16 Godzin, 2 Dni

Savoir-vivre w biznesie

więcej terminów () mniej terminów
  • Celem szkolenia jest poznanie przez uczestników zasad etykiety biznesowej, w kontakcie z klientem, czy z przedstawicielami firm partnerskich.

  • 1. Wprowadzenie do savoir-vivre w biznesie
    a) Budowanie dobrego wrażenia

    Ja jako ambasador firmy

    b) Komunikacja niewerbalna - gesty i zachowania, ton głosu, szybkości mówienia

    Analiza zachowań – jakie pierwsze wrażenie?

    c) Ważna treść, nie tylko jak się mówi, a również co się mówi
    d) Biznesowy wizerunek

    Zasady ubioru w różnych sytuacjach biznesowych dla kobiet i dla mężczyzn

    2. Dobre relacje w biznesie:
    a) Zasady powitania, przedstawiania
    b) Tytułowanie
    c) Nawiązywanie rozmowy
    3. Precedencja w biznesie
    a) Główne zasady precedencji w biznesie
    b) Odmienność pierwszeństwa w kontaktach służbowych i towarzyskich
    c) Pierwszeństwo podczas spotkań roboczych, posiłków
    d) Precedencja podczas wydarzeń specjalnych
    4. Komunikacja w biznesie
    a) Korespondencja tradycyjna – zasady
    b) Komunikacja telefoniczna
    c) Netykieta

  • tak

  • Szkolenie prowadzone będzie w oparciu o:



    Mini wykłady

    Analizy przypadków

    Praca w grupach

    Dyskusje kierowane

    Film



  • Szkolenie adresowane jest do osób, których codzienne obowiązki wymagają częstych kontaktów biznesowych. Pozwoli na poznanie zasad etykiety biznesowej i budowania profesjonalnego wizerunku zewnętrznego.

Adrianna Zbińska



Trener i praktyk. Ma na swoim koncie wiele publikacji branżowych poświęconych zagadnieniom pracy menedżera i trenera. Prezes Zarządu Agencji SEDNO. Współtwórczyni EMS - Elektronicznego Menedżera Szkoleń oraz platformy badawczej SPOT. Specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich, handlowych i trenerskich.

Szkolenia o podobnej tematyce