8 Godzin, 1 Dni

Psychologia sprzedaży z uwzględnieniem efektywnych technik pracy z klientem

więcej terminów () mniej terminów
  • Celem szkolenia jest zdobycie – przez uczestników – podstawowej wiedzy na temat nowoczesnych technik sprzedaży i obsługi klienta. W ramach szkolenia uczestnik pozna skuteczne formy komunikowania się czyli nawiązywania kontaktu z klientem. Dowie się także jak poprowadzić negocjacje handlowe i jak zakończyć je pełnym sukcesem.

  • Seminarium kończy się wydaniem certyfikatu o uczestniczeniu w szkoleniu sygnowanym przez Openlearning oraz Ateneum Wyższą Szkołę.

  • Szkolenia bezpośrednie są prowadzone metodą współuczestniczącą. Metoda ta wykorzystuje różne techniki aktywnego nauczania. Podczas trwania szkolenia realizowane są zadania i ćwiczenia, które łączą teorię i bezpośrednie zastosowanie, czyli rozwiązania praktyczne. Takie podejście gwarantuje naszym słuchaczom nie tylko duży zakres wiedzy z danego tematu, ale także nabycie umiejętności wdrażania jej w codziennej pracy.

Sebastian Sauter

Zaczynałem jako handlowiec stacjonarny w sprzedaży usług telekomunikacyjnych, kierownik salonu, regionalny kierownik sprzedaży (min. szkolenie kadry kierowniczej, wdrażanie standardów obsługi klienta i sprzedaży), trener, coach Po pracy pływanie, rower, dobra książka, nadal psychologia i ludzie :))

Szkolenia o podobnej tematyce