7 Godzin, 1 Dni

Skuteczna promocja na Facebooku

więcej terminów () mniej terminów
  • - Poszerzenie wiedzy uczestników na temat mediów społecznościowych i zasad komunikacji w tym typie serwisów

    - Nabycie praktycznych umiejętności związanych z komunikowaniem się za pomocą mediów społecznościowych i wyborem serwisów społecznościowych odpowiednich do potrzeb komunikacyjnych danej organizacji.

  • 1. Zmiany na Facebooku

    Jakie są konsekwencje kolejnych zmian w algorytmie Edge Rank?
    Czy Facebook nadal jest dla wszystkich?
    2. Jeśli nie Facebook, to co? Inne media społecznościowe popularne w Polsce, ich użytkownicy, zastosowania, przykłady działań.

    Twitter
    Google +
    Instagram
    Linkedin
    Pinterest
    Slideshare
    3. Blogosfera

    Jak bardzo w Polsce popularne są blogi?
    Relacje z blogerami – jak je prowadzić, czego unikać
    Przykłady skutecznych akcji z wykorzystaniem blogosfery
    4. Fora internetowe

    Popularność forów internetowych w Polsce
    Zastosowania – kiedy i jak wykorzystywać fora
    Przykłady działań komunikacyjnych prowadzonych za pośrednictwem forów.
    5. Jakimi kryteriami kierować się wybierając serwis do prowadzenia działań komunikacyjnych, czyli grupa docelowa.
    6. Kto jest moją grupą docelową? Kilka słów o tworzeniu person.
    7. Jak zaplanować i zmierzyć działania w mediach społecznościowych.

  • Tak

  • Szkolenie adresowane jest do osób, które chciałyby poszerzyć swoją wiedzę na temat popularnych w Polsce serwisów społecznościowych oraz sposobów ich wykorzystania w komunikacji firmy lub instytucji.

Anna Miotk:



Odpowiada za badania i rozwój produktu oraz raporty i analizy medialne w firmie Newspoint, specjalizującej się w monitoringu internetu. Ma sześcioletnie doświadczenie w public relations – pracowała w uznanych polskich i sieciowych agencjach PR, realizując projekty dla klientów z sektorów IT, FMCG oraz healthcare.



Doktor nauk humanistycznych, tytuł jej rozprawy doktorskiej to „Metody oceny i pomiaru rezultatów działań public relations stosowane w Polsce”. Wcześniej ukończyła socjologię na Uniwersytecie Gdańskim. Wykłada na studiach podyplomowych PR, prowadzi szkolenia dotyczące mierzenia efektów działań komunikacyjnych oraz strategii social media.



Jej kompetencje trenerskie potwierdza certyfikat Szkoły Trenerów House of Skills. Autorka książek “Badania w public relations”, “Skuteczne social media”, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga poświęconego mierzeniu działań komunikacyjnych: www.annamiotk.pl.

Szkolenia o podobnej tematyce