0 Godzin, 1 Dni

Produkcja filmów reklamowych oraz stosowanie product placement w marketingu

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • • Podstawowe cele reklamy
    • Rodzaje reklam
    • Główni uczestnicy procesu produkcji
    • Zadania Klienta
    • Zadania Agencji reklamowej
    • Zadania Domu produkcyjnego
    • Zadania Studia postprodukcyjnego
    • Etapy produkcji filmu reklamowego
    - Przetarg
    - Okres przedprodukcyjny
    - Okres zdjęciowy
    - Okres postprodukcyjny
    • Kosztorys filmu reklamowego

    Case study – „Co by było gdyby?” tvc 45”
    • Storyboard
    • Shootingboard
    • Casting
    • Lokacje
    • Motion Control - Milo
    • Animacja – modele samochodów
    • Rekwizyty specjalne
    • Making of
    • Gotowy film

    Case study – „Wodospad” tvc 30”
    • Storyboard
    • Shootingboard
    • Casting
    • Dokumentacja – poszukiwania wodospadu
    • Baja Fox Studio
    • Projekt i wykonanie łodzi
    • Schemat planu zdjęciowego
    • Gotowy film
    • Making of (z płyty dvd)

    Product placement jako narzędzie komunikacji marketingowej
    • Regulacje prawne i przewidywane zmiany statusu product placement w Polsce.
    • Praktyka realizacji projektów sponsoringowych i product placement:
    - Korzyści
    - Na co należy zwracać uwagę
    - Zagrożenia
    - Proces realizacji
    • Ciekawe przykłady product placement
    • Samodzielne opracowanie projektu dot. niestandardowego pokazania Marki w filmie lub programie – warsztat.

  • 1500 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Urszula Chim

Group Account Director Mozaic OMG



W OmnicomMediaGroup od ponad 5 lat kieruje działem specjalizującym się w realizacji niestandardowych form reklamy, takich jak product placement, broadcast marketing czy marketing muzyczny.



Kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu i reklamie zdobywała pracując m.in. dla takich marek jak : Henkel, McDonalds, Johnson&Johnson, , Sony, Bank PKO, Deutsche Bank, Unilever, Nestle, Rimmel, Adidas i wielu innych.



W roku 2009 program telewizyjny „Dziecięca Eskorta McDonald’s” realizowany przez Mozaic i Macroscope OMD emitowany na antenie Polsatu, otrzymał Srebrne Effie w kategorii Żywność oraz nagrodę międzynarodowej sieci OMD jako najlepszy projekt z zakresu branded content "OMD/McDonald"s 2009 European Media Council Award - Best Use of a Strategic Business Unit".



Stanisław Dziedzic

Prezes i współwłaściciel firmy Produkcja Sp. z o.o.



Absolwent Columbia Collage of Hollywood, z branżą związany od 1987. Przez wiele lat pracował jako producent filmów reklamowych. Doświadczenie zdobywał również w Los Angeles, jako kierownik produkcji projektów reklamowych. Był także koproducentem kilku filmów fabularnych. Przez prawie 2 lata odpowiadał za produkcje reklamowe w Procter&Gamble na Europę Wschodnią. Od 2002 roku, kierując działem Produkcji w ITI Film Studio, zorganizował nowy zespół producentów i kierowników produkcji, z którymi pracuje do dziś. Nadal produkuje filmy reklamowe.

Szkolenia o podobnej tematyce