Profesjonalne techniki sprzedaży- szkolenie otwarte

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • PROAKTYWNE TECHNIKI SPRZEDAŻY

    !!Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stroniekwietnia w Warszawie tylko w tym terminie w niesamowitej cenie:

    1190 zł brutto (zw. z VAT) zamiast 1550 zł


    Warsztaty Grupy Szkoleniowej SOLBERG objęte są GWARANCJĄ REALIZACJI.

    Masz kilka osób do przeszkolenia? Napisz, a znajdziemy dla Ciebie korzystne rozwiązanie.

    Warsztaty Grupy Szkoleniowej SOLBERG objęte są GWARANCJĄ REALIZACJI.

    Masz kilka osób do przeszkolenia? Napisz, a znajdziemy dla Ciebie korzystne rozwiązanie.



    Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca czy specjalisty ds. sprzedaży. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i podniosą swoje kompetencje, które pozwolą sprawnie obsługiwać klientów i zwiększyć sprzedaż produktu lub usługi.



    Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję:

    poznać podstawowe zasady komunikacji z Klientem

    nabyć umiejętności rozpoznania potrzeb i oczekiwań Klienta

    nabyć umiejętności budowania trwałych i długofalowych relacji z Klientami

    poznać sposoby zwiększenia satysfakcji Klientów

    zdobyć umiejętności zadawania skutecznych pytań sprzedażowych

    poznać praktyczne techniki prezentowania produktu

    zdobyć umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach z Klientem





    Zobacz jak wiele zyskasz biorąc udział w szkoleniu:

    Zwiększysz swoją efektywność prowadzonych sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie skutecznych modeli prowadzenia rozmów handlowych,

    Nauczysz się dostosowywać strategię sprzedaży do specyfiki Twoich klientów oraz branży w której pracujesz,

    Poznasz efektywne techniki telefonicznego umawiania się na spotkania handlowe z klientami,

    Zweryfikujesz swoje podejście do prowadzonych szans handlowych, poznając najnowsze wyniki badań w zakresie modelu decyzyjnego oraz myślenia klientów o zakupie,

    Nauczysz się neutralizować początkowe obiekcje klientów, czyli: „Nie, dziękuję”, „Już to mamy”, Nie jestem zainteresowany”, „W przyszłym roku”, „Nie mam czasu”,

    Będziesz miał okazję poznać i przećwiczyć najskuteczniejsze schematy diagnozy potrzeb klientów (odkrywania ich rzeczywistych korzyści i motywów zakupu),

    Nauczysz się praktycznego budowania skutecznych prezentacji handlowych oraz opracowywania ofert w kontekście zweryfikowanych potrzeb klienta,

    Poznasz efektywne techniki radzenia sobie z obiekcjami klientów, opierając swoje reakcje na prostym modelu akceptowania oporu klientów i stosowaniu sekwencji PIWO,

    Nauczysz się stosować kilku skutecznych technik domykania procesów handlowych i dostosujesz te techniki do swojej branży.

    Udoskonalisz umiejętności nawiązywania kontaktu z ludźmi o różnej osobowości i nastawieniu- zrozumiesz potrzeby Klientów

    Zwiększysz zdolności komunikacyjne w procesie sprzedaży

    Poznasz prawidłowości panujące w relacjach klient – sprzedawca.

    Rozwiniesz umiejętności mówienia językiem korzyści, które zaspokajają potrzeby Klientów

    Przećwiczysz najważniejsze narzędzia sprzedażowe i zmierzysz się z własnymi ograniczeniami.

    Rozwiniesz świadomość swoich atutów i znajdziesz wzmocnienie w obszarach stwarzających największe trudności



    Uczestnicy:

    Szkolenie polecane pracownikom działów sprzedaży pozyskujących i obsługujących klientów oraz wykonujących działania handlowe na zewnątrz , nawiązujących nowe kontakty z klientami oraz prowadzącymi sprzedaż bezpośrednią do klientów instytucjonalnych i korporacyjnych; przedstawicieli handlowych , pracowników zajmujących odpowiadających za tworzenie wizerunku i budowanie długotrwałych relacji.





    Czas trwania:

    2 dni -16 h










    Cena szkolenia zawiera:

    pakiet materiałów szkoleniowych,

    obiad + przerwy kawowe,

    certyfikat ukończenia szkolenia,

    możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem w dniach trwania szkolenia



    PROGRAM:

    Moduł I: WIZERUNEK I JEGO POSTRZEGANIE PRZEZ KLIENTÓW.

    Budowanie pierwszego wrażenia.

    Automotywacja- mama wszystkich handlowców



    Moduł II: ETAPY ROZMOWY HANDLOWEJ I ICH WARTOŚĆ W PROCESIE SPRZEDAŻY.

    Sprzedaż przez telefon vs. sprzedaż bezpośrednia

    Charakterystyka i cele poszczególnych etapów.

    Różnicowanie modelu w kontekście obszaru interesów (motywacji) klienta.

    Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży



    Moduł III: ROZPOZNANIE POTRZEB I OCZEKIWAŃ KLIENTA

    Siła pytań w sprzedaży .

