektywności.


    Czas trwania: 16h szkoleniowych (2dni: 9.00 – 16.30)


    Koszt inwestycji:

    Zgłoszenie powyżej 30 dni przed terminem: 1390,00 zł netto/os + 23% VAT
    Zgłoszenie powyżej 15 dni przed terminem: 1590,00 zł netto/os + 23% VAT
    Zgłoszenie 2 tygodnie przed terminem: 1790,00 zł netto/os + 23% VAT

    II , III i IV osoba z firmy 1190,00 netto + 23% VAT
    V osoba – gratis


    Cena zawiera:
    Konsultacje z ekspertem VIDI po szkoleniu (e-mail oraz telefonicznie) – bezterminowo,
    materiały szkoleniowe,
    certyfikat ukończenia szkolenia,
    4x przerwa kawowa, 2x obiad,
    pomoc i doradztwo po szkoleniu.

  • Certyfikat Ukończenia Szkolenia VIDI

  • handlowiec, manager sprzedaży , przedstawiciel handlowy

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu
    konsultacje do dni po szkoleniu
    elementy integracyjne

  • 1 790,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie

Szkolenia o podobnej tematyce