SKUTECZNA ROZMOWA Z KLIENTEM

Kraków Termin pewny First minute 890 PLN 690,00 PLN + VAT
Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • JEŚLI CHCESZ:
    -zwiększania skuteczności rozmów telefonicznych z klientami,
    -budować relacje z Klientem,
    -zwiększyć swoją sprzedaż,


    TO SZKOLENIE JEST DLA CIEBIE


    KORZYŚCI:

    -poznanie etapów i przebiegu procesu sprzedaży – od pierwszego telefonu do długotrwałej relacji,
    -poznanie sposobów generowania pozytywnego nastawienia do sprzedaży telefonicznej i radzenia sobie z odmowami Klienta,
    -umiejętność prowadzenia rozmów – sztuka kombinacji pytań i aktywnego słuchania,
    -pozyskiwanie większej liczby Klientów handlowych przez telefon, skuteczne umawianie się na spotkania oraz docieranie do właściwej i decyzyjnej osoby,
    -poznanie i rozwinięcie zdolności niezbędnych do nawiązywania długofalowych kontaktów z Klientami.


    Podczas tych warsztatów uczestnicy poznają najważniejsze zasady budowania pożądanego kontaktu z Klientem, a także dowiedzą się jak reagować w trudnych sytuacjach, które mogą mieć miejsce w trakcie tych rozmów. Jakością świadczonych usług i okazywaniem zainteresowania wpłynie na zachowanie Klientów. Celem warsztatów jest poznanie sposobów skutecznego prezentowania oferty i zwalczania obiekcji. Uczestnicy poznają sposoby zwiększania lojalności Klientów oraz budowania trwałych relacji z Klientem.


    PROGRAM WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH:


    Komunikacja w relacji Klient/ sprzedawca.
    Jak przekazywać informacje przez telefon?
    Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.
    Komunikacja werbalna – jakim jesteś słuchaczem (aktywne słuchanie).


    Rozpoczęcie i schemat rozmowy telefonicznej.
    Pierwsze wrażenie, nawiązanie kontaktu.
    Techniki wywierania pozytywnego wpływu.


    Przebieg rozmowy z Klientem, techniki angażowania rozmówcy.
    Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.
    Techniki przełamywania obiekcji i sprzeciwów Klienta.
    Radzenie sobie z trudnymi, agresywnymi zachowaniami klientów.


    Rozpoznanie potrzeb.
    Jakie informacje są potrzebne i jak je uzyskać?


    Prezentacja oferty.
    Jak zaprezentować usługę i produkt, by wpłynąć na zakup?


    Wyjaśnianie obiekcji.
    Dlaczego obiekcje są pozytywne i jak to wykorzystać?
    Sposoby na odmowę w telesprzedaży.
    Co to jest odmowa i kiedy otwiera drogę do sprzedaży?


    Rozmowa o cenie i domykanie sprzedaży.
    Jak rozpoznać właściwy moment na zamknięcie sprzedaży?


    Błędy w rozmowach telefonicznych.
    Jakie są najczęstsze błędy i jak wpływają na sprzedaż?
    Bariery psychologiczne w sprzedaży przez telefon.
    Jak i dlaczego powstają oraz jak sobie z nimi radzić?


    Przed szkoleniem każdy z uczestników ma możliwości wypełnienie ankiety by zwrócić uwagę na aspekty szczególnie dla niego ważne.
    Dzięki temu szkolenie jest dostosowane do potrzeb uczestników.
    Na szkoleniu można zgłaszać zagadnienia które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

    OPINIE UCZESTNIKÓW:

