16 Godzin, 2 Dni

grupa max. 12

Profesjonalny Office Manager - Warsztaty praktyczne dla asystentek i sekretarek

Wrocław Termin pewny 1 390,00 PLN + VAT
Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Cele szkolenia
    • poznanie zasad etykiety biznesu w porównaniu z tradycyjną etykietą towarzyską – świadomość różnic,
    • poszerzenie umiejętności interpersonalnych pomocnych w kontaktach służbowych,
    • uświadomienie zasad obsługi klienta wewnętrznego,
    • organizacja spotkań z udziałem klientów, ważnych gości,
    • organizacja pracy biura,
    • zdobycie umiejętności dostosowania odpowiednich zachowań do sytuacji (profesjonalna autoprezentacja, dobór stroju dla zdobycia autorytetu),
    • stworzenie „Standardów Profesjonalnej Asystentki”.

    Korzyści dla uczestników
    • wzrost kompetencji w zakresie budowania wizerunku osobistego i wizerunku reprezentowanej organizacji,
    • doskonalenie umiejętności i pogłębianie wiedzy z zakresu prowadzenia biura,
    • nabycie umiejętności zarządzania zadaniami i organizacji czasu pracy,
    • pogłębienie wiedzy z zakresu savoir vivre’u prowadzenia biura, organizacji wizyt, delegacji, przyjęć,
    • podniesienie kompetencji negocjacyjnych w zakresie relacji z dostawcami firmy i biura.

  • Dzień I

    1. Profesjonalna autoprezentacja oraz zasady etykiety biznesu w porównaniu z tradycyjną etykietą towarzyską – świadomość różnic.

    2. Zainicjowanie krótkiej rozmowy z gościem - tematy „zakazane”.

    3. Przedstawianie osób – różnice w zasadach etykiety biznesu i etykiety towarzyskiej.

    4. Anonsowanie gościa/gości u przełożonych.

    5. Zasady precedencji, zasada alternatu.

    6. Zapamiętywanie imion i nazwisk.

    7. Tytułowanie – tyt. kurtuazyjne, służbowe i naukowe w rozmowie i korespondencji.

    8. Jak przygotować i podać kawę, herbatę i inne napoje w biurze.

    9. Etykieta w komunikacji telefonicznej.

    10. Zasady telefonowania: telefon stacjonarny, komórkowy, przełączanie, jednocześnie dzwoni telefon i wchodzi klient..., poczta głosowa, dźwięki przez telefon.

    11. Praca nad intonacją w rozmowie telefonicznej i bezpośredniej.

    12. Kto i jak kończy rozmowę, scenariusze rozmów telefonicznych.

    13. Proces komunikacji – kanały przekazu informacji.

    14. Komunikacja werbalna – przekazywanie informacji, przyczyny błędów i przekłamań, unikanie błędów komunikacji werbalnej: pytania, słuchanie, parafrazy, klaryfikacje.

    15. Komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym – zrozumienie, zaangażowanie i dostosowanie; przyczyny braku zrozumienia.

    16. Trudny klient - sposoby reakcji.

    17. Przyczyny i rodzaje zachowań emocjonalnych.

    18. Opanowanie własnych emocji i reakcja na emocje klienta.

    19. Analiza transakcyjna (reakcje na prowokacje, szukanie porozumienia z pozycji dorosłego).

    20. Komunikacja niewerbalna - właściwa postawa, gesty, które obrażają innych, gesty, które należy wyeliminować.

    Dzień II

    1. Korespondencja służbowa, tworzenie oficjalnych pism.

    2. Najczęściej popełniane błędy językowe.

    3. Język niestosowny w komunikacji służbowej (kolokwializmy, zdrobnienia, stopery językowe).

    4. Układ stałych elementów korespondencji.

    5. Zwroty grzecznościowe na rozpoczęcie i zakończenie listu.

    6. Komunikacja elektroniczna.

    7. Tworzenie protokołów, przygotowywanie dokumentacji Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia Akc., tworzenie sprawozdań.

    8. Podstawowe elementy ubioru służbowego dla kobiety i mężczyzny.

    9. Kryteria doboru garderoby.

    10. Dodatki niezbędne w stroju w biurze.

    11. Niewłaściwe elementy stroju.

    12. Ubiór w dostosowaniu do urody – jak poruszać się w obrębie zasad i dobrze wyglądać.

    13. Inne elementy wizerunku: włosy, makijaż, paznokcie, zapach.

    14. Ubiór odpowiedni do okazji - nazwy na zaproszeniach dot. stroju.

  • ukończenia szkolenia

  • 1 390,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu

Wszystkie nasze szkolenia prowadzone są przez najlepszych ekspertów, posiadających bogate doświadczenie praktyczne, jak również szeroką wiedzę teoretyczną.

Szkolenia o podobnej tematyce