8 Godzin, 1 Dni

grupa max. 12

Profesjonalna Asystentka. Zarządzanie sekretariatem.

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • PODCZAS SZKOLENIA DOWIESZ SIĘ:

    jak zasady etykiety biznesowej wykorzystać do budowania profesjonalnego wizerunku sekretariatu
    jak profesjonalnie przyjmować gości w firmie i organizować spotkania
    jak radzić sobie podczas trudnych rozmów przez telefon
    jak efektywnie współpracować z przełożonym
    jak zadbać o wewnętrzny obieg dokumentów oraz jak je przechowywać

  • Współpraca z przełożonym

    podstawowe standardy współpracy z osobami zarządzającymi
    koordynacja kalendarza przełożonego

    Etykieta biznesu w pracy Asystentki

    główne zasady etykiety w relacjach służbowych /powitanie, podawanie ręki, przepuszczanie w drzwiach, sposób zwracania się do innych itp./
    jak wykorzystać reguły etykiety biznesu w codziennej pracy w sekretariacie – w relacjach z przełożonymi, współpracownikami, klientami, osobami z zewnątrz
    z jakich zasad korzystać, kiedy etykieta biznesu nie wystarcza?

    Przyjmowanie gości oraz organizacja spotkań biznesowych

    przygotowanie agendy spotkania
    przygotowanie sali konferencyjnej/gabinetu przełożonego
    etapy oraz etykieta biznesowa w zakresie przyjmowania gości/klientów/kontrahentów
    „small talk” podczas oczekiwania na spotkanie
    anonsowanie gościa/gości
    sposób przygotowywania i serwowania napojów podczas małych i dużych spotkań
    częste „błędy” popełniane przy organizacji spotkań - jak ich uniknąć

    Służbowe rozmowy telefoniczne

    telefoniczna etykieta
    etapy rozmowy
    powitanie przez telefon
    anonsowanie i łączenie rozmów
    pozyskiwanie i udzielanie informacji przez telefon
    trudne sytuacje przez telefon – jak sobie z nimi radzić, przydatne zwroty

    Dokumenty firmowe

    instrukcja kancelaryjna
    przyjmowanie i wysyłanie korespondencji
    porządkowanie dokumentów – główne systemy
    opis teczek i ich zawartości
    przechowywanie i archiwizacja dokumentów – główne zasady
    netykieta
    korespondencja pisemna – układ graficzny, sposób zapisywania poszczególnych elementów

  • tak

  • Asystentki, sekretarki

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Agnieszka Korach

Dyrektor Projektów Szkoleniowych, psycholog społeczny, dyplomowany trener grupowy (SWPS/Laboratorium Psychoedukacji), archiwista, pełnomocnik ds ochrony informacji niejawnych. Specjalizuje się m.in. w konsultingu zmian psycho-społecznych w organizacjach, rekrutacji i szkoleniach. Doświadczenie zawodowe zdobywała w jednej z czołowych firm doradczych w Polsce. Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami. Jest autorką artykułów w prasie biznesowej, m.in.: "Personel i Zarządzanie", "Sekretariat". Autorka wielu projektów, m.in. : szkoleniadlasekretarek.pl, portaldlasekretarek.pl, klubasystentek.pl. Prowadzi m.in. szkolenia w zakresie: rozwoju zawodowego i osobistego dla kadry zarządzającej oraz pracowników biurowych, szkolenia dot. porozumiewania się i budowania relacji w zespole, szkolenia dla trenerów wewnętrznych.

Szkolenia o podobnej tematyce