8 Godzin, 1 Dni

grupa max. 8

Proaktywna sprzedaż przez telefon

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży przez telefon, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności telefonicznych kontaktów. Telefon to idealne narzędzie budowania pozytywnych, długofalowych relacji z Klientem- pod warunkiem, że jest umiejętnie wykorzystywane.


    Jesteśmy elastyczni- zatem, jeśli szukasz szkolenia w innej lokalizacji lub terminie poinformuj nas o tym.

  • ZASADY BUDOWANIA PROFESJONALNEGO WIZERUNKU PRZEZ TELEFON

    SPECYFIKA KONTAKTU Z KLIENTEM
    Rozpoznanie potrzeb i oczekiwań klienta
    Umiejętności nadawcy vs. umiejętności odbiorcy
    Bariery komunikacyjne

    PROCES SPRZEDAŻY PRZEZ TELEFON
    Sprzedaż produktu/ usługi/ spotkania biznesowego
    Analiza Przewagi Konkurencyjnej.
    Błędy w rozmowach telefonicznych.

    SKUTECZNE PREZENTOWANIE OFERTY SPRZEDAŻOWEJ
    Tworzenie wartości produktu/ usługi w czasie prezentacji.
    Sztuka zadawania odpowiednich pytań sprzedażowych, by osiągnąć swój cel sprzedażowy.

    ZASTRZEŻENIA, WĄTPLIWOŚCI, OBIEKCJE KLIENTÓW - JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ.
    Typologia Klientów.
    Technika POPO.

    FINALIZACJA SPRZEDAŻY
    Odczytywanie sygnałów zakupu.
    Obrona ceny.
    Budowanie relacji z rożnymi typami Klientów

    PODSUMOWANIE I EWALUACJA SZKOLENIA
    Działania posprzedażowe
    Indywidualny Plan Działania



    Zadzwoń i zapytaj o aktualne promocje.

    Szukasz szkolenia wewnętrznego dla Twojej firmy? Napisz- z przyjemnością przygoujemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

  • tak

  • Metodologia prowadzenia szkolenia:
    Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe. Zgodnie z Cyklem KOLBA, by zagwarantować SKUTECZNOŚĆ szkolenia:
    20% czasu – poświęcamy teorii

    80 % czasu poświęcone jest na:
    - symulacje,
    - mini- wykłady
    - ćwiczenia
    - prace indywidualne, w parach i grupowe,
    - dyskusje moderowane przez trenera,
    - burze mózgów,
    - case study.

    Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

    Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

    ! Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.

  • Szkolenie skierowane jest nie tylko do telemarketerów, ale także specjalistów, handlowców, osób, które poprzez kontakt z Klientem umawiają np. spotkania handlowe. Udział w szkoleniu zwiększy skuteczność prowadzonych rozmów handlowych bez względu na sprzedawany produkt czy usługę.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Marzena Mrukwa

Grupa Szkoleniowa SOLBERG www.solberg-szkolenia.pl Specjalizujemy się w szkoleniach biznesowych w zakresie rozwoju kompetencji handlowych, kierowniczych oraz interpersonalnych. Nasz zespół stanowią trenerzy, coachowie, doradcy i eksperci, posiadający doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych. Z łatwością i wielką pasją przekazują innym posiadaną, fachową wiedzę. Cechuje nas skuteczność, odpowiedzialność za powierzone zadania, zaangażowanie oraz indywidualne podejście do każdego Klienta. Kierujemy się nadrzędnymi zasadami otwartości, wiarygodności i rzetelności. Współpracę z partnerami biznesowymi opieramy na uczciwości i budowaniu długofalowych relacji opartych na zaufaniu i wzajemnym szacunku. Jesteśmy ukierunkowani na wspieranie biznesu i wzrost efektywności. Gwarantujemy satysfakcję i osiągnięcie założonego efektu biznesowego w przyszłości.

Szkolenia o podobnej tematyce