24 Godzin, 3 Dni

Promocja - Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3 -dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów. (1290 do 30/01/2015)

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Serdecznie zapraszamy do udziału w 3-dniowych warsztatach praktycznych dla przyszłych i obecnych specjalistów ds. zamówień publicznych. Szkolenie realizowane jest w formie interaktywnej w kameralnej grupie pozwalającej na indywidualne podejście wykładowcy do Uczestników zajęć.





    Grupa docelowa:

    pracownicy wydziałów zamówień publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego i administracji rządowej;

    specjaliści ds. zamówień publicznych zatrudnieni w jednostkach służby zdrowia, szkolnictwie, służbach mundurowych, wymiarze sprawiedliwości, ośrodkach pomocy społecznej, urzędach pracy;

    przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego;

    przedstawiciele administracji rządowej;

    wszystkie osoby pragnące zdobyć kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania systemu zamówień publicznych.





    Cel szkolenia:

    Celem szkolenie jest przekazanie Uczestnikom wiedzy i kwalifikacji niezbędnych do prawidłowego wykonywania obowiązków specjalisty ds. zamówień publicznych. Szczególny nacisk zostanie położony na wiedzę merytoryczną i zajęcia praktyczne bezpośrednio związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia. Udział w szkoleniu pozwoli Uczestnikom zdobycie cennych praktycznych umiejętności dzięki aktywnym warsztatom realizowanych w kameralnych grupach. Program szkolenia przygotowany jest z myślą o osobach, które chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności w zakresie przygotowania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych, a także dla osób które rozpoczynają pracę w tym zakresie.





    Korzyści dla użytkowników:

    Udział w szkoleniu pozwoli uczestnikom:



     zapoznać się z aktualnie obowiązującymi regulacjami prawnymi dotyczącymi zamówień publicznych,

     zasadami udzielania i ubiegania się o zamówienia publiczne,

     rodzajami ogłoszeń w sprawie zamówień publicznych,

     rolą i znaczeniem specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

     systemem ochrony praw wykonawców.

     nabyć umiejętność realizacji postępowań o udzielenie zamówienia,

     zdobyć nowe kwalifikacje, cenione przez pracodawców.

  • Program szkolenia:
    Dzień 1

    1. Wprowadzenie do zamówień publicznych.

    Rynek zamówień publicznych w Polsce.

    Pojęcie zamówienia publicznego i progi stosowania przepisów ustawy o ZP.

    Zamawiający- podmioty zobowiązane do stosowania prawa ZP.

    Wykonawca- wymagania wobec wykonawców, instytucja wykluczenia.

    Spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę - praktyczne warsztaty.


    2. Zasady udzielania zamówień publicznych i ich konsekwencje dla wykonawców.

    Zasada równego traktowania oferentów.

    Zasada uczciwej konkurencji.

    Zasada jawności postępowania i przewidywalności wyniku.

    Zasada pisemności i stosowania języka polskiego.

    Zasada prymatu trybów przetargowych.

    Zasada ochrony tajemnicy handlowej.

    Konsekwencje naruszenia zasad przez Zamawiającego - praktyczne warsztaty.



    3. Przygotowanie i prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia - wstęp.

    Planowanie postępowania.

    Zasady obowiązujące przy sporządzaniu opisu przedmiotu zamówienia.

    Określenie wartości zamówienia.

    Treść i publikacja ogłoszeń.

    Specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

    Elementy istotne SIWZ. Opracowywanie SIWZ.

    Udostępnianie i przekazywanie SIWZ.

    Wyjaśnienia do SIWZ.



    Dzień 2


    5. Podstawowe tryby udzielania zamówień - krok po kroku.

    Przetarg nieograniczony.

    Przetarg ograniczony.



    6. Tryby szczególne w zamówieniach publicznych.

    Negocjacje z ogłoszeniem.

    Zamówienie z wolnej ręki.

    Negocjacje bez ogłoszenia.

    Licytacja i aukcja elektroniczna.

    Dialog konkurencyjny.

    Umowy ramowe i dynamiczny system zakupów.



    7. Przygotowujemy ofertę.

    Zakres oferty.

    Forma, termin i miejsce składania.

    Poprawianie błędów w ofercie.

    Prawidłowe podpisywanie i parafowanie ofert.

    Pozostałe dokumenty składane przez wykonawców- kompletowanie dokumentacji.

    Przygotowywanie oferty- praktyczne warsztaty.

