8 Godzin, 1 Dni

grupa max. 12

Skuteczne pozyskiwanie Klientów przez telefon - WROCŁAW

Wrocław Termin pewny Last minute 799 PLN 679,15 PLN + VAT
Wrocław Trwa nabór 799,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • Zwiększenie ilości umawianych spotkań biznesowych, pozyskanych Klientów
    Doskonalenie umiejętności sprzedażowych poprzez analizę dotychczasowych doświadczeń Uczestników warsztatu
    Powiększenie portfela i bazy Klientów z wykorzystaniem telefonu
    Maksymalizacja wyników sprzedażowych

  • Nowa era sprzedaży już trwa!

    Jeszcze jakiś czas temu, głównym narzędziem pozyskiwania Klienta był samochód, kilka wizyt u Klienta i …. często nasz wysiłek nie kończył się sprzedażą.
    Aleksander Bell wynalazł rewelacyjne narzędzie, które stało się podstawową formą, a co ważniejsze dużo tańszą niż dotychczas stosowane.

    Jeśli chcesz wykorzystać swój potencjał i możliwości Handlowców, zależy Ci na zwiększeniu sprzedaży to jest szkolenie właśnie dla Ciebie i Twoich Handlowców.

    KORZYŚCI

     ukształtowanie postawy pro- sprzedażowej
     stosowanie nowych sposobów docierania do osób decyzyjnych
     skuteczniejsze zarządzanie czasem i przebiegiem rozmowy telefonicznej
     świadome wykorzystywanie metod i technik zamykania sprzedaży
     odpowiednie reagowanie na obiekcje Klientów w celu doprowadzenia transakcji do pozytywnego finału
     świadome stosowanie i używanie kanałów technik komunikacyjnych


    PROGRAM SZKOLENIA

    1. Sprzedaż jako kluczowa kompetencja przyszłości
    Czym jest sprzedaż? - Pozwól kupować swoim Klientom!
    Cechy dobrego sprzedawcy - czym charakteryzuje się profesjonalny Handlowiec?
    Zasady profesjonalnej sprzedaży przez telefon - jak zdobyć Klienta?
    2. Komunikacja i zasady prawidłowego komunikowania się przez telefon
    Elementy wokalne - jak mówić, by Klienci chcieli Cię słuchać?
    Elementy werbalne - kluczowe treści w pozyskiwaniu Klientów na odległość
    Techniki aktywnego słuchania - słuchaj co mówi Klient, dostosuj najlepszy produkt
    Bariery komunikacyjne - nie pozwól, by Klient uciekł do konkurencji
    3. Etapy profesjonalnej telefonicznej rozmowy sprzedażowej
     Przygotuj się na wszystko - wachlarz przewag konkurencyjnych
     Powitanie i nawiązanie kontaktu
    - Jak wyróżnić się wśród tysięcy sprzedawców telefonicznych?
    - Znowu ta “Sekretarka” - jak zainteresować ją swoim produktem lub trafić do osoby decyzyjnej
     Proste kroki na zainteresowanie klienta w pierwszym zdaniu
    - Budowanie pierwszego wrażenia i autorytetu sprzedawcy
    - Co wpływa na pierwsze wrażenie?
    - Ile mam czasu, aby mój rozmówca mnie kupił?
    - Jak zaskoczyć Klienta?
     Badanie potrzeb i motywów zakupu Klienta
    - Poznaj swojego Klienta
    - Pozwól kupić Klientowi to co oferujesz
     Najlepsze techniki, które pomogą Tobie w sprzedaży!
    - Budujemy pytania, po których Twój Klient sam będzie chciał kupić Twój produkt
     Metody przedstawienia oferty
    - Jak zaprezentować produkt, by Klient musiał go kupić?
    - Działanie na wyobrażeniach Klienta - stosuj najefektywniejsze metody prezentacji
    - Pomóż Klientowi dobrać najlepsze rozwiązania
     Praca z zastrzeżeniami i obiekcjami Klienta- metody argumentacji
    - Walcz ceną - albo zarabiaj na sprzedaży!
    - “Nie jestem zainteresowany”, “Korzystamy z konkurencji”, “Mam już wszystko”, “Niczego nie potrzebuję”, “Nie lubię zmian” - nie daj się zaskoczyć poznaj techniki, które pomogą Tobie radzić sobie z obiekcjami.
    - OBIEKCJE TWOICH KLIENTÓW - wypracujemy rozwiązania, na obiekcje Twojego Klienta!
     Finalizacja rozmowy- techniki
    - Jak zakończyć rozmowę sprzedażą?
    - Techniki i metody szybkiego domykania sprzedaży?
    - Udowodnij Klientowi, że Twój produkt/usługa jest godna jego uwagi.
    4. Język perswazji - zaczaruj swojego Klienta!
    Założenia - praktyczne ćwiczenia, gotowe rozwiązania do zastosowania od razu po szkoleniu
    Techniki perswazyjne - poznaj w jaki sposób, pomóc Klientowi wybrać Twój produkt/usługę
    5. Reguły wywierania wpływu
    Reguły, które pomogą wpłynąć na Twojego Klienta
    Dowiedz się jak działa umysł Twojego Klienta
    Twój produkt jest idealnym i najlepszym rozwiązaniem dla Twoich Klientów
    6. Podsumowanie i zakończenie szkolenia

