8 Godzin, 1 Dni

Prezentacja Handlowa

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Prezentacja jest kluczowym elementem skuteczności w biznesie,
    to klucz do SUKCESU.




    Na tym szkoleniu każdy Uczestnik pozna sposoby prezentacja swojego produkt z uwzględnieniem „sprzedaży korzyści” dopasowanych do Klienta.

  • Prezentacja handlowa

    Prezentacja jest kluczowym elementem skuteczności w biznesie,
    to klucz do SUKCESU.


    Na tym szkoleniu każdy Uczestnik pozna sposoby prezentacji swojego produktu z uwzględnieniem „sprzedaży korzyści” dopasowanych do Klienta.

    KORZYŚCI:

    doskonalenie umiejętności skutecznej prezentacji
    prezentacja swojego produktu z uwzględnieniem „sprzedaży korzyści” dopasowanych do klienta
    nabycie umiejętności przeprowadzania skutecznej prezentacji firmy, produktu, usługi w sposób profesjonalny, zaplanowania struktury prezentacji
    dobrania treści argumentów, wywierania dobrego wrażenia na słuchaczach.
    doskonalenie technik komunikacji - zwiększenie kompetencji w zakresie komunikacji międzyludzkiej
    zrozumienie istoty komunikacji i wpływ poszczególnych jej składników na proces wywierania wpływu na innych ludzi
    poznanie technik efektywnych wystąpień i pozytywnego oddziaływania na słuchaczy
    poznanie sposobów reagowania efektywnym zachowaniem na negatywne postawy odbiorców radzenia sobie z pytaniami i zastrzeżeniami

    SPOSÓB PROWADZENIA WARSZTATÓW:

    Warsztaty VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia.
    Szkolenie od samego początku ma postać praktyczną, są to studia przypadków praktycznych. Odgrywanie ról, ćwiczenia, autoanaliza w oparciu o realizowane w trakcie treningu zadania.

    METODY SZKOLENIA:

    80 % czasu szkolenia- warsztaty, ćwiczenia, aktywizacja zawodowa.
    20 % czasu szkolenia- teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia
    ćwiczenia,
    studia przypadków,
    gry sytuacyjne,
    mikro-wykłady,
    symulacje
    dyskusje moderowane,
    autoprezentacje i odgrywanie ról.

    Ze względu na małą grupę szkoleniową, ale również na fakt, iż szkolenie poprowadzi doświadczony praktyk, zazwyczaj poruszane są również inne, indywidualne problemy zgłaszane przez uczestników. Nasze szkolenia są elastyczne i dostosowują się do potrzeb uczestników, tak aby każdy z nich odniósł jak największe korzyści, przyczyniając się w ten sposób do wzrostu efektywności.

    PROGRAM:

    Mistrz prezentacji - jak wykreować swój wizerunek?
    Budowanie pozytywnego wizerunku – autokreacja.
    Techniki wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia.
    Mowa ciała, dykcja.

    Przygotowanie - to podstawa mistrzostwa.
    Przygotowanie prezentacji.
    Etapy skutecznej prezentacji.
    Zasady budowania skutecznej prezentacji (pomysłu, produktu, usługi, procedury).
    Cel prezentacji, określenie profilu słuchaczy.
    Jakie informacje posiadam, a jakie mogę łatwo zdobyć?
    Jak dobrze znam ofertę konkurencji? W czym są lepsi ode mnie?
    Analiza PCK (Potrzeby/Cechy/Korzyści).
    Analiza APK (Analiza Przewagi Konkurencyjnej) kluczem do sukcesu sprzedażowego.

    Komunikacja w relacji Klient/sprzedawca.
    Argumentacja na podstawie Analizy Przewagi Konkurencyjnej.
    Typologia słuchaczy/Klientów.
    „Technologie” prezentacyjne.
    Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.
    Prawa i techniki perswazji.
    Zwroty „parzące” i „nęcące”.
    Technika kwitowania pytań.
    Co i jak mówić do słuchaczy?

    Zadaj pytania?
    Doskonalenie skutecznej argumentacji w oparciu o analizę potrzeb.
    Budowanie skutecznej argumentacji motywującej partnerów do oczekiwanego działania.
    Skąd mam wiedzieć co jest ważne dla Klienta?
    Rola i znaczenie właściwie zadanych pytań.
    „Najgłupsze” pytania, a mimo to często zadawane przez handlowców.
    Moje 9,5 pytania, które zmiotą konkurencję z powierzchni Ziemi.

    Słowo jest bronią.
    Techniki perswazji i wywierania wpływu.
    Metody wywieranie pozytywnego wpływu na słuchaczy.
    Efektowne zakończenie prezentacji.

    Przed szkoleniem każdy z uczestników ma możliwości wypełnienie ankiety by zwrócić uwagę na aspekty szczególnie dla niego ważne.
    Dzięki temu szkolenie jest dostosowane do potrzeb uczestników.
    Na szkoleniu można zgłaszać zagadnienia które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego również drogą e-miał lub telefonicznie doradcy.

    Czas trwania: 1 dzień - 8h szkoleniowych


    Cena zawiera:
    Konsultacje z ekspertem VIDI po szkoleniu (e-mail oraz telefonicznie )- bezterminowo
    materiały szkoleniowe,
    certyfikat ukończenia szkolenia,
    2x przerwa kawowa, 1x obiad,
    pomoc i doradztwo po szkoleniu

  • Certyfikat Ukończenia Szkolenia VIDI

  • Warsztaty VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia.
    Szkolenie od samego początku ma postać praktyczną są to studia przypadków praktycznych. Odgrywanie ról, ćwiczenia, autoanaliza w oparciu o realizowane w trakcie treningu zadania.


    METODY SZKOLENIA:

    80 % czasu szkolenia- warsztaty, ćwiczenia, aktywizacja zawodowa.
    20 % czasu szkolenia- teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia
    ćwiczenia,
    studia przypadków,
    gry sytuacyjne,
    mikro-wykłady,
    symulacje
    dyskusje moderowane,
    autoprezentacje i odgrywanie ról.

    Ze względu na małą grupę szkoleniową, ale również na fakt, iż szkolenie poprowadzi doświadczony praktyk, zazwyczaj poruszane są również inne, indywidualne problemy zgłaszane przez uczestników. Nasze szkolenia są elastyczne i dostosowują się do potrzeb uczestników, tak aby każdy z nich odniósł jak największe korzyści, przyczyniając się w ten sposób do wzrostu efektywności.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu

  • Zapraszamy do indywidualnej wyceny

Szkolenia o podobnej tematyce