0 Godzin, 0 Dni

Psychologia sprzedaży - poziom podstawowy

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Korzyści dla uczestników:

    ·umiejętność wzbudzania pozytywnego nastawienia znajomość klienta na początku wizyty handlowej

    ·umiejętność budowania długotrwałej relacji handlowej

    ·umiejętność przyjmowania roli doradcy klienta

    ·sprawne radzenie sobie z obiekcjami klientów

    ·uzyskanie dystansu emocjonalnego wobec różnych zachowań klientów – większe możliwości racjonalnego kierowania i kontroli nad sytuacją

    ·umiejętność stosowania użytecznych zwrotów, pozwalających pozytywnie sfinalizować sprzedaż

  • Tematy:
    ·umówienie się na spotkanie – autoprezentacja przez telefon i sposoby reagowania na odmowę kontaktu
    ·struktura spotkania sprzedażowego
    ·werbalny i niewerbalny poziom komunikacji z klientem
    ·umiejętność wywierania dobrego pierwszego wrażenia
    ·umiejętność budowania swojego autorytetu i wiarygodności w trakcie rozmowy
    ·style komunikowania się klientów i dopasowywanie się do nich
    ·kontrolowanie przebiegu rozmowy
    ·„sprzedażowe” techniki wywierania wpływu
    ·rozpoznawanie potrzeb jawnych i ukrytych
    ·prezentacja produktu
    ·reagowanie na obiekcje - wątpliwości i zastrzeżenia
    ·sposoby finalizowania sprzedaży
    ·obsługa posprzedażowa – utrzymywanie kontaktu z klientem

  • Metody pracy



    Pracujemy metodami aktywnymi, stwarzając uczestnikom wiele okazji do trenowania nowych umiejętności i sprawdzania ich w doświadczeniu.



    Podstawowe formy pracy to:

    ·symulowane sytuacje oparte na realnych doświadczeniach uczestników

    ·analiza zapisu video

    ·indywidualne informacje zwrotne

    ·praca w małych grupach – trening nowych umiejętności

    ·krótkie wykłady z przykładami praktycznych zastosowań wiedzy

    ·dyskusje umożliwiające wymianę doświadczeń uczestnikom szkolenia

    ·analiza przypadku



    Typowy moduł pracy warsztatowej wygląda następująco:

    ·krótkie wprowadzenie i zdefiniowanie podstawowych pojęć

    ·diagnoza poziomu umiejętności z danego zakresu przy pomocy gry symulacyjnej, odgrywania ról, testu lub analizy przypadku

    ·omówienie i informacje zwrotne

    ·prezentacja lub wspólne wypracowanie z grupą optymalnych modeli i sposobów działania

    ·trening nowych zachowań w całym zespole lub w mniejszych grupach



    Sposób prowadzenia szkolenia wymaga aktywności od wszystkich uczestników. Tworzymy maksymalną ilość okazji do uczestnictwa w doświadczeniach – zarówno na etapie diagnozy umiejętności, jak i trenowania nowych zachowań.

  • Adresaci oferty:

    ·przedstawiciele handlowi

    ·wszyscy, którzy prowadząc aktywną sprzedaż w kontakcie bezpośrednim lub przez telefon chcą sprzedawać zaspokajając rzeczywiste potrzeby klienta i budując z nim długofalową dobrą relację handlową

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Doświadczeni trenerzy, stali członkowie zespołu Laboratorium Psychoedukacji.

Szkolenia o podobnej tematyce