PROFESJONALNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA - budowanie pozytywnych relacji z klientem

Kraków Termin pewny Last minute 990 PLN 890,00 PLN + VAT
Warszawa Termin pewny First minute 990 PLN 790,00 PLN + VAT
Kraków Termin pewny First minute 990 PLN 790,00 PLN + VAT
Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • JEŚLI CHCESZ:

    -poznać najważniejsze zasady budowania pożądanego kontaktu z Klientem,
    -wiedzieć jak reagować w trudnych sytuacjach, które mogą mieć miejsce w trakcie tych rozmów,
    -by Twoi Klienci wracali do ciebie i polecali twoje usługi

    TO SZKOLENIE JEST DLA CIEBIE !!!

    KORZYŚCI:

    -rozwinięcie u uczestników umiejętności profesjonalnego prowadzenia rozmowy poprzez praktyczne ćwiczenia skutecznej komunikacji z Klientem,
    -zwiększenie samoświadomości jakie znaczenie ma dla firmy Klient,
    -kontrolowanie własnych emocji i stworzenie przyjemnej atmosfery rozmowy,
    -doskonalenie umiejętności związanych z efektywnym reagowaniem na zastrzeżenia Klienta,
    -kształcenie umiejętności z zakresu wykorzystanie skutecznych technik reagowania na zachowania trudnych klientów, techniki odpierania zastrzeżeń,
    -rozwój umiejętności asertywnego zachowania i wzmocnienie pozytywnego wizerunku firmy poprzez dobre relacje z Klientami.


    Podczas tych warsztatów uczestnicy poznają najważniejsze zasady budowania pożądanego kontaktu z Klientem, a także dowiedzą się jak reagować w trudnych sytuacjach, które mogą mieć miejsce w trakcie tych rozmów.

    Dzięki uświadomieniu sobie znaczenia swojego stanowiska pracy uczestnik szkolenia będzie w przyszłości właściwie kreować wizerunek firmy. Jakością świadczonych usług i okazywaniem zainteresowania wpłynie na zachowanie Klientów. Uczestnik zdobędzie niezbędne umiejętności radzenia sobie z emocjami Klientów oraz praktycznego stosowania zasad komunikacji międzyludzkiej. Uczestnicy poznają sposoby zwiększania lojalności Klientów oraz budowania trwałych relacji z Klientem.



    SPOSÓB PROWADZENIA WARSZTATÓW:

    Warsztaty VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia.

    Szkolenie od samego początku ma postać praktyczną są to studia przypadków praktycznych. Odgrywanie ról, ćwiczenie prezentacji, autoanaliza w oparciu o realizowane w trakcie treningu ćwiczenia.



    METODY SZKOLENIA:

    80 % czasu szkolenia- warsztaty, ćwiczenia, aktywizacja zawodowa.
    20 % czasu szkolenia- teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia

    mikro-wykłady,
    symulacje,
    dyskusje moderowane,
    studia przypadków,
    gry sytuacyjne,
    ćwiczenia,
    autoprezentacje i odgrywanie ról.


    Ze względu na małą grupę szkoleniową, ale również na fakt, iż szkolenie poprowadzi doświadczony praktyk, zazwyczaj poruszane są również inne, indywidualne problemy zgłaszane przez uczestników. Nasze szkolenia są elastyczne i dostosowują się do potrzeb uczestników, tak aby każdy z nich odniósł jak największe korzyści, przyczyniając się w ten sposób do wzrostu efektywności.



    OPINIE UCZESTNIKÓW:

    Dominik: „szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów z życia, zachowana kolejność, jasny przekaz.”
    Anna z Katowic: „ciekawe, jasne, każdy punkt obrazowany jasnym i łatwo zrozumiałym przykładem. Bardzo konkretne.”
    Klaudia z Katowic: „Bardzo miłe szkolenie wzbogacone o przykłady, które wzbogacają wiedzę / doświadczenie.”
    Marcin: „Dowiedziałem się o wielu ciekawych aspektach komunikacji z klientem. Dowiedziałem się o swoich słabych stronach dzięki czemu łatwiej będzie mi przygotować się do rozmowy.”
    Albert z Katowic: „efektywne – docelowo.”
    Marta z Katowic: „szkolenie przeprowadzone w sposób bardzo profesjonalny.”


    PROGRAM WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH:

    Pierwsze wrażenie, nawiązanie kontaktu.
    Jak Cię widzą tak Cię piszą. - Rola i znaczenie „opakowania”.
    Techniki wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia.

    Przygotowanie do rozmowy z Klientem.
    Informacja najcenniejszym towarem.
    Jakie informację posiadam a jakie mogę łatwo zdobyć?


    Sposoby i techniki obsługi Klienta.
    Przebieg rozmowy z Klientem, techniki angażowania rozmówcy.
    Radzenie sobie z trudnymi, agresywnymi zachowaniami Klientów.
    Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.
    Asertywność pracownika .Klient się czepia! - szansa, czy zagrożenie?
    Czy Klient ma zawsze rację ?
    Typy Klientów składających reklamacje -Typologia Klientów.
    Technika kwitowania pytań.
    Techniki przełamywania obiekcji i sprzeciwów Klienta.


    Komunikacja w relacjach z Klientami.
    Dobre i złe nawyki komunikacyjne.
    Prawa i techniki perswazji.
    Zwroty „parzące” i „nęcące”.


    Klient dobrze obsłużony orędownikiem naszej Firmy.
    Metody wywieranie pozytywnego wpływu na ludzi.
    Sposoby zwiększania lojalności klienta w stosunku do twojej firmy.
    Kim jest Klient dla organizacji zorientowanej biznesowo?



    Przed szkoleniem każdy z uczestników ma możliwości wypełnienie ankiety by zwrócić uwagę na aspekty szczególnie dla niego ważne.
    Dzięki temu szkolenie jest dostosowane do potrzeb uczestników.
    Na szkoleniu można zgłaszać zagadnienia które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego również drogą e-miał lub telefonicznie doradcy.


    U NAS LICZĄ SIĘ REZULTATY!
    Ponad 15-letnie doświadczenie w skutecznym dostarczaniu kompleksowych rozwiązań szkoleniowych pozwoliło nam zaproponować Państwu pakiet gwarancji:

    - GWARANCJA PEWNY TERMIN SZKOLENIA
    - GWARANCJA NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI
    - GWARANCJA BEZTERMINOWEJ OPIEKI TRENERA

    Czym są nasze gwarancje? To obszary, w których pragniemy zapewnić Państwu najwyższą jakość oferowanych przez nas usług szkoleniowych, dać unikalne na rynku dodatkowe korzyści zabezpieczające ciągłość Państwa edukacji, gwarantujące komfort szkolenia oraz bezpłatną BEZTERMINOWĄ opiekę trenera.


    Czas trwania: 8h szkoleniowych (9.00 – 16.30)

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu
    konsultacje do dni po szkoleniu

  • Wycena indywidualna zapraszamy do kontaktu

  • 990,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • ----

Szkolenia o podobnej tematyce