    WARTOŚĆ INWESTYCJI

    Warsztat będzie oparty w 100% na ćwiczeniach, podczas których Uczestnicy będą mogli wypracować konkretne rozwiązania i wdrożyć je do pracy od razu po zakończeniu szkolenia. Poszczególne ćwiczenia będę uzupełniane niezbędnymi informacjami, które pozwolą Uczestnikom zrozumieć i jednocześnie doświadczyć skuteczności poznanych metod i technik.

    W przypadku zgłoszenia z jednej firmy więcej niż 1 osoby lub jeśli zdecydujesz się na
    więcej niż 1 szkolenie otwarte, zapytaj naszego doradcę o rabat!

  • Certyfikat ukończenia szkolenia

  • Warsztat będzie oparty w 100% na ćwiczeniach.

  • Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób zajmującą się telefoniczną sprzedażą produktów i usług oraz osób umawiających spotkania z Klientami.
    Sprzedawcy, Specjaliści ds. Sprzedaży, Handlowcy, Przedstawiciele Handlowi, Telemarketerzy, Zakupowcy, Doradcy Klienta

  • 799,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie
    Certyfikat ukończenia szkolenia, Konsultacje z Trenerem Prowadzącym do 7 dni po szkoleniu, Praca na realnych przykładach z Państwa branży

Adam Pluciński

Adam Pluciński od 11 lat przygotowuje i realizuje szkolenia. W latach 2010-2014 realizował politykę szkoleniową dla Holicon Sp. z o.o, pełniąc funkcję Kierownika Działu Szkoleń i Jakości. Od 2011 jest właścicielem firmy Circinus Training Center. Inspiracją do jej założenia była pasja i chęć dzielenia się wiedzą oraz doświadczeniem. Certyfikowany Trener FRIS, narzędzia, które umożliwia diagnozę Stylu Myślenia i Działania oraz przygotowywanie na tej podstawie odpowiednich raportów indywidualnych, zespołowych i rekrutacyjnych. Obszary specjalizacji: Obsługa Klienta, Obsługa reklamacji, Sprzedaż, Umiejętności Miękkie, Szkolenia Menedżerskie, Development i Assessment Center  Wykładowca na uczelni Collegium Da Vinci w Poznaniu z zakresu Zarządzania Sprzedażą.  Sześciokrotnie zasiadał w Jury ogólnopolskiego Konkursu Telemarketer Roku organizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego w latach 2011-2016.Wybrany na Przewodniczącego Jury 2017 roku, ww. konkursu przez Radę Programową.

Edyta Plucińska

Edyta Plucińska zajmuje się realizacją i koordynacją projektów szkoleniowych od 8 lat. Posiada międzynarodowe certyfikaty akredytacyjne Facet 5 i DiSC. Od 2011 roku współpracuje z Circinus Training Center w zakresie prowadzenia szkoleń, budowania profesjonalnych standardów obsługi Klienta, przygotowywania skryptów rozmów, projektowaniu i wdrażaniu systemu ocen pracowniczych oraz doradztwa HR. Specjalizuje się w zakresie szkoleń dedykowanych zespołom Call i Contact Center: managerom, koordynatorom, trenerom i telemarketerom. Prowadzi szkolenia m.in. z zakresu sprzedaży, obsługi Klienta, obsługi reklamacji, managerskie, sprzedażowe, zarządzania czasem. Biegła w tworzeniu i wdrażaniu Standardów Obsługi Klienta dla Działów Obsługi Klienta, mapowaniu procesów obsługowych.

Szkolenia o podobnej tematyce