    Sztuka zadawania odpowiednich pytań sprzedażowych.

    Motywacje zakupowe klientów.

    Co powiedzieli wam wasi Klienci?

    Co jest ważniejsze – potrzeba klienta czy jego motywacja?



    Moduł IV: SKUTECZNE PREZENTOWANIE OFERTY SPRZEDAŻOWEJ

    Tworzenie wartości produktu w czasie prezentacji bezpośredniej

    Modele prezentacyjne: Analiza Potrzeba-Cecha-Korzyść, AIDA

    Przekonujące używanie języka korzyści oraz języka strat.

    Analiza Przewagi Konkurencyjnej.

    Prezentacja wartości klienta.

    Jak sterować pytaniami w kierunku naszej oferty?



    Moduł V: MODELOWA WIZYTA HANDLOWA

    Etapy procesu sprzedaży i najważniejsze techniki.

    Lejek sprzedaży i co z niego wycieka?

    Budowanie wartości oferty dla Klienta.



    Moduł VI: DZISIAJ SPRZEDAŻ TO: RELACJA I KONSEKWENCJA

    Dlaczego jedni sprzedawcy są lepsi niż inni w tym co robią?

    Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży

    Dostrajanie się do Klienta

    Jak odnosić sukcesy w sprzedaży

    Jak polubić swoich Klientów



    Moduł VII: OBRONA CENY POPRZEZ BUDOWANIE I ARGUMENTOWANIE WARTOŚCI OFERTY.

    Zasady prezentowania ceny.

    Czy „NIE” oznacza koniec procesu sprzedaży?

    „Opakowanie” produktu/ usługi za pomocą ceny



    Moduł VIII: ZASTRZEŻENIA I OBIEKCJE KLIENTÓW - JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ.

    Wykorzystanie obiekcji cenowych na rzecz atutów oferty.

    Zastrzeżenia jako wyzwania.

    Jak powód odmowy zamienić w powód zakupu - Technika PIWO



    Moduł IX: SKUTECZNE ZAMYKANIE SPRZEDAŻY / FINALIZACJA

    Błędy w zamykaniu rozmów.

    Techniki zamykania sprzedaży.



    Moduł X: FILARY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM

    Nastawienie na klienta w komunikacji sprzedażowej.

    Zasady skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sprzedaży.



    Moduł XI: BUDOWANIE RELACJI Z ROŻNYMI TYPAMI KLIENTÓW.

    Typologia klientów.

    Aktywne słuchanie- metody i narzędzia gwarantujące zbudowanie pozytywnych relacji z klientem.



    Moduł XII: DZIAŁANIA POSPRZEDAŻOWE

    Cel podejmowania dalszych działań.

    Jakie i kiedy podejmować kroki.



    Moduł XIII: PODSUMOWANIE I EWALUACJA SZKOLENIA

    Indywidualny Plan Działania





    !Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.







    Metodologia prowadzenia szkolenia:



    Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe.

    - symulacje, - mini- wykłady- ćwiczenia- prace indywidualne, w parach i grupowe, - dyskusje moderowane przez trenera, - burze mózgów,- case study.



    Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.



    Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.



    Zasadą pracy na naszych szkoleniach jest wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera ma charakter motywujący, otwierający na rozwój. Małe grupy szkoleniowe pozwalają nam na dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb naszych uczestników.





    Kim jesteśmy?



    Grupę Szkoleniowa SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.



    Cechuje nas skuteczność, odpowiedzialność za powierzone zadania, zaangażowanie oraz indywidualne podejście do każdego Klienta. Kierujemy się nadrzędnymi zasadami otwartości, wiarygodności i rzetelności. Współpracę z partnerami biznesowymi opieramy na uczciwości i budowaniu długofalowych relacji opartych na zaufaniu i wzajemnym szacunku.



    Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.



    Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.


    Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczo-szkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.








    Należymy do grona firm szkoleniowych posiadającą wpis do (RIS) Rejestru Instytucji Szkoleniowych 2.24/00207/2014



    Wszystkie nasze szkolenia mogą być finansowane przez (KFS) Krajowy Fundusz Szkoleniowy prowadzony przez UP.





    Posiadamy wpis do Rejestru Usług Rozwojowych (RUR), w ramach którego możemy świadczyć usługi szkoleniowe, które są już dostępne w Bazie Usług Rozwojowych (BUR).
    NAJBLIŻSZE TERMINY:

    20-21 kwietnia 2017 Warszawa
    20-21 kwietnia 2017 Poznań
    24-25 maja 2017 Katowice
    05-06 czerwca 2017 Kraków
    27-28 czerwca 2017 Warszawa



    Chcesz przeszkolić więcej osób- zapytaj o cenę specjalną dla grup lub o możliwość organizacji szkolenia w Twojej firmie.


    Szukasz innej lokalizacji lub terminu? Napisz wspólnie poszukamy korzystnego rozwiązania.

    Organizator:
    Grupa Szkoleniowa SOLBERG

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Szkolenia o podobnej tematyce