16 Godzin, 2 Dni

Psychologia sprzedaży

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Ogólne cele szkolenia:

    • uświadomienie roli mechanizmów psychologicznych wykorzystywanych w sprzedaży,

    • identyfikacja kluczowych elementów oddziaływania na klientów.



    Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

    • wykorzystać mechanizmy wpływu w kontakcie z klientem,

    • konstruktywnie reagować na presję i atak ze strony klienta,

    • rozpoznawać potrzeby i prezentować korzyści,

    • reagować na zastrzeżenia klientów,

    • profesjonalnie przygotować i poprowadzić rozmowę telefoniczną z klientem.

  • Na czym polega psychologia sprzedaży: sprzedaż z punktu widzenia klienta i handlowca, wiedza i nastawienie klientów do naszego produktu, postępowanie z różnymi typami klientów.

    Motywy podejmowania decyzji: potrzeba-chęć-decyzja, argumentacja logiczna, emocjonalna, jedno- i dwustronna.

    Sprzedaż poprzez zaspokajanie potrzeb klienta: różne poziomy postrzegania produktu, słowniczek handlowca, zamiana zalet na korzyści.

    Umiejętność komunikacji telefonicznej: pierwsze wrażenie przez telefon, ćwiczenie intonacji głosu i tempa mówienia.

    Techniki postępowania z klientem: pięć prostych pytań, podstawowe mechanizmy wpływu.

    Trudne sytuacje: techniki konstruktywnego reagowania na różne formy krytyki i ataku, modele zachowań.

    Rozwijanie umiejętności radzenia sobie z zastrzeżeniami: rodzaje zastrzeżeń, reakcje na zastrzeżenia.

  • Dyskusja, ćwiczenia grupowe, wykład, przykłady, ćwiczenia w parach i indywidualne, odgrywanie ról, symulacje sytuacji zawodowych, dyskusja, nagrywanie i analiza scenek video z udziałem uczestników szkolenia.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • materiały, certyfikaty
    analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Jeden z doświadczonych trenerów Instytutu

Szkolenia o podobnej tematyce