grupa max. 16

Profesjonalna obsługa klienta

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • W trakcie szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę oraz udoskonalą swoje umiejętności m.in. w zakresie obsługi różnego typu klientów, technik „zmiękczania” klienta, wykorzystywania odpowiedniej argumentacji, wykorzystywania elementów komunikacji werbalnej i niewerbalnej, zachowania spokoju i pewności siebie w trudnych sytuacjach, wzbudzania zaufania u klientów, budowania wizerunku profesjonalisty czy budowania relacji.

  • + jak zwiększyć jakość obsługi klientów
    + poznanie skutecznych technik i metod komunikacji z klientem
    + wykorzystywanie komunikacji werbalnej i niewerbalnej
    + zaznajomienie z najlepszymi praktykami obsługi klienta
    + budowanie wizerunku profesjonalnej firmy i jej pracowników
    + zmniejszenie poziomu stresu

  • Zaświadczenia ukończenia szkolenia

  • Szkolenia realizujemy metodami warsztatowymi, aktywizującymi uczestników – zwiększając tym samym ich zaangażowanie i motywację.

  • Dział: handlowy, obsługi klienta

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu
    konsultacje do 30 dni po szkoleniu

RHR+ dysponuje zespołem złożonym z konsultantów i trenerów, posiadających liczne sukcesy, nagrody i certyfikacje, a także bogate doświadczenie biznesowe.

Szkolenia o podobnej tematyce