7 Godzin, 1 Dni

Prowadzenie rozmów oceniających w ramach systemu ocen pracowniczych

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Celem szkolenia jest podwyższenie umiejętności kierowniczych w zakresie prowadzenia ocen pracowników, szczególnie tych ocen, które są związane z rozwojem pracowników – ze szczególnym naciskiem na kwestie umiejętności prowadzenia rozmów oceniających.

  • Rozmowa oceniająca – jeden z najważniejszych elementów systemu ocen okresowych pracowników

    Zakres i metody przygotowania się oceniającego do przeprowadzenia rozmowy
    Oceniającej
    Przygotowanie się ocenianego pracownika do rozmowy: samoocena
    Podstawowe zasady komunikacji przydatne podczas rozmowy oceniającej
    a/ zwroty rozpoczynające i kończące rozmowę oceniającą
    Metody przekazywania pozytywnej i negatywnej informacji zwrotnej
    Zamiana negatywnej informacji zwrotnej na informację motywującą pracownika
    Trzy formuły rozmowy oceniającej: zamknięta, otwarta, coaching
    Najważniejsze zasady przeprowadzania rozmowy oceniającej
    Etapy i schemat rozmowy, ze szczególnym uwzględnieniem planu działania dla
    pracowników otrzymujących oceny wymagające poprawy
    Zasady prowadzenia poprawnej i efektywnej dla obu stron rozmowy oceniającej

    Najczęstsze problemy i błędy popełniane w trakcie ocen
    Psychologiczne pułapki oceniania

  • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowo-ćwiczeniowej, wzbogaconej symulacjami najistotniejszych sytuacji, z którymi spotykają się lub mogą się spotkać uczestnicy w codziennej praktyce.

    Przykładowe metody szkoleniowe:

    Dyskusje moderowane

    Ćwiczenia z wykorzystaniem metod symulacyjnych

    Działania w grupach zadaniowych

    Odgrywanie ról

  • Szkolenie adresowane jest dla wszystkich kierowników uczestniczących w ocenach i polityce rozwoju podwładnych, dla wszystkich prowadzących rozmowy oceniające z pracownikami, a także dla menedżerów i pracowników komórek HR zajmujących się ocenami, rozwojem pracowników i szkoleniami.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Szkolenia o podobnej tematyce