Profesjonalne techniki sprzedaży- szkolenie otwarte

Poznań Termin pewny 1 550,00 PLN + VAT
Warszawa Termin pewny Last minute 1550 PLN 1 450,00 PLN + VAT
Katowice Termin pewny 1 550,00 PLN + VAT
Kraków Termin pewny 1 550,00 PLN + VAT
Warszawa Termin pewny 1 550,00 PLN + VAT
Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • NOWOCZESNE STRATEGIE SPRZEDAŻY
    intensywne warsztaty handlowe

    Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca czy specjalisty ds. sprzedaży. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i podniosą swoje kompetencje, które pozwolą sprawnie obsługiwać klientów i zwiększyć sprzedaż produktu lub usługi.

    Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję:
    poznać podstawowe zasady komunikacji z Klientem
    nabyć umiejętności rozpoznania potrzeb i oczekiwań Klienta
    nabyć umiejętności budowania trwałych i długofalowych relacji z Klientami
    poznać sposoby zwiększenia satysfakcji Klientów
    zdobyć umiejętności zadawania skutecznych pytań sprzedażowych
    poznać praktyczne techniki prezentowania produktu
    zdobyć umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach z Klientem


    Zobacz jak wiele zyskasz biorąc udział w szkoleniu:
    Zwiększysz swoją efektywność prowadzonych sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie skutecznych modeli prowadzenia rozmów handlowych,
    Nauczysz się dostosowywać strategię sprzedaży do specyfiki Twoich klientów oraz branży w której pracujesz,
    Poznasz efektywne techniki telefonicznego umawiania się na spotkania handlowe z klientami,
    Zweryfikujesz swoje podejście do prowadzonych szans handlowych, poznając najnowsze wyniki badań w zakresie modelu decyzyjnego oraz myślenia klientów o zakupie,
    Nauczysz się neutralizować początkowe obiekcje klientów, czyli: „Nie, dziękuję”, „Już to mamy”, Nie jestem zainteresowany”, „W przyszłym roku”, „Nie mam czasu”,
    Będziesz miał okazję poznać i przećwiczyć najskuteczniejsze schematy diagnozy potrzeb klientów (odkrywania ich rzeczywistych korzyści i motywów zakupu),
    Nauczysz się praktycznego budowania skutecznych prezentacji handlowych oraz opracowywania ofert w kontekście zweryfikowanych potrzeb klienta,
    Poznasz efektywne techniki radzenia sobie z obiekcjami klientów, opierając swoje reakcje na prostym modelu akceptowania oporu klientów i stosowaniu sekwencji PIWO,
    Nauczysz się stosować kilku skutecznych technik domykania procesów handlowych i dostosujesz te techniki do swojej branży.
    Udoskonalisz umiejętności nawiązywania kontaktu z ludźmi o różnej osobowości i nastawieniu- zrozumiesz potrzeby Klientów
    Zwiększysz zdolności komunikacyjne w procesie sprzedaży
    Poznasz prawidłowości panujące w relacjach klient – sprzedawca.
    Rozwiniesz umiejętności mówienia językiem korzyści, które zaspokajają potrzeby Klientów
    Przećwiczysz najważniejsze narzędzia sprzedażowe i zmierzysz się z własnymi ograniczeniami.
    Rozwiniesz świadomość swoich atutów i znajdziesz wzmocnienie w obszarach stwarzających największe trudności

    Uczestnicy:
    Szkolenie polecane pracownikom działów sprzedaży pozyskujących i obsługujących klientów oraz wykonujących działania handlowe na zewnątrz , nawiązujących nowe kontakty z klientami oraz prowadzącymi sprzedaż bezpośrednią do klientów instytucjonalnych i korporacyjnych; przedstawicieli handlowych , pracowników zajmujących odpowiadających za tworzenie wizerunku i budowanie długotrwałych relacji.


    Czas trwania:
    2 dni -16 h



    Cena szkolenia zawiera:
    pakiet materiałów szkoleniowych,
    obiad + przerwy kawowe,
    certyfikat ukończenia szkolenia,
    możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem w dniu szkolenia


    PROGRAM:
    Moduł I: WIZERUNEK I JEGO POSTRZEGANIE PRZEZ KLIENTÓW.
    Budowanie pierwszego wrażenia.
    Automotywacja- mama wszystkich handlowców

    Moduł II: ETAPY ROZMOWY HANDLOWEJ I ICH WARTOŚĆ W PROCESIE SPRZEDAŻY.
    Sprzedaż przez telefon vs. sprzedaż bezpośrednia
    Charakterystyka i cele poszczególnych etapów.
    Różnicowanie modelu w kontekście obszaru interesów (motywacji) klienta.
    Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży

    Moduł III: ROZPOZNANIE POTRZEB I OCZEKIWAŃ KLIENTA
    Siła pytań w sprzedaży .
    Sztuka zadawania odpowiednich pytań sprzedażowych.
    Motywacje zakupowe klientów.
    Co powiedzieli wam wasi Klienci?
    Co jest ważniejsze – potrzeba klienta czy jego motywacja?

    Moduł IV: SKUTECZNE PREZENTOWANIE OFERTY SPRZEDAŻOWEJ
    Tworzenie wartości produktu w czasie prezentacji bezpośredniej
    Modele prezentacyjne: Analiza Potrzeba-Cecha-Korzyść, AIDA
    Przekonujące używanie języka korzyści oraz języka strat.
    Analiza Przewagi Konkurencyjnej.
    Prezentacja wartości klienta.
    Jak sterować pytaniami w kierunku naszej oferty?

    Moduł V: MODELOWA WIZYTA HANDLOWA
    Etapy procesu sprzedaży i najważniejsze techniki.
    Lejek sprzedaży i co z niego wycieka?
    Budowanie wartości oferty dla Klienta.

    Moduł VI: DZISIAJ SPRZEDAŻ TO:   RELACJA I KONSEKWENCJA
    Dlaczego jedni sprzedawcy są lepsi niż inni w tym co robią?
    Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży
    Dostrajanie się do Klienta
    Jak odnosić sukcesy w sprzedaży
    Jak polubić swoich Klientów

    Moduł VII: OBRONA CENY POPRZEZ BUDOWANIE I ARGUMENTOWANIE WARTOŚCI OFERTY. 
    Zasady prezentowania ceny.
    Czy „NIE” oznacza koniec procesu sprzedaży?
    „Opakowanie” produktu/ usługi za pomocą ceny

    Moduł VIII: ZASTRZEŻENIA I OBIEKCJE KLIENTÓW - JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ.
    Wykorzystanie obiekcji cenowych na rzecz atutów oferty.
    Zastrzeżenia jako wyzwania.
    Jak powód odmowy zamienić w powód zakupu - Technika PIWO

    Moduł IX: SKUTECZNE ZAMYKANIE SPRZEDAŻY / FINALIZACJA
    Błędy w zamykaniu rozmów.
    Techniki zamykania sprzedaży.

    Moduł X: FILARY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM
    Nastawienie na klienta w komunikacji sprzedażowej.
    Zasady skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sprzedaży.

    Moduł XI: BUDOWANIE RELACJI Z ROŻNYMI TYPAMI KLIENTÓW.
    Typologia klientów.
    Aktywne słuchanie- metody i narzędzia gwarantujące zbudowanie pozytywnych relacji z klientem.

    Moduł XII: DZIAŁANIA POSPRZEDAŻOWE
    Cel podejmowania dalszych działań.
    Jakie i kiedy podejmować kroki.

    Moduł IV: PODSUMOWANIE I EWALUACJA SZKOLENIA
    Indywidualny Plan Działania


    ! Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkoleni


    W przypadku jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu.



    NAJBLIŻSZE TERMINY:

    20-21 kwietnia 2017 Warszawa
    20-21 kwietnia 2017 Poznań
    24-25 maja 2017 Katowice
    05-06 czerwca 2017 Kraków
    27-28 czerwca 2017 Warszawa



    Chcesz przeszkolić więcej osób- zapytaj o cenę specjalną dla grup lub o możliwość organizacji szkolenia w Twojej firmie.


    Szukasz innej lokalizacji lub terminu? Napisz wspólnie poszukamy korzystnego rozwiązania.

    Organizator:
    Grupa Szkoleniowa SOLBERG

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • 1 550,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie
    0 % VAT

Szkolenia o podobnej tematyce