16 Godzin, 2 Dni

grupa max. 10

Profesjonalny sekretariat. Organizacja pracy i budowanie pozytywnego wizerunku firmy/instytucji.

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Profesjonalny wizerunek Asystentki/Sekretarki

    rola Asystentki/Sekretarki w skutecznym funkcjonowaniu i budowaniu pozytywnego wizerunku firmy/instytucji
    psychologiczne aspekty budowania profesjonalnego wizerunku i pierwszego wrażenia
    zasady profesjonalnego wyglądu w sekretariacie - dress code

    Etykieta biznesu w pracy Asystentki/Sekretarki

    główne zasady etykiety w relacjach służbowych /powitanie, podawanie ręki, przepuszczanie w drzwiach, sposób zwracania się do innych itp./
    reguły etykiety biznesu w codziennej pracy w sekretariacie – w relacjach z przełożonymi, współpracownikami, klientami, osobami z zewnątrz

    Przyjmowanie gości

    czego oczekuje gość od pracownika sekretariatu
    kolejność obsługi
    powitanie gości
    anonsowanie wizyty osobie zarządzającej
    odprowadzenie do drzwi/sali konferencyjnej/gabinetu/szatni
    serwowanie napojów /w gabinecie i sali konferencyjnej/
    pożegnanie gościa/gości
    zachowanie Asystentki/Sekretarki podczas wizyty gości
    typologia trudnych sytuacji podczas wizyty gości w firmie i jak sobie z nimi radzić
    opanowanie własnych emocji w trudnych sytuacjach
    "gotowce", czyli przydatne formuły, zwroty i określenia

    Organizacja spotkań biznesowych

    podstawowe zasady umawiania spotkań
    zaproszenie na spotkanie - jak powinno wyglądać?
    organizacja spotkania
    agenda spotkania - co powinna zawierać?
    spotkanie zakończone i co dalej?

    Monitorowanie rozmów telefonicznych

    telefoniczna etykieta
    etapy rozmowy
    powitanie przez telefon
    anonsowanie i łączenie rozmów
    pozyskiwanie i udzielanie informacji przez telefon
    trudne sytuacje przez telefon – jak sobie z nimi radzić, przydatne zwroty

    Dokumenty firmowe

    instrukcja kancelaryjna
    przyjmowanie i wysyłanie korespondencji
    porządkowanie dokumentów – główne systemy
    opis teczek i ich zawartości
    przechowywanie i archiwizacja dokumentów – główne zasady
    netykieta
    korespondencja pisemna – układ graficzny, sposób zapisywania poszczególnych elementów

    Organizacja pracy i współpraca z przełożonym

    podstawowe zasady współpracy z osobą zarządzającą
    monitorowanie kalendarza przełożonego
    ustalanie priorytetów

    Trudne sytuacje w sekretariacie i jak sobie z nimi radzić

    Podczas szkolenia Uczestniczki będą mogły skorzystać z indywidualnych porad stylisty i wizażysty dot. wizerunku w relacjach służbowych.
    Podczas tej części szkolenia nasi styliści i wizażyści:

    przeprowadzą analizę kolorystyczną dla każdej Uczestniczki, na tej podstawie otrzymasz karnet z Twoją indywidualną paletą barw
    dokonają analizy sylwetki każdej Uczestniczki, dobiorą odpowiednie fasony i długości ubrań, które ukryją niedoskonałości i podkreślą atuty Twojej sylwetki
    wykonają makijaż biznesowy dla Twojego typu urody

  • certyfikat Akademii Asystentek i Sekretarek

  • Warsztaty połączone z wykładem i prezentacją

  • Szkolenie skierowane jest do sekretarek i asystentek posiadających już pewne doświadczenie w pracy oraz osób, które rozpoczynają pracę w tych zawodach. Szkolenie koncentruje się na rozwoju funkcji reprezentacyjnej i informacyjnej sekretariatu

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Agnieszka Korach - Psycholog społeczny, dyplomowany trener grupowy (SWPS/Laboratorium Psychoedukacji), archiwista. Doświadczenie zawodowe zdobywała w jednej z największych firm doradczych w Polsce. Zarządzała procesami administracyjno-personalnymi i zespołami pracowników biurowych. Autorka artykułów i porad dla menedżerów i pracowników sekretariatów/recepcji, kierowników biur /m.in. "Personel i Zarządzanie", "Sekretariat"/. Zapraszana jako ekspert do programów telewizyjnych /m.in. TVN, Polsat, TV Puls/ i audycji radiowych /m.in. Polskie Radio, Radio VOX/. Od kilkunastu lat prowadzi szkolenia dla kadry zarządzającej oraz pracowników administracyjno-biurowych. Twórczyni pierwszego w Polsce projektu szkoleniowo - rozwojowego "Akademii Asystentek i Sekretarek", Dyrektor Projektów Szkoleniowych ARK Consulting, pomysłodawczyni pierwszego w Polsce kobiecego portalu dla asystentek i sekretarek - PortalDlaSekretarek.pl. W zakresie szkoleń zamkniętych realizowała projekty m.in. dla: 3M, Ergo Hestia, Maspex, Mexem, ArcelorMittal, Ciech, ESP, Grupa INFOR, Izba Skarbowa, Krajowa Izba Gospodarcza, Kotlin, Publiczni.pl /szkolenia i zjazdy pracowników administracji publicznej/, Univeg i wiele innych.

Szkolenia o podobnej tematyce