Pozyskiwanie nowych klientów - prospecting

Wrocław Termin pewny Inny 990 PLN 690,00 PLN + VAT
Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • KORZYŚCI DLA CIEBIE:

    Poznanie metod skutecznego motywowania klientów do zakupów
    Poznanie skutecznych technik sprzedaży
    Umiejętność zarządzania własnym czasem
    Umiejętność budowania dobrego kontaktu z klientem
    Umiejętność rozpoznawania potrzeb klienta
    Poznanie taktyk negocjacyjnych stosowanych przez klientów

    CELE SZKOLENIA:
    Szkolenie ma na celu zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie:

    - aktywnego poszukiwania potencjalnych klientów
    - nowoczesnych metod docierania do potencjalnych klientów
    - korzystania z różnorodnych narzędzi poszukiwania potencjalnych klientów
    - pracy z indywidualnym systemem poszukiwania potencjalnych klientów
    - podtrzymania motywacji do poszukiwania potencjalnych klientów
    - nawiązania pierwszego kontaktu z klientem


    Trening odpowie na podstawowe pytania o strategię - jak często kontaktować się z Klientem?
    Jak stworzyć okazję do ponownego kontaktu?
    Zmieniając jakość współpracy z Klientem, sprawisz, że stanie się ona dla satysfakcjonująca i będzie przynosić zamierzone efekty.
    Dzięki szkoleniu nauczą się Państwo jak sprawić, by Klient mile wspominał kontakt z Państwem i chętnie do Państwa wracał. Proste, sprawdzone techniki, do zastosowania od zaraz, mogą uczynić Państwa Mistrzem budowania relacji z Klientem.

    PROGRAM SZKOLENIA:

    Wprowadzenie do prospektingu
    Proces poszukiwania potencjalnych klientów jako pierwszy etap cyklu sprzedaży
    Kluczowe czynniki sukcesu – co robić, aby propekting był skuteczny
    Aktywne poszukiwanie klienta – obawy i korzyści

    Poszukiwanie potencjalnych klientów – pierwsze kroki
    Idealny klient – segmentacja i tworzenie bazy klientów
    Lejek sprzedażowy - magia liczb w poszukiwaniu potencjalnych klientów
    Gdzie szukać klientów - źródła poszukiwania potencjalnych nabywców

    Skuteczne działania prospektingowe
    Aktywne i pasywne metody pozyskania potencjalnych klientów
    Pierwszy kontakt z klientem – najważniejsze zasady skutecznej rozmowy
    „Proszę wysłać ofertę” – skuteczny metody mailingu do klientów

    Nowoczesne narzędzia prospektingowe
    Portale społecznościowe w służbie sprzedaży – jak korzystać z mediów społecznościowych
    Networking jak „gorące” źródło klientów
    Prospekting wg. Joe Girarda – najskuteczniejszego sprzedawcy świata

    Indywidualny plan prospektingowy
    Przygotowanie kompletnego planu działań prospektingowych
    Karta działań prospektingowych – narzędzie wspierające w codziennej pracy
    Kontrola i analiza wyników – ocena efektywności działań prospektingowych


    SPOSÓB PROWADZENIA WARSZTATÓW:

    Warsztaty VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia.

    Szkolenie od samego początku ma postać praktyczną są to studia przypadków praktycznych. Odgrywanie ról, ćwiczenia, autoanaliza w oparciu o realizowane w trakcie treningu zadania.

    METODY SZKOLENIA:

    80 % czasu szkolenia- warsztaty, ćwiczenia, aktywizacja zawodowa.
    20 % czasu szkolenia- teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia
    ćwiczenia,
    studia przypadków,
    gry sytuacyjne,
    mikro-wykłady,
    symulacje
    dyskusje moderowane,


    Ze względu na małą grupę szkoleniową, ale również na fakt, iż szkolenie poprowadzi doświadczony praktyk, zazwyczaj poruszane są również inne, indywidualne problemy zgłaszane przez uczestników. Nasze szkolenia są elastyczne i dostosowują się do potrzeb uczestników, tak aby każdy z nich odniósł jak największe korzyści, przyczyniając się w ten sposób do wzrostu efektywności.

    Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

    U NAS LICZĄ SIĘ REZULTATY!
    Ponad 15-letnie doświadczenie w skutecznym dostarczaniu kompleksowych rozwiązań szkoleniowych pozwoliło nam zaproponować Państwu pakiet gwarancji:

    - GWARANCJA PEWNY TERMIN SZKOLENIA
    - GWARANCJA NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI
    - GWARANCJA BEZTERMINOWEJ OPIEKI TRENERA

    Czym są nasze gwarancje? To obszary, w których pragniemy zapewnić Państwu najwyższą jakość oferowanych przez nas usług szkoleniowych, dać unikalne na rynku dodatkowe korzyści zabezpieczające ciągłość Państwa edukacji, gwarantujące komfort szkolenia oraz bezpłatną BEZTERMINOWĄ opiekę trenera.

    Czas trwania: 8h szkoleniowych (9.00 – 16.30)

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • Cena do ustalenia

  • 990,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie

Szkolenia o podobnej tematyce