14 Godzin, 2 Dni

grupa max. 14

Psychologia negocjacji i wywierania wpływu - elementy pracy z trudnym klientem

Zakopane Termin pewny 1 290,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • Cele indywidualne i poznawcze:

    Uświadomienie uczestnikom wiedzy dotyczącej obszaru negocjacji
    Pokazanie skuteczności wybranych technik prowadzenia negocjacji
    Podniesienie efektywności podejmowanych działań
    Nabycie umiejętności skutecznych negocjacji
    Przekazanie narzędzi do poprawy jakości pracy i zadowolenia klientów

    Cele dla organizacji – behawioralne i empiryczne:

    Nauczenie pracowników precyzyjnego komunikowania werbalnego i niewerbalnego
    Przekazanie narzędzi do prowadzenia efektywnych negocjacji
    Umiejętność wywierania wpływu przez pracowników
    Umiejętność zmiany przekonań u rozmówcy
    Zdobycie skutecznych technik i narzędzi do wywierania perswazji
    Wypracowanie modeli zachowań zapobiegających konfliktom i niedomówieniom
    Nauczenie pracowników efektywnego i profesjonalnego prowadzenia obsługi klienta, dbania o prawidłowy wizerunek firmy

  • Proces negocjacji
    Cztery elementy procesu negocjacji
    Składowe i wynikowe procesu negocjacji

    Negocjacje pozycyjne versus negocjacje integracyjne:
    Strategie negocjacyjne
    Komunikacja w negocjacjach nastawionych na współpracę
    Korzyści wynikające ze stosowania obu taktyk negocjacyjnych
    Stereotypy interakcji

    Przygotowanie się do procesu negocjacji:
    Proces równoważenia wskaźników sił w negocjacjach – jak go uzyskać?
    Współczesne podejście do procesu negocjacyjnego
    Analiza celów, motywacji i argumentacji własnej
    Analiza celów, motywacji i argumentacji partnera
    Ustalenie obszarów porozumienia
    Opracowanie możliwości korzystnych dla obu stron

    Komunikacja w negocjacjach:
    Zasady skutecznego porozumiewania się
    Kontr taktyki wobec gier
    Odkrywanie wspólnych interesów

    Komunikacja niewerbalna:
    Znaczenie mimiki, gestów, postaw ciała
    Strefy gestów
    Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych

    Metody rozwiązywania trudnych sytuacji negocjacyjnych:
    Impas w negocjacjach – radzenie sobie z nim
    Przyjmowane postawy emocjonalne
    Cechy dobrego negocjatora

    Techniki wywierania wpływu oraz chwyty psychologiczne:
    Stosowanie i wykrywanie praw perswazji
    Typowe techniki i taktyki negocjacyjne
    Techniki wykrywania i przeciwdziałania manipulacjom
    Techniki perswazji

    Długofalowe strategie negocjacyjne:
    Zrozumienie systemu motywacji drugiej strony
    Budowanie silnych relacji partnerskich
    Dążenie do relacji ,,Win-Win”

    Podsumowanie szkolenia.

  • dyplom Effect Group

  • Szkolenie prowadzone jest metodą treningu umiejętności, metodą interakcyjną z wykorzystaniem elementów psychologii procesu.
    Szkolenie rozpoczyna się tzw. Kontraktem, ustalającym zasady współpracy i zachowania na zajęciach, uczestnicy otrzymują skrypt z treścią merytoryczną szkolenia. Szkolenie podzielone jest na moduły, dotyczące pojedynczych zagadnień. Każdy moduł zawiera niezbędną, minimalną ilość teorii oraz praktykę (w formie warsztatów, gier i ćwiczeń) dla całej grupy uczestników, podgrup i indywidualnych. Zastosowanie technik interakcyjnych i interaktywnych stwarza optymalne warunki dla rozwinięcia w uczestnikach zaangażowania, pozwala na szybkie przyswojenie niezbędnych informacji i umiejętności. Każdy z uczestników praktycznie ćwiczy nowe techniki w warunkach symulujących środowisko pracy. Uczestnicy stymulowani i aktywizowani są do samodzielnej pracy, do wytworzenia wewnętrznej motywacji, do samodzielnego szukania rozwiązań na każdym z poziomów a także wdrażania w życiu przetestowanych na szkoleniu metod.

    Formy przekazu informacji i utrwalania zdobytych umiejętności:

    Przystępne, interaktywne przekazanie treści merytorycznych
    Opis i wyjaśnienie konkretnej techniki czy metody
    Praktyczne trenowanie poznanych technik
    Wspólna analiza przypadków i symulacje rzeczywistych sytuacji i zdarzeń zawodowych z zastosowaniem nowych wzorców zachowań
    Tematyczne gry i zajęcia grupowe wspomagane przez trenera
    Zadania indywidualne wspomagane przez trenera

  • Szkolenie skierowane jest do:

    Pracowników i zespołów prowadzących rozmowy, negocjacje
    Pracowników działów obsługi klienta, działów sprzedaży
    Przełożonych, zarządzających zespołem
    Pracowników różnych działów współpracujących ze sobą
    Osób nastawionych na rozwój własnych kompetencji i umiejętnośc

  • 1 290,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie

Ilona Rajchel

Posiadam kilkunastoletnie (od 2000r) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla odbiorców indywidualnych i biznesowych, w tym trzyletnie w prowadzeniu szkoleń w projektach EFS. Przez 5 lat Członek Zarządu Spółki Akcyjnej – z uprawnieniami do podejmowania decyzji strategicznych, przez 5 lat Dyrektor Działu Szkoleń w Spółce Akcyjnej – zarządzający zespołem od kilkunastu do stu kilkudziesięciu osób. Od 2008 roku stała współpraca z firmą szkoleniową Effect Group. Moje kwalifikacje obejmują świadczenie usług doradczych, prowadzenie treningów, szkoleń oraz coachingu z zakresu zarządzania miękkimi zasobami własnymi oraz zespołami ludzkimi. Tematy obejmują szeroki aspekt doskonalenia umiejętności menedżerskich, komunikacji interpersonalnej w tym asertywności, prowadzenia wystąpień publicznych i zebrań, zarządzania czasem, konfliktem, kreatywnością, stresem, pozyskiwania i obsługi klientów (programy autorskie szkoleń i treningów menedżerskich z ww. obszarów).

Szkolenia o podobnej tematyce