14 Godzin, 2 Dni

grupa max. 12

Perswazja i wywieranie wpływu czyli jak odnosić sukcesy i nie zrażać do siebie innych

Karpacz Termin pewny Last minute 1290 PLN 1 148,10 PLN + VAT
Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Szkolenie przedstawia i uczy sprawdzonych narzędzi, strategii i technik perswazji. Ta wiedza stosowana jest przez polityków, biznesmenów, menadżerów, handlowców, prezesów. Celem szkolenia nie jest tylko zdobycie umiejętności wywierania wpływu na ludzi, by myśleli, czuli i robili to, co chcemy. To przede wszystkim umiejętność budowania bogatych, owocnych relacji, to wrażliwość na potrzeby innych, to skuteczne porozumiewanie i szacunek w kontaktach zawodowych i prywatnych. To szkolenie pokazuje, jak tworzyć lepsze relacje z klientem, jak skutecznie realizować zamierzone cele, zarabiać większe pieniądze i być skuteczniejszym w kontaktach interpersonalnych.



    Cel szkolenia

    Poznanie skutecznych technik perswazji

    Poznanie działających na rynku praw perswazji

    Przekazanie narzędzi do podnoszenia jakości kontaktów interpersonalnych

    Umiejętność wywierania wpływu na klientów

    Umiejętność wpływania na emocje i potrzeby rozmówców

    Umiejętność zmiany przekonań u innych osób

    Zwiększenie efektywności działania

    Tworzenie konstruktywnych relacji

  • Podstawowe pojęcia

    Perswazja
    Manipulacja
    Wpływ
    Procesy myślowe
    Emocje
    Etyka

    Podstawowe prawa i reguły perswazji – jak stosować, jak wykrywać i odpierać

    Reguły wywierania wpływu
    Podstawowe prawa perswazji

    Perswazja werbalna – słowa, które mają moc

    Język perswazji – kontrola nad słowami ,,nie” ,,tak, ale” ,,spróbuj” ,,i” ,,oraz” ,,spowoduje, sprawi, wywoła”
    Skuteczne rodzaje pytań w rozmowie

    Perswazja niewerbalna – jak panować nad własnym ciałem i jak odczytywać znaki niewerbalne u rozmówców

    Strefy wpływu
    Części ciała odzwierciedlające myśli
    Sygnały odmowy i niewiary
    Lista gestów zabronionych

    Sytuacje krytyczne – jak reagować, aby osiągnąć Win-Win

    Podsumowanie szkolenia.

  • Szkolenie prowadzone jest metodą treningu umiejętności, metodą interakcyjną z wykorzystaniem elementów psychologii procesu.

    Formy przekazu informacji i utrwalania zdobytych umiejętności:

    Przystępne, interaktywne przekazanie treści merytorycznych

    Opis i wyjaśnienie konkretnej techniki czy metody

    Praktyczne trenowanie poznanych technik

    Wspólna analiza przypadków i symulacje rzeczywistych sytuacji i zdarzeń zawodowych z zastosowaniem nowych wzorców zachowań

    Tematyczne gry i zajęcia grupowe wspomagane przez trenera

    Zadania indywidualne wspomagane przez trenera

  • Pracowników działów sprzedaży, działów handlowych

    Pracowników działów obsługi klienta, reklamacji, informacji

    Pracownicy mediów, domów mediowych, agencji reklamowych, promocji i PR

    Pracowników i zespołów, których efekty pracy zależą m.in. od precyzyjnej komunikacji i przekazywania informacji lub poleceń

    Przełożonych, zarządzających zespołem

    Pracowników różnych działów współpracujących ze sobą

    Osób nastawionych na rozwój własnych kompetencji i umiejętności

  • 1 290,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Arkadiusz Bober

Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu negocjacji zakupowych, wywierania wpływu, budowania i zarządzania zespołem oraz kreatywności i twórczego myślenia. Jego głównym atutem jest umiejętność przystępnego i twórczego przekazywania wiedzy i doświadczeń zdobytych w bezpośrednich kontaktach z klientami. Od 2007 roku stała współpraca z firmą szkoleniową Effect Group. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy trenerskiej, doradczej oraz w prowadzeniu programów coachingowych dla kadry zarządzającej. Jest przede wszystkim praktykiem, ceniącym i popierającym rozwiązania proste i efektywne, czym skutecznie dzieli się z uczestnikami szkoleń. Oprócz szkoleń z powodzeniem prowadzi również sesje coachingu biznesowego dla średniej i wyższej kadry kierowniczej. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe jako menadżer, a od 11 lat jest aktywnym trenerem umiejętności interpersonalnych, negocjacyjnych i sprzedażowych. Jest również praktykiem NLP.

Szkolenia o podobnej tematyce