14 Godzin, 2 Dni

Profesjonalny kontakt z klientem w placówkach służby zdrowia

111,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • Cele:



    doskonalenie umiejętności budowania profesjonalnego kontaktu z klientem placówki służby zdrowia

    przekazanie umiejętności rozpoznania typu Klienta

    budowanie z Klientem długotrwałych relacji opartych na bezpieczeństwie i dyskrecji; utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientem

    doskonalenie umiejętności prowadzenia tzw. Trudnych rozmów z klientem

    usystematyzowanie zasad telefonicznej rozmowy z klientem

  • Program szkolenia:

    1. Komunikacja z klientem placówki służby zdrowia

  • Uczestnik po ukończonym szkoleniu otrzymuje certyfikat poświadczający udział

  • warsztaty-ćwiczenia

  • TO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ W PROJEKCIE?



    Jeśli:

  • 111 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • przerwy kawowe
    wyżywienie

Szkolenia o podobnej tematyce