7 Godzin, 1 Dni

grupa max. 14

PERSONAL BRANDING W ORGANIZACJI jak budować własną markę, PR osobisty oraz wizerunek profesjonalisty wewnątrz organizacji - Human Skills

Trwa nabór First minute 1490 PLN 1 043,00 PLN + VAT
Trwa nabór First minute 1490 PLN 1 043,00 PLN + VAT
Trwa nabór First minute 1490 PLN 1 043,00 PLN + VAT
Trwa nabór First minute 1490 PLN 1 043,00 PLN + VAT
Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Uczestnicy nabędą wiedzę o:
    Zasadach budowania wizerunku zgodnego z własną marką.
    Koncepcji „tańca społecznego”.
    Technikach PR (m.in. metodologia Simona Sinka, analiza SWOT).
    Elementarnych zasadach dress-codu i savoir-vire.
    Uczestnicy nabędą umiejętności:
    Kreowania swojej marki osobistej – wizerunek profesjonalisty o dużym potencjale.
    Zwiększania swojej efektywności osobistej i zawodowej.
    Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:
    Autoprezentacją.
    Pewnością siebie i asertywnością w kontaktach biznesowych.

  • PROGRAM SZKOLENIA: PