0 Godzin, 0 Dni

Psychologia obsługi klienta

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Poznanie możliwości otwartej i bezpośredniej komunikacji z ludźmi oraz poznanie i rozwinięcie własnej wrażliwości w kontaktach z klientami

  • 1. Integracja interpersonalna
    2. Kultura organizacji - empatia społeczno-ekonomicznych uwarunkowań sukcesu
    3. Warunki skuteczności w pozyskiwaniu i budowaniu zaufania klientów oraz autorytetu banku
    4. Asertywność zachowań
    5. Telemarketing
    6. Proces rozmowy sprzedażowej z wykorzystaniem poznanych technik
    7. Psychologiczne zachowanie zgodne z regułą AIDA
    8. Stres - świadome oddziaływanie antystresowe na siebie i na klienta w celu neutralizacji napięcia
    9. Informacje zwrotne o współpracy

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Szkolenia o podobnej tematyce