    Anna z Warszawy: „przejrzystość – plan prowadzenia warsztatów umożliwiał zrobienie obszernych notatek, pomocne materiały, b.dobry kontakt z osobą prowadzącą – przyjaźnie, bez skrępowania. Możliwość otwartej dyskusji.”
    Aleksandra z Warszawy: „Bardzo ciekawe szkolenie, przeprowadzone profesjonalnie oraz z dużym zaangażowaniem. Wiele się dzięki temu dowiedziałam i mam nadzieję, że przyda mi się to w praktyce. Z chęcią skorzystam z innych szkoleń.”
    Anna z Warszawy: „Bardzo profesjonalnie przeprowadzone. Poruszane istotne zagadnienia w milej atmosferze.”
    Katarzyna z Warszawy: „profesjonalne, obszerne, nie nudne, interaktywne, w bardzo miłej atmosferze, dynamiczne.”
    Katarzyna z Warszawy: „Jestem zadowolona, uważam, że warto było wziąć udział w szkoleniu. Prowadzący swobodnie współpracował z grupą, podawał przykłady, zwrócił uwagę na wartość zadania pytań otwartych.”
    Jacek z Krakowa: „Wysoki poziom trenera, szkolenie prowadzone w dobrym tempie, dotykające wady w postawie rozmówcy, poprawa jakości, postawy, rozmowy, 3x TAK (cieszę się).”
    Eliza z Warszawy: „Szkolenie uważam za bardzo udane. Nauczyłam się wiele rzeczy, do których wcześniej nie przywiązywałam uwagi.”

    SPOSÓB PROWADZENIA WARSZTATÓW:

    Warsztaty VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia.

    Szkolenie od samego początku ma postać praktyczną są to studia przypadków praktycznych. Odgrywanie ról, ćwiczenia, autoanaliza w oparciu o realizowane w trakcie treningu zadania.



    METODY SZKOLENIA:

    80 % czasu szkolenia- warsztaty, ćwiczenia, aktywizacja zawodowa.
    20 % czasu szkolenia- teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia

    ćwiczenia,
    studia przypadków,
    gry sytuacyjne,
    mikro-wykłady,
    symulacje,
    dyskusje moderowane,
    autoprezentacje i odgrywanie ról.
    Ze względu na fakt, iż szkolenie poprowadzi doświadczony praktyk, zazwyczaj poruszane są również inne, indywidualne problemy zgłaszane przez uczestników. Nasze szkolenia są elastyczne i dostosowują się do potrzeb uczestników, tak aby każdy z nich odniósł jak największe korzyści, przyczyniając się w ten sposób do wzrostu efektywności.


    U NAS LICZĄ SIĘ REZULTATY!
    Ponad 15-letnie doświadczenie w skutecznym dostarczaniu kompleksowych rozwiązań szkoleniowych pozwoliło nam zaproponować Państwu pakiet gwarancji:

    - GWARANCJA PEWNY TERMIN SZKOLENIA
    - GWARANCJA NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI
    - GWARANCJA BEZTERMINOWEJ OPIEKI TRENERA

    Czym są nasze gwarancje? To obszary, w których pragniemy zapewnić Państwu najwyższą jakość oferowanych przez nas usług szkoleniowych, dać unikalne na rynku dodatkowe korzyści zabezpieczające ciągłość Państwa edukacji, gwarantujące komfort szkolenia oraz bezpłatną BEZTERMINOWĄ opiekę trenera.


    Czas trwania: 8h szkoleniowych (9.00 – 16.30)

    Koszt inwestycji:
    Zgłoszenie powyżej 30 dni przed terminem:690,00 zł netto/os + 23% VAT
    Zgłoszenie powyżej 15 dni przed terminem:,790,00 zł netto/os + 23% VAT
    Zgłoszenie 2 tygodnie przed terminem:890,00 zł netto/os + 23% VAT

    II , III i IV osoba z firmy - 590,00 zł netto + 23% VAT V osoba – gratis


    Cena zawiera:
    Konsultacje z ekspertem VIDI po szkoleniu (e-mail oraz telefonicznie) – bezterminowo,
    materiały szkoleniowe,
    certyfikat ukończenia szkolenia,
    2x przerwa kawowa, 1x obiad,
    pomoc i doradztwo po szkoleniu.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu

  • Cena do indywidualnego ustalenia zapraszamy do kontaktu.

  • 890,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • ----

Szkolenia o podobnej tematyce