14 Godzin, 2 Dni

Przejmowanie klientów konkurencji

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Uczestnicy szkolenia:

    Nauczą się analizować poczynania konkurencji i wyciągać wnioski, które posłużą do przygotowania lepszej i atrakcyjniejszej oferty

    Dowiedzą się, jak opracować własną strategię przejęcia klienta konkurencji

    Przygotują się do prowadzenia rozmowy handlowej z klientem konkurencji

    Uświadomią sobie zagrywki stosowane przez klienta w celu osłabienia handlowców

  • Kim jest Klient i czym kierują się Klienci przy dokonywaniu zakupów
    Planowanie przejmowania Klientów konkurencji
    Jak wygląda proces sprzedaży – elementy składowe
    Diagnoza zasobów własnej firmy – analiza SWAT jako przygotowanie do procesu przejmowania klientów konkurencji
    Lista Klientów konkurencji
    Analiza potencjału i potrzeb Klientów
    Analiza porównawcza naszych produktów/usług z produktami konkurencji

    Kluczowe elementy procesu sprzedaży Klientowi konkurencji
    Rozeznanie dotychczasowych relacji i działań konkurencji u Klienta
    Pozyskanie istotnych informacji o mocnych stronach i słabych punktów w tej relacji
    Przygotowanie scenariusza nawiązania kontaktu, zbudowania trwałej relacji i stopniowego rozwijania sprzedaży u Klienta

    Technika prowadzenia rozmów z Klientami konkurencji
    Typologia zajętych klientów
    Radzenie sobie z obiekcjami Klienta – retoryka i język perswazji
    Rozwiązania na wyjście z impasu w rozmowach
    Zamykanie procesu przejęcia sprzedaży

  • Szkolenie podzielone jest na moduły, dotyczące pojedynczych zagadnień. Każdy moduł zawiera niezbędną, minimalną ilość teorii oraz praktykę (w formie gier, ćwiczeń i warsztatów) dla całej grupy uczestników i podgrup. Każdy z uczestników praktycznie ćwiczy przyswojone umiejętności w warunkach symulujących środowisko pracy.

    Uczestnicy stymulowani i aktywizowani są do samodzielnej pracy, do wytworzenia wewnętrznej motywacji w poprawianiu efektywności kontaktów z klientem i efektów spotkań sprzedażowych.

    Formy przekazu informacji i utrwalania zdobytych umiejętności: wykład, dyskusja, wspólna analiza przypadków, praca grupowa, gry i ćwiczenia.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Szkolenia o podobnej tematyce