8 Godzin, 1 Dni

grupa max. 12

Skuteczne pozyskiwanie Klientów przez telefon - POZNAŃ

Poznań Trwa nabór Last minute 499 PLN 474,05 PLN + VAT
Poznań Trwa nabór First minute 499 PLN 449,10 PLN + VAT
Poznań Trwa nabór First minute 499 PLN 449,10 PLN + VAT
Poznań Trwa nabór First minute 499 PLN 449,10 PLN + VAT
Poznań Trwa nabór First minute 499 PLN 449,10 PLN + VAT
Poznań Trwa nabór First minute 499 PLN 449,10 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • Zwiększenie ilości umawianych spotkań biznesowych, pozyskanych Klientów
    Doskonalenie umiejętności sprzedażowych poprzez analizę dotychczasowych doświadczeń Uczestników warsztatu
    Powiększenie portfela i bazy Klientów z wykorzystaniem telefonu
    Maksymalizacja wyników sprzedażowych

  • Nowa era sprzedaży już trwa!

    Jeszcze jakiś czas temu, głównym narzędziem pozyskiwania Klienta był samochód, kilka wizyt u Klienta i …. często nasz wysiłek nie kończył się sprzedażą.
    Aleksander Bell wynalazł rewelacyjne narzędzie, które stało się podstawową formą, a co ważniejsze dużo tańszą niż dotychczas stosowane.

    Jeśli chcesz wykorzystać swój potencjał i możliwości Handlowców, zależy Ci na zwiększeniu sprzedaży to jest szkolenie właśnie dla Ciebie i Twoich Handlowców.

    KORZYŚCI

     ukształtowanie postawy pro- sprzedażowej
     stosowanie nowych sposobów docierania do osób decyzyjnych
     skuteczniejsze zarządzanie czasem i przebiegiem rozmowy telefonicznej
     świadome wykorzystywanie metod i technik zamykania sprzedaży
     odpowiednie reagowanie na obiekcje Klientów w celu doprowadzenia transakcji do pozytywnego finału
     świadome stosowanie i używanie kanałów technik komunikacyjnych


    PROGRAM SZKOLENIA

    1. Sprzedaż jako kluczowa kompetencja przyszłości
     Czym jest sprzedaż? - Pozwól kupować swoim Klientom!
     Cechy dobrego sprzedawcy - czym charakteryzuje się profesjonalny Handlowiec?
     Zasady profesjonalnej sprzedaży przez telefon - jak zdobyć Klienta?
    2. Komunikacja i zasady prawidłowego komunikowania się przez telefon
     Elementy wokalne - jak mówić, by Klienci chcieli Cię słuchać?
     Elementy werbalne - kluczowe treści w pozyskiwaniu Klientów na odległość
     Techniki aktywnego słuchania - słuchaj co mówi Klient, dostosuj najlepszy produkt
     Bariery komunikacyjne - nie pozwól, by Klient uciekł do konkurencji
    3. Etapy profesjonalnej telefonicznej rozmowy sprzedażowej
     Przygotuj się na wszystko - wachlarz przewag konkurencyjnych
     Powitanie i nawiązanie kontaktu
    - Jak wyróżnić się wśród tysięcy sprzedawców telefonicznych?
    - Znowu ta “Sekretarka” - jak zainteresować ją swoim produktem lub trafić do osoby decyzyjnej
    - Proste kroki na zainteresowanie klienta w pierwszym zdaniu
     Budowanie pierwszego wrażenia i autorytetu sprzedawcy
    - Co wpływa na pierwsze wrażenie?
    - Ile mam czasu, aby mój rozmówca mnie kupił?
    - Jak zaskoczyć Klienta?
     Badanie potrzeb i motywów zakupu Klienta
    - Poznaj swojego Klienta
    - Pozwól kupić Klientowi to co oferujesz
    - Najlepsze techniki, które pomogą Tobie w sprzedaży!
    - Budujemy pytania, po których Twój Klient sam będzie chciał kupić Twój produkt
     Metody przedstawienia oferty
    - Jak zaprezentować produkt, by Klient musiał go kupić?
    - Działanie na wyobrażeniach Klienta - stosuj najefektywniejsze metody prezentacji
    - Pomóż Klientowi dobrać najlepsze rozwiązania
     Praca z zastrzeżeniami i obiekcjami Klienta- metody argumentacji
    - Walcz ceną - albo zarabiaj na sprzedaży!
    - “Nie jestem zainteresowany”, “Korzystamy z konkurencji”, “Mam już wszystko”, “Niczego nie potrzebuję”, “Nie lubię zmian” - nie daj się zaskoczyć poznaj techniki, które pomogą Tobie radzić sobie z obiekcjami.
    - OBIEKCJE TWOICH KLIENTÓW - wypracujemy rozwiązania, na obiekcje Twojego Klienta!
     Finalizacja rozmowy- techniki
    - Jak zakończyć rozmowę sprzedażą?
    - Techniki i metody szybkiego domykania sprzedaży?
    - Udowodnij Klientowi, że Twój produkt/usługa jest godna jego uwagi.
    4. Język perswazji - zaczaruj swojego Klienta!
     Założenia - praktyczne ćwiczenia, gotowe rozwiązania do zastosowania od razu po szkoleniu
     Techniki perswazyjne - poznaj w jaki sposób, pomóc Klientowi wybrać Twój produkt/usługę
    5. Reguły wywierania wpływu
     Reguły, które pomogą wpłynąć na Twojego Klienta
     Dowiedz się jak działa umysł Twojego Klienta
     Twój produkt jest idealnym i najlepszym rozwiązaniem dla Twoich Klientów
    6. Podsumowanie i zakończenie szkolenia

    WARTOŚĆ INWESTYCJI

    Warsztat będzie oparty w 100% na ćwiczeniach, podczas których Uczestnicy będą mogli wypracować konkretne rozwiązania i wdrożyć je do pracy od razu po zakończeniu szkolenia. Poszczególne ćwiczenia będę uzupełniane niezbędnymi informacjami, które pozwolą Uczestnikom zrozumieć i jednocześnie doświadczyć skuteczności poznanych metod i technik.

    W przypadku zgłoszenia z jednej firmy więcej niż 1 osoby lub jeśli zdecydujesz się na
    więcej niż 1 szkolenie otwarte, zapytaj naszego doradcę o rabat!

  • Certyfikat ukończenia szkolenia

  • Warsztat będzie oparty w 100% na ćwiczeniach.

  • Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób zajmującą się telefoniczną sprzedażą produktów i usług oraz osób umawiających spotkania z Klientami.
    Sprzedawcy, Specjaliści ds. Sprzedaży, Handlowcy, Przedstawiciele Handlowi, Telemarketerzy, Zakupowcy, Doradcy Klienta

  • 499,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie
    Certyfikat ukończenia szkolenia, Konsultacje z Trenerem Prowadzącym do 7 dni po szkoleniu, Praca na realnych przykładach z Państwa branży

Adam Pluciński

Od 2011 jest właścicielem firmy Circinus Training Center. Inspiracją do jej założenia była pasja i chęć dzielenia się wiedzą oraz doświadczeniem. Adam Pluciński pełni funkcję Kierownika Działu Szkoleń i Jakości Holicon od 2010 roku. Zarządza procesem kontroli i poprawy jakości rozmów i pracy telemarketerów. Realizuje również strategię HR Holicon w obszarze szkoleń pracowników i coachingu. Od wielu lat związany z Obsługą Klienta. Swoją karierę zaczynał w Telekomunikacji Polskiej, od 7 lat współpracuje z Holicon. Specjalizacja: szkolenia, HR, call i contact center: - Prowadzenie projektów szkoleniowych, przygotowanie materiałów szkoleniowych, opracowanie merytoryczne, prowadzenie zajęć - Specjalizacja w szkoleniach - menadżerskich, sprzedażowych, biznesowych oraz interpersonalnych - Doradztwo dla Kadr Zarządzających w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi - Pomoc w budowaniu nowych zespołów pracowniczych, oraz zwiększenie wydajności w już istniejących Ukończył Pedagogikę na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studia podyplomowe z Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Gnieźnieńskiej Wyższej Szkole Humanistyczno - Menedżerskiej. Członek Jury Konkursu Telemarketer Roku organizowanego przez Grupę Call Center przy Polskim Stowarzyszeniu Marketingu Bezpośredniego w latach 2011-2013

Edyta Plucińska

Szkolenia o podobnej tematyce