    Sprawdzanie zgodności oferty z SIWZ- praktyczne warsztaty.



    8. Proces wyboru oferty.

    Otwarcie ofert.

    Badanie wykonawcy, ocena treści oferty.

    Kryteria oceny ofert.

    Odrzucenie oferty.

    Wybór najkorzystniejszej oferty.

    Zasady rozstrzygania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku złożenia tylko jednej oferty.

    Dokonywanie wyboru oferty- praktyczne warsztaty, praca grupowa, dyskusja.



    Dzień 3



    9. Umowa w zamówieniach publicznych.

    Zawarcie umowy- informacje ogólne.

    Gwarancja jakości, rękojmia za wady, warunki płatności.

    Zmiana i unieważnienie umowy.

    Odstąpienie od umowy.



    10. System ochrony praw wykonawców.

    Likwidacja protestu.

    Odwołanie i postępowanie odwoławcze.

    Postępowanie skargowe.

    Inne instytucje ochronne.

    Przygotowujemy odwołanie- praktyczne warsztaty, praca grupowa, dyskusja.



    11. Odpowiedzialność za błędy w postępowaniu.

    Odpowiedzialność wynikająca z ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów,

    Odpowiedzialność wynikająca z przepisów karnych.



    12. Źródła informacji o zamówieniach publicznych.



    13. Dyskusja kończąca, na tematy wskazane przez uczestników kursu.



    Informacje organizacyjne:
    Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

    -szkolenie trwa 3 dni (24h);
    -zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz w godzinach 09.00-17.00 drugiego i trzeciego dnia;
    -ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób;
    -w każdym dniu szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz lunch.

    Opcjonalnie:
    Istnieje możliwość dokonania rezerwacji noclegu w tym samym hotelu*** w którym odbywa się szkolenie.
    Szczegóły dostępne pod numerem telefonuSkontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie(61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie, zachęcamy również do kontaktu drogą elektroniczną: Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie



    Inwestycja:
    1690 zł netto (+23% VAT)
    Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
    -cena zawiera:
    -uczestnictwo w szkoleniu,
    -materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
    -materiały piśmiennicze [notatnik, długipis]
    -dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
    -konsultacje poszkoleniowe
    -Każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
    -oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).
    Zgłoszenie:
    Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu/kursie prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy wypełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia dostępną w formacie pdf lub word a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie) lub mailem (Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie).

    Na podstawie przesłanych informacji skontaktujemy się z Państwem aby potwierdzić Państwa uczestnictwo w wybranym wydarzeniu.



    Kontakt:
    Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
    Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

    Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

    ul. Libelta 1a/2
    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stroniePoznań


    Godziny pracy biura: Pn-Pt 07.Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie.00

    Departament szkoleń otwartych:
    tel.Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie(61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
    tel.Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie(61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
    tel.Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
    fax. (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
    fax. (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie

    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
    www.szkolenia-semper.pl



    Uwaga:
    Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.

  • Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

  • Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.



    Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie – ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.

  • pracownicy wydziałów zamówień publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego i administracji rządowej;

    specjaliści ds. zamówień publicznych zatrudnieni w jednostkach służby zdrowia, szkolnictwie, służbach mundurowych, wymiarze sprawiedliwości, ośrodkach pomocy społecznej, urzędach pracy;

    przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego;

    przedstawiciele administracji rządowej;

    wszystkie osoby pragnące zdobyć kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania systemu zamówień publicznych.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER



Specjalizacja trenerska:

Od 1998 r. zajmuje się dziedzina zamówień publicznych w jednostkach samorządowych. Bogate doświadczenie zdobyte w trakcie obsługi podmiotów zarówno ze strony zamawiających jak i wykonawców. Autor i współautor licznych publikacji z zakresu zamówień publicznych . Stała współpraca z Wolters Kluwer Polska oraz wydawnictwem wiedza i Praktyka.

Wykładowca studiów podyplomowych Politechniki Poznańskiej ( Zamówienia Publiczne i Partnerstwo Publiczno – Prywatne), Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ( Audyt wewnętrzny w jednostkach sektora finansów publicznych), Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu ( Zamówienia publiczne oraz Audyt wewnętrzny w jednostkach sektora finansów publicznych).

Od 2007 r. Prowadzi autorskie szkolenia z zamówień publicznych skierowane do przedstawicieli zamawiających jak i wykonawców.

Szkolenia o podobnej tematyce