7 Godzin, 1 Dni

SKUTECZNA KOMUNIKACJA W ORGANIZACJI czyli ... Jak budowac mosty zamiast murów?

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • 25 lat badań nad setkami organizacji i 20 tysiącami pracowników pokazałonam i innym, ze kluczem do sukcesu firmy jest umiejętność porozumiewania się na wszystkich szczeblach organizacyjnych w sytuacjach trudnych, kluczowych i istotnych dla rozwoju firmy.



    Crucial Conversations, Tools for Talking When Stakes Are High Patterson & Grenny & McMillan



    CEL SZKOLENIA

    To szkolenie jest przeznaczone dla każdego pracownika, dla całych zespołów i organizacji, które chcą zwiększyć skuteczność komunikacji w sytuacjach:



    > współpracy wewnątrz organizacji

    > realizacji wspólnych projektów

    > wprowadzenia zmiany w organizacji

    > sytuacjach konfliktowych i kryzysowych

    > podniesienia jakości współpracy między działami

  • KORZYŚCI I UMIEJETNOŚCI

    1. Zdobędziesz umiejętności komunikowania się bardziej świadomie i odpowiedzialnie

    2. Poznasz skuteczne metody komunikowania się w sytuacjach konfliktowych i kryzysowych

    3.Uświadomisz sobie jakie przeszkody stwarzasz w procesie komunikacji

    4. Dowiesz się jak stać się lepszym słuchaczem i rozmówcą

    Dowiesz się i przećwiczysz:

    1. Jak zbudować dobre relacje w zespole, w organizacji
    2. Jak najskuteczniej przełamywać bariery w komunikacji
    3. Jak „budować mosty” poprzez skuteczna komunikację przy realizacji wspólnych projektów, przy współpracy miedzy działami

    PROGRAM SZKOLENIA
    Kluczem do sukcesu w świecie biznesu są umiejętności skutecznej komunikacji.
    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronieDenise Picket CEO, Amex Bank of Canada



    1 dniowy program szkolenia porusza następujący zakres tematyczny

    NATURA KOMUNIKACJI
    W czym tkwi istota skutecznej komunikacji?

    PRZESZKODY W KOMUNIKACJI „MURY”
    1. Bariery w komunikacji budowane przez nas i przez innych – czyli co nam przeszkadza skutecznie porozumiewać się
    2. Różnice w postrzeganiu i nazywaniu rzeczywistości jako przeszkoda w komunikacji
    3. Autobiografia ( ocenianie, interpretowanie faktów i sytuacji odwołując się wyłącznie do swoje punktu widzenia i swoich doświadczeń)

    SKUTECZNA KOMUNIKACJA „ Jak budowac mosty?”
    1. Pokonywanie barier w komunikacji
    2. Różnice pomiędzy słuchaniem aktywnym a empatycznym
    3. Ćwiczenia na słuchanie empatyczne ( parafraza, odzwierciedlenie, klaryfikacja)

    OSIAGANIE SYNERGII W KOMUNIKACJI
    1. Sztuka skutecznego komunikowania się w sytuacji konfliktu interesów.
    2. Sztuka wyrażania osobistych przekonań i opinii w poszanowaniu stanowiska drugiej strony.
    3. Praca nad „ prawdziwą sytuacją” z życia firmy, która wymaga pokonania barier i zbudowania porozumienia, znalezienia rozwiązania.


  • Interaktywna forma warsztatów pozwala na naukę przez osobiste doświadczenie i przyśpiesza rozwój umiejętności skutecznego porozumiewania się, której efekty będą szybko widoczne w życiu zawodowym.

    Warsztat jest rodzajem zajęć praktycznych, w których jedną z głównych ról grają uczestnicy.



    WYKORZYSTYWANE INTERAKCJE

    Praca w parach, zespołach

    Symulacje i studia przypadków „ case study”

    Dyskusje

    Prezentacje zespołowe

    Materiały video

    Gry i zabawy

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • analiza potrzeb

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Małgorzata Rybińska

Szkolenia o podobnej tematyce