2 Dni

grupa max. 16

Rozwiązywanie konfliktów

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • W pracy każdego menedżera umiejętność rozwiązywania konfliktów jest bardzo ważną kompetencją. Nie warto czekać, aż konflikt zacznie eskalować w nieokreślonym kierunku. Trzeba umieć stawić mu opór. Posługując się wyobraźnią i wiedzą, można wykorzystać go na korzyść organizacji. Dzięki odpowiednim działaniom można usprawnić komunikację, czy procesy ważne z punktu widzenia firmy. Zarządzanie konfliktem jest ważne dla aktywnego radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi. Należy pamiętać o tym, że szczęście sprzyja przygotowanym.

  • Przykładowe zakresy szkolenia:
    1. Natura, przyczyny, funkcje i przebieg sytuacji konfliktowych.
    2. Zapobieganie sytuacjom konfliktowym.
    3. Style reakcji na konflikt: typowe sposoby zachowania się w obliczu konfliktu.
    4. Kreatywne metody rozwiązywania konfliktów.
    5. Konflikt jako reakcja na zmianę.

    Korzyści ze szkolenia:
    - analiza własnego stylu zachowania w obliczu konfliktu,
    - przygotowanie się na ewentualne konflikty,
    - umiejętność zastosowania konkretnych stylów rozwiązywania konfliktów,
    - wykorzystanie konfliktu jako narzędzia pozytywnych zmian w organizacji,

  • Certyfikaty dla uczestników szkolenia

  • Warsztaty połączone z wykładami

  • Szkolenie skierowane jest do menedżerów średniego i wyższego szczebla, którzy muszą na co dzień stawać w obliczu konfliktów w zespole, organizacji

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu
    konsultacje do 30 dni po szkoleniu
    elementy integracyjne

  • Kryteria wyceny: Cena ustalana indywidualnie z klientem, również w zależności od ilości uczestników.

Maciej Sasin

Trener, coach, konsultant rozwoju organizacji oraz założyciel firmy Akademia Rozwoju Kompetencji Socjolog, filozof, absolwent studiów podyplomowych: Psychologia w Zarządzaniu na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Mistrz Praktyk NLP, coach w metodyce Multilevel Coachingu. Ukończył kurs analizy transakcyjnej zakończony testem 101. Przez 6 lat zarządzał działem HR w firmie z branży motoryzacyjnej (sieć dealerów VW, VW Użytkowe, Skoda, Audi, Porsche i Bentley), gdzie odpowiadał za rekrutację, coaching, wdrażał i szkolił pracowników z zakresu technik aktywnej sprzedaży, rozwoju kompetencji managerskich i osobistych. Odpowiadał za komunikację wewnętrzną i Employer Branding. Specjalizuje się w projektach rozwojowych, które mają na celu zaangażowanie pracowników w cele organizacji w obszarach: aktywnej sprzedaży (B2B, B2C), zarządzania zespołami, oraz zwiększania efektywności osobistej. Wykładowca na studiach magisterskich Doradztwo i coaching (Collegium da Vinci w Poznaniu), MBA (WSB Poznań).

Szkolenia o podobnej tematyce