16 Godzin, 3 Dni

SAVOIR - VIVRE W BIZNESIE

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Cele szkolenia:

    · mieć świadomość, jak ważną rolę w budowaniu wizerunku firmy odgrywa forma zachowań w kontaktach z otoczeniem biznesowym

    · umiejętnie wzmacniać siłę pozytywnego pierwszego wrażenia w relacjach z klientami i kontrahentami

    · jak najlepiej prezentować siebie oraz swoją firmę w kontaktach służbowych (także w trakcie uroczystości i spotkań biznesowych)

    · operować słowem w sposób uprzejmy, a także wzmacniający siłę przekazu

    · prowadzić korespondencję oraz kontaktować się telefonicznie z innymi zgodnie z zasadami etykiety

    · zwracać uwagę w kontaktach zawodowych na zachowania charakterystyczne dla osób reprezentujących inne nacje.





  • Program szkolenia:
    1. Kultura korporacyjna i wizerunek osobisty menedżera a etykieta biznesu
    · Elementy służące budowaniu wizerunku korporacyjnego i osobistego
    · Public Relations a Personality Public Relations
    · Rola zespołu w kształtowaniu spójnego obrazu firmy
    · Trudne sytuacje w życiu zawodowym (konflikty w gronie współpracowników, kwestie sporne z klientami i kontrahentami)
    a wizerunek korporacyjny.

    2. Siła pierwszego wrażenia w kontaktach zawodowych
    · Powitania w biznesie jednym z istotniejszych elementów budujących pierwsze wrażenie.
    · Mowa ciała, kontakt wzrokowy, ton głosu oraz pierwsze słowa wypowiadane pod adresem gościa/ kontrahenta czynnikami wspomagającymi efekt pozytywnego pierwszego wrażenia
    · Zasady przedstawiania się i prezentacji innych. Tytułowanie w życiu zawodowym
    · Ceremoniał wymiany wizytówek.

    3. Etykieta ubioru służbowego
    · Złote zasady komponowania ubioru do pracy. Co wolno, a czego nie wypada?
    · Garderoba służbowa a wymogi i standardy korporacyjne
    · Jak unikać najczęstszych błędów przy kompletowaniu odzieży do pracy?

    4. Sztuka słowa w życiu zawodowym
    · Jak mówić, by wzbudzić zainteresowanie? Technika operowania głosem a treść przekazu
    · Trzy najważniejsze zasady sztuki słowa
    · Podziękowania, toasty, przemowy, które przykuwają uwagę odbiorców. Jak przy pomocy słowa budować dramaturgię wypowiedzi?
    · Sztuka small talk, czyli o umiejętnym prowadzeniu rozmowy. Mile widziane, a także niewskazane tematy konwersacji.

    5. Korespondencja i telefony służbowe
    · Zasady prowadzenia korespondencji w biznesie z uwzględnieniem zasad etykiety
    · Telefony służbowe a etykieta
    · Netykieta, czyli zasady prowadzenia służbowej korespondencji
    e-mailowej.

    6. Spotkania i uroczystości w biznesie a zasady protokołu
    · Ważne zasady związane z organizacją spotkań i uroczystości w biznesie i w dyplomacji (spotkania rocznicowe i okolicznościowe, lunche służbowe, koktajle i bankiety)
    · Rola hierarchii, czyli jak posadzić gości zgodnie z założeniami protokołu
    · Zaproszenia na uroczystość – jak przekazywać, przyjmować oraz odmawiać?
    · Upominki w kontaktach zawodowych.

  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia

  • Szkolenie ma charakter treningu umiejętności – podstawowe treści przekazywane są w formie prezentacji, następnie uczestnicy wykonują ćwiczenia praktyczne, biorą udział w symulacjach, rozwiązują testy pozwalające dokonać samooceny umiejętności.

    Stosowane metody dydaktyczne to:

    analiza przypadku,

    grupowe i indywidualne rozwiązywanie ćwiczeń z problemem do rozwiązania, symulacje,

    dyskusja i prezentacja trenera,

    kamera video.



  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Szkolenie prowadzi konsultantka i trenerka kształtowania wizerunku. Prowadzi szkolenia z kadrą menedżerską. przygotowuje autorskie programy z zakresu Public Relations. Pierwsze doświadaczenia zawodowe zdobywała w Niemczech w Agencji Public relations. Autorka książek z sztui wystąpień publicznych.

Szkolenia o podobnej tematyce