8 Godzin, 1 Dni

grupa max. 12

Profesjonalna recepcja

Warszawa Trwa nabór 690,00 PLN + VAT
Warszawa Trwa nabór 690,00 PLN + VAT
Warszawa Trwa nabór 690,00 PLN + VAT
Warszawa Trwa nabór 690,00 PLN + VAT
Warszawa Trwa nabór 690,00 PLN + VAT
Warszawa Trwa nabór 690,00 PLN + VAT
Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Czego dowiesz się na szkoleniu

    jaką rolę pełni recepcja w sprawnym funkcjonowaniu firmy/urzędu/instytucji
    jak reprezentować firmę/urząd/instytucję w kontaktach z klientami i gośćmi
    jakie są najlepsze praktyki pracy w recepcji
    jak radzić sobie w trudnych sytuacjach w kontakcie osobistym i telefonicznym
    jak współpracować w zespole recepcyjnym

  • 1. Rola recepcji w skutecznym funkcjonowaniu firmy

    reprezentacyjna, czyli jak wygląd pracownika recepcji i jego zachowanie wpływa na postrzeganie firmy przez osoby z zewnątrz /Klientów i Kontrahentów/
    informacyjna – jak sposób mówienia, przyjmowania i przekazywania informacji wpływa na funkcjonowanie firmy
    wspierająca
    administracyjna

    2. Profesjonalna sylwetka pracownika recepcji:

    główne zadania, umiejętności i zakres odpowiedzialności
    zasady budowania profesjonalnego wizerunku recepcji
    wygląd w recepcji - dress code

    3. Profesjonalne zachowania pracowników recepcji i współpraca w zespole recepcyjnym:

    niedozwolone zachowania werbalne i niewerbalne pracownika recepcji
    dyskrecja – o czym mówić, a o czym nie pracownikom i osobom z zewnątrz
    komunikacja formalna i komunikacja nieformalna w firmie – kiedy stosować jedną a kiedy drugą
    podstawowe zasady współpracy w zespole recepcyjnym

    4. Wizyta gości firmy:

    czego oczekuje gość od pracownika recepcji
    zachowanie pracownika recepcji podczas wizyty gości
    typologia trudnych sytuacji podczas wizyty gości w firmie i jak sobie z nimi radzić
    opanowanie własnych emocji w trudnych sytuacjach
    standardy profesjonalnej obsługi gości
    podstawowe zasady savoir-vivre e biznesie
    zachowanie pracownika recepcji podczas wizyty gości w firmie
    kolejność obsługi
    powitanie gości
    anonsowanie wizyty pracownikowi/przełożonemu
    odprowadzenie do drzwi/sali konferencyjnej/gabinetu/szatni
    serwowanie napojów /w gabinecie i sali konferencyjnej/
    pożegnanie gościa/gości
    "gotowce", czyli przydatne formuły, zwroty i określenia

    5. Reprezentowanie firmy w kontaktach telefonicznych:

    budowanie pozytywnego wizerunku firmy przez telefon
    profesjonalne powitanie przez telefon /dla rozmów przychodzących i wychodzących/
    etapy rozmowy telefonicznej
    filtrowanie rozmów
    łączenie i zapowiadanie rozmów
    sposób udzielania informacji w rozmowie telefonicznej
    polityka prywatności przez telefon – jakie informacje można w recepcji przekazywać przez telefon, a jakie nie
    przerwana rozmowa – kto powinien ponownie się połączyć
    przydatne formularze i narzędzia
    typologia trudnych sytuacji podczas rozmów telefonicznych i jak sobie z nimi radzić
    "gotowce" - przydatne formuły, zwroty i określenia

  • certyfikat Akademii Asystentek i Sekretarek

  • W szkoleniu mogą wziąć udział osoby, które dopiero rozpoczynają pracę w recepcji jak również osoby posiadające już pewne doświadczenie zawodowe.

  • 690,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Agnieszka Korach

Dyrektor Projektów Szkoleniowych, psycholog społeczny, dyplomowany trener grupowy (SWPS/Laboratorium Psychoedukacji), archiwista, pełnomocnik ds ochrony informacji niejawnych. Specjalizuje się m.in. w konsultingu zmian psycho-społecznych w organizacjach, rekrutacji i szkoleniach. Doświadczenie zawodowe zdobywała w jednej z czołowych firm doradczych w Polsce. Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami. Jest autorką artykułów w prasie biznesowej, m.in.: "Personel i Zarządzanie", "Sekretariat". Autorka wielu projektów, m.in. : szkoleniadlasekretarek.pl, portaldlasekretarek.pl, klubasystentek.pl. Prowadzi m.in. szkolenia w zakresie: rozwoju zawodowego i osobistego dla kadry zarządzającej oraz pracowników biurowych, szkolenia dot. porozumiewania się i budowania relacji w zespole, szkolenia dla trenerów wewnętrznych.

Szkolenia o podobnej tematyce