0 Godzin, 2 Dni

Public Relations w sytuacji kryzysowej

więcej terminów () mniej terminów
  • Czym grozi kryzys i jak go rozpoznać

    Jak uratować firmę, jej interesy i własną pozycję na rynku

    Jak uniknąć konfliktu z mediami

    Jak skutecznie przeprowadzić firmę przez kryzys



    Zaproszony prelegent - Marek Skała (Megalit – Instytut Szkoleń)

    oraz

    Specjalny gość - Tomasz Kammel "Jak mówić w czasie kryzysu – jak uniknąć kryzysu w mówieniu"

  • DZIEŃ I

    przerwy kawowe w czasie dogodnym dla uczestników spotkania
    9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie
    10.00-13.00 PRZYGOTOWANIA DO KRYZYSU
    pierwsze zapowiedzi zagrożeń
    – jak je zidentyfikować
    rodzaje kryzysów a rzeczywistość rynkowa
    obserwacja branży i wczesne rozpoznanie własnych słabości
    budowa systemu ostrzegania, na co zwrócić uwagę w pierwszej kolejności
    rola PR w kryzysie i działania w sytuacjach kryzysowych


    KRYZYS – JAK GO ROZPOZNAĆ
    sygnały kryzysu – plan skutecznego działania
    scenariusze kryzysu
    przygotowanie strategii – ale jakiej?
    Firmowa Książka Kryzysowa – jak ją zbudować i jak z niej korzystać
    kryzys a komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna

    13.00-14.00 Lunch
    14.00-17.00 SZTAB KRYZYSOWY – JAK GO ZBUDOWAĆ
    sztab kryzysowy – kto powinien uczestniczyć w procesie rozwiązywania kryzysu i dlaczego
    zasady pracy w sztabie kryzysowym
    schemat działania antykryzysowego "Skała-Biedziak"


    OKO W OKO Z KRYZYSEM
    symulacja kryzysu – krok po kroku
    wystąpienia w sytuacji kryzysowej – stanowisko korporacyjne i sytuacyjne
    pokryzysowe działania PR – co zrobić by być skutecznym

    17.00 Zakończenie

    DZIEŃ II

    przerwy kawowe w czasie dogodnym dla uczestników spotkania
    8.50-9.00 Rejestracja i przywitanie
    9.00-13.00 KRYZYS A MEDIA
    stały monitoring mediów
    jak sobie radzić z trudnymi pytaniami ze strony mediów
    przygotowanie informacji dla mediów w sytuacjach szczególnych
    – konferencje prasowe
    – wywiady telewizyjne
    jak pozytywnie wykorzystać kryzys
    odbudowanie zniszczonego wizerunku


    CASE STUDY – OMAWIANE BRANŻE: FMCG, FARMACJA, FINANSE, MOTORYZACJA
    działania wobec kryzysu, dotyczącego:
    – osoby publicznej
    – firmy komercyjnej na rynku konkurencyjnym
    – sytuacji wewnątrz firmy grożącej strajkiem

    13.00-14.00 Lunch
    14.00-15.30 PRAWO PRASOWE – NA CO MOŻEMY LICZYĆ
    strategie przyjmowane wobec mediów
    – co działa a co nie
    prawo do sprostowań
    prawo do autoryzacji wypowiedzi
    konflikt z mediami – jak skutecznie reagować


    CASE STUDY – OMAWIANE BRANŻE :FMCG, FARMACJA, FINANSE, MOTORYZACJA
    omówienie najciekawszych polskich i zagranicznych przykładów sytuacji kryzysowych – zakończonych sukcesem lub porażką

    15.30 Zakończenie

  • Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w warsztacie.

  • warsztat

  • Prezesi, Członkowie Zarządu,

    Dyrektorzy Zarządzający

    PR i Communication Managers

    Dyrektorzy Marketingu i Sprzedaży

    Prawnicy, Rzecznicy Prasowi



Marek Skała - Właściciel firmy szkoleniowej MEGALIT– Instytut Szkoleń

Trener z 15-letnim doświadczeniem. Rozwiązywał konflikty i sytuacje kryzysowe w różnych rodzajach firm i instytucjach. Jest współautorem schematu reagowania w sytuacjach kryzysowych "Skała-Biedziak". Szkoli z zakresu: PR, negocjacje, komunikacja, przywództwo, techniki kontaktu z rynkiem. Ostatnio współpracował z: Bank BPH SA, Bank Śląski ING SA, Maspex, Coca-Cola, Schenker Polska, PKN Orlen SA, Centertel, PKO BP SA, Isover, Nobel Biocare Polska, Elektrociepłownia Łęg SA, Veracomp SA, LIDO Technology, PGNiG SA, Toyota Bank Polska. W 1993 roku uruchamiał i przez 6 lat współprowadził pierwsze polskie Studia Public Relations na Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Prowadzi gościnnie zajęcia z PR na kilku uczelniach w kraju (UW, UJ, UŚ, AE w Katowicach, AE w Krakowie, WGSH w Katowicach, WSNS w Warszawie). Dziennikarz – publicysta miesięcznika ekonomiczno-finansowego Nasz Rynek Kapitałowy, wydawanego w Krakowie, autor kilkuset tekstów z zakresu biznesu. Po roku 1990 publikował w niemal wszystkich pismach związanych z marketingiem, reklamą, public relations: Businessman Magazine, Brief, Press, Manager, Gazeta Prawna, Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Newsweek.



--------------------------------------------------------------------------------



Tomasz Kammel - Dziennikarz i prezenter telewizyjny



Autor wielu programów oraz wydarzeń kulturalnych. Był gospodarzem takich programów jak "Wykrywacz Kłamstw", "Sobota w Europie", "Teleexpress". Autor książki pt. "Dyskretny urok wystapień publicznych. Czyli jak zamienić koszmar w radość", której współautorami są Piotr Kraśko i Robert Krool. Ma na swoim koncie wywiady z największymi osobowościami światowej rozrywki, m.in. Whitney Houston, Mike Oldfield, Carlos Santana. Prowadzi szkolenia oraz konferencje prasowe dla największych firm i instytucji w Polsce – BZ WBK, Ministerstwo Gospodarki i Pracy, Ruch S.A., Nivea, Orange, Ambasada Niemiec w Polsce, Pekao S.A., PKN Orlen, Max Mara, PGNiG S.A., PTK Centertel i wielu innych. Jako ekspert wygłasza również wykłady m.in.: Uniwersytet Warszawski, Szkoła Główna Handlowa, a także podczas znaczących wydarzeń branży Public Relations jak Kongres PR w Rzeszowi

Szkolenia o podobnej tematyce