24 Godzin, 3 Dni

Profesjonalna obsługa klienta w restauracji krok po kroku z elementami sprzedaży

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Podwyższenie kwalifikacji pracowników w zakresie profesjonalnej obsługi Klienta i umiejętności sugestywnej sprzedaży



    Cena (dla grupy 10-osobowej): 350,70 zł brutto(mikro i małe przedsiębiorstwa), 526,05 zł brutto (średnie przedsiębiorstwa)



    Szkolenie dedykowane jest dla hoteli/restauracji, które mają do przeszkolenia min. 8 osób.



    Program dostosowywany jest do potrzeb Klienta. Szkolenie odbywa się u Klienta.

  • Czystość i estetyka
    Wprowadzenie dziennych obowiązków
    Przygotowanie sali restauracyjnej
    System notowania
    Numeracja stolików i Gości
    Obsługa krok po kroku
    Rozmowy telefoniczne, obsługa rezerwacji przez telefon
    Psychologia sprzedaży
    Aperitif
    Podstawowa wiedza o winach
    Różne rodzaje Gości ich indywidualna obsługa
    Różnice kulturowe
    O czym rozmawiać/nie rozmawiać z Gościem
    Savoir-vivre w obsłudze
    Rodzaje serwisów
    Różne rodzaje przyjęć
    Protokół dyplomatyczny
    Digestive
    Show elementem obsługi Gości
    Przyjmowanie reklamacji i sposoby rozwiązywania problemów
    Jak zarabiać więcej tip"ów?

  • Na zakończenie szkolenia uczestnicy otrzymuja certfikat.

  • wykłady, dyskusje, „burze mózgów”, case study, ćwiczenia indywidualne na forum grupy, zadania grupowe, odgrywanie scenek

  • Grupa docelowa: pracownicy restauracji i hoteli – kelnerzy



    Beneficjenci: mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa – pracownicy i właściciele pracujący (umowa o pracę) i mieszkający na terenie województwa dolnośląskiego, łódzkiego i zachodnipomorskiego (uwaga! w województwie zachodnipomorskim beneficjentami są tylko małe i średnie przedsiebiorstwa)

  • 285 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • przerwy kawowe
    wyżywienie

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Rafał Pasenik

Trener gastronomii.Absolwent Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie oraz Zespołu Szkół Gastronomicznych przy ul. Poznańskiej w Warszawie. Od 19 lat związanych z branżą HoReCa. Wieloletni trener o bogatej praktyce zawodowej w branży hotelarsko-gastronomicznej. Podczas pracy w hotelach i restauracjach w Warszawie na stanowiskach kierowniczych zdobywał doświadczenie związane z zarządzaniem personelem, szkoleniem pracowników, kontrolingiem i rozliczaniem usług gastronomicznych. Obecnie jest właścicielem firmy szkoleniowo-doradczej H&R System. Prowadzi między innymi szkolenia z zakresu profesjonalnej sztuki kelnerskiej, obsługi różnego rodzaju przyjęć w restauracji, sugestywnej sprzedaży, wzmacniania marki restauracji oraz dla managerów gastronomii.

Szkolenia o podobnej tematyce