8 Godzin, 1 Dni

grupa max. 12

Psychologia zarządzania zespołem - pokolenia BB,X,Y - BYDGOSZCZ

Bydgoszcz Trwa nabór Last minute 699 PLN 678,03 PLN + VAT
Bydgoszcz Trwa nabór First minute 699 PLN 664,05 PLN + VAT
Bydgoszcz Trwa nabór First minute 699 PLN 594,15 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • Zostań Inspirującym Przywódcą
    Doskonalenie kompetencji przywódczych i menedżerskich
    Poznanie praktycznych narzędzi zwiększających efektywność zespołów
    Świadome zarządzanie zespołem pokoleniowym
    Poznanie know-how stosowanego w największych firmach w Polsce i na świecie

  • GREAT LEADERS DON’T TELL YOU WHAT TO DO....
    THEY SHOW YOU HOW ITS DONE!

    Lider-Przywódca, czy Tyran-Monarcha ? Jak jesteś postrzegany i kim chcesz być?
    Czasy w których Pracownik otrzymał krótką, zwięzłą i jasną informację, dzięki której realizował to co do niego należy, choć piękne dawno minęły…
    Jak być Przywódcą w dzisiejszej organizacji? Dlaczego ludzie nie robią tego co do nich należy? Ile razy muszę powtarzać, by osiągnąć zamierzony efekt? Dlaczego moi ludzie nie są zaangażowani? Co zrobić, by osiągnąć wyznaczone cele w określonym czasie?
    Jeśli zadałeś sobie w ostatnim czasie choć jedno z tych pytań, to na pewno znajdziesz odpowiedź, wystarczy tylko wziąć udział w szkoleniu!

    KORZYŚCI

     Dowiesz się jak zarządzać zróżnicowanym zespołem
     Poznasz różnice między pokoleniami i będziesz łatwiej osiągał cele ze swoim zespołem
     Nauczysz się budować lojalność i szacunek wśród swoich Pracowników
     Rozwiniesz swoje kompetencje menedżerskie
     Poznasz swój styl zarządzani
     Otrzymasz praktyczne narzędzia do rozwoju swojego zespołu

    PROGRAM SZKOLENIA

    1. Psychologia przywództwa - niech zespół podąża za Tobą
    - Kim jest przywódca w nowoczesnej organizacji?
    - Expose szefa - jak przekazać Pracownikom swoje oczekiwania?
    2. Efektywne narzędzia zarządzania
    - Komunikacja Przełożony- Podwładny
    - Wyznaczanie celów, które inspirują Pracowników - co zrobić, by inni chcieli je osiągnąć?
    - Schematy udzielania informacji zwrotnej: wzmacniającej i korygującej
    - Konstruktywna krytyka metodą FUKO - dokonaj zmiany w swoim Pracowniku
    3. Zarządzanie międzypokoleniowe
    - Kim są osoby z pokolenia BB, X, Y?
    - Słabe i silne strony Pracowników z różnych pokoleń - wyciśnij z nich 200%!
    - Sposoby komunikacji z poszczególnymi typami Pracowników
    - Motywacja zróżnicowanych zespołów
    - Korzyści z różnorodności wiekowej zespołu - wykorzystaj potencjał swojego zespołu!
    4. Style zarządzania zespołem
    - Pozwól swoim Pracownikom rozwijać kompetencje i osiągać cele
    - Bądź Szefem, zyskaj szacunek i dbaj o swój Zespół
    5. Budowa efektywnego zespołu pracowniczego
    - Efektywnie- czyli jak?
    - Czego potrzebuje Twój zespół, by działał jak “sprawnie naoliwiona maszyna”?
    6. Etapy rozwoju zespołu pracowniczego i rola zarządzającego w poszczególnych etapach
    - Forming, Storming, Norming, Performing, Adjouring
    - Twój sukces w rękach Twojego zespołu
    7. Podsumowanie i zakończenie szkolenia

    WARTOŚĆ INWESTYCJI
    Warsztat będzie oparty w 100% na ćwiczeniach, podczas których Uczestnicy będą mogli wypracować konkretne rozwiązania i wdrożyć je do pracy od razu po zakończeniu szkolenia. Poszczególne ćwiczenia będę uzupełniane niezbędnymi informacjami, które pozwolą Uczestnikom zrozumieć i jednocześnie doświadczyć skuteczności poznanych metod i technik.

    W przypadku zgłoszenia z jednej firmy więcej niż 1 osoby lub jeśli zdecydujesz się na
    więcej niż 1 szkolenie otwarte, zapytaj naszego doradcę o rabat!

  • Certyfikat ukończenia szkolenia

  • Warsztat będzie oparty w 100% na ćwiczeniach.

  • Szkolenie skierowane jest do osób zarządzajacych zespołami pracowniczymi lub mający objąć takie stanowisko w firmie.
    Pracownicy HR, Koordynatorzy, Kierownicy Projektów, Kierownicy,, Menedżerowie, Dyrektorzy, Prezesi

  • 699,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie
    Certyfikat ukończenia szkolenia, Konsultacje z Trenerem Prowadzącym do 7 dni po szkoleniu, Praca na realnych przykładach z Państwa branży

Adam Pluciński

Adam Pluciński od 11 lat przygotowuje i realizuje szkolenia. W latach 2010-2014 realizował politykę szkoleniową dla Holicon Sp. z o.o, pełniąc funkcję Kierownika Działu Szkoleń i Jakości. Od 2011 jest właścicielem firmy Circinus Training Center. Inspiracją do jej założenia była pasja i chęć dzielenia się wiedzą oraz doświadczeniem. Certyfikowany Trener FRIS, narzędzia, które umożliwia diagnozę Stylu Myślenia i Działania oraz przygotowywanie na tej podstawie odpowiednich raportów indywidualnych, zespołowych i rekrutacyjnych. Obszary specjalizacji: Obsługa Klienta, Obsługa reklamacji, Sprzedaż, Umiejętności Miękkie, Szkolenia Menedżerskie, Development i Assessment Center  Wykładowca na uczelni Collegium Da Vinci w Poznaniu z zakresu Zarządzania Sprzedażą.  Sześciokrotnie zasiadał w Jury ogólnopolskiego Konkursu Telemarketer Roku organizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego w latach 2011-2016.Wybrany na Przewodniczącego Jury 2017 roku, ww. konkursu przez Radę Programową.

Edyta Plucińska

Edyta Plucińska zajmuje się realizacją i koordynacją projektów szkoleniowych od 8 lat. Posiada międzynarodowe certyfikaty akredytacyjne Facet 5 i DiSC. Od 2011 roku współpracuje z Circinus Training Center w zakresie prowadzenia szkoleń, budowania profesjonalnych standardów obsługi Klienta, przygotowywania skryptów rozmów, projektowaniu i wdrażaniu systemu ocen pracowniczych oraz doradztwa HR. Specjalizuje się w zakresie szkoleń dedykowanych zespołom Call i Contact Center: managerom, koordynatorom, trenerom i telemarketerom. Prowadzi szkolenia m.in. z zakresu sprzedaży, obsługi Klienta, obsługi reklamacji, managerskie, sprzedażowe, zarządzania czasem. Biegła w tworzeniu i wdrażaniu Standardów Obsługi Klienta dla Działów Obsługi Klienta, mapowaniu procesów obsługowych.

Szkolenia o podobnej tematyce