21 Godzin, 3 Dni

grupa max. 18

Skuteczne Motywowanie w Praktyce

więcej terminów () mniej terminów
  • poszerzenie wiedzy na temat praktycznych narzędzi motywowania ludzi.
    zrozumienie czynników leżących u podstaw motywacji i zaangażowania pracowników
    poszerzenie wachlarza narzędzi budujących motywację i zaangażowanie pracowników
    zwiększenie skuteczności w aspekcie motywacyjnym i swobody prowadzenia rozmów z pracownikami w newralgicznych momentach współpracy
    wzrost umiejętności wykorzystania motywacji wewnętrznej pracowników

  • ISTOTA MOTYWACJI I ZAANGAŻOWANIA

    zależność pomiędzy motywacją i automotywacją
    odpowiedzialność menedżera za zespół i jego efekty
    rola lidera oraz jego wpływ na poziom motywacji i zaangażowania pracowników
    najczęstsze przyczyny spadku motywacji zespołu

    PSYCHOLOGIA MOTYWOWANIA

    dopasowanie działań motywacyjnych do różnych typów pracowników
    elastyczność w stosowaniu różnego rodzaju oddziaływań motywacyjnych
    zrozumienie motywów działania ludzi
    analiza skuteczności działań motywacyjnych w kontekście typu pracownika
    identyfikacja głównych potrzeb pracowników
    budowanie u pracownika poczucie bycia docenianym
    radzenie sobie w sytuacjach chwilowych niepowodzeń
    wpływ wiary w sukces na efekty działania zespołu
    identyfikowanie pozafinansowych czynników motywujących

    BUDOWANIE MOTYWACJI I ZAANGAŻOWANIA W PRAKTYCE

    granice kary i nagrody
    wskazanie różnych czynników motywacyjnych będących w dyspozycji przełożonego
    praktyczna analiza motywatorów pozafinansowych
    znaczenie docenienia postawy i zaangażowania pracownika
    praktyczne aspekty stosowania działań motywacyjnych
    problemy wynikające z postaw i zachowań pracowników i sposoby ich rozwiązywania

  • Certyfikat ukończenia szkolenia Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów

  • Warsztat ekspercki realizowany poprzez:

    zebranie od uczestników listy pytań i problemów merytorycznych
    burza mózgów
    dyskusja kierowana
    zadania zespołowe
    symulacje indywidualne i zespołowe
    turniej umiejętności pozyskiwania klienta
    zadanie indywidualne
    podsumowanie odpowiedzi na pytania i problemy zebrane od uczestników
    Mapa Drogowa, czyli indywidualny plan działania

  • Kadra kierownicza średniego i wyższego szczebla.

Tomasz Owczarek specjalizuje się w szkoleniach z przywództwa, zarządzania zespołem, motywowania, coachingu, prezentacji, inspiracyjnych wystąpień. Wspiera menedżerów, w formie treningów grupowych i indywidualnych, w obszarze tzw. osobistej efektywności.

Jako konsultant, trener i coach realizował projekty w kilkunastu branżach, współpracując z ponad setką organizacji. Współrealizował konferencje i wydarzenia rozwojowe dla największych Polskich firm, występując również jako keynote speaker. Realizował filmy instruktażowe i rozwojowe z zakresu prezentacji i wizerunku.

Z wykształcenia magister psychologii, certyfikowany coach ICC, ukończył czteroletni kurs terapii poznawczo-behawioralnej, kurs terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach oraz wiele kursów z zakresu rozwoju.

Certyfikowany moderator Design Thinking, uczestnik kursów z zakresu metod zwinnych w zarządzaniu zespołem, ekonomii behawioralnej, customer experience. Współpracował ze Szkołą Wyższą Psychologii Społecznej współtworząc podyplomową akademię trenerów.

Wykładowca programu Executive MBA GFKM, prowadzi zajęcia z:

Kierowania zespołem, Przywództwa i coachingu, Psychologicznych aspektów zarządzania

Doświadczenie zawodowe zdobył pracując m.in. dla firm:

Grupa Żywiec, Bank PKO S.A, Bank PKO BP, Bank BPH, Hestia, Raiffeisen Polbank S.A., Marcopol, Asseco, T-Mobile, Plus, Grupa ENERGA i Grupa LOTOS.

Szkolenia o podobnej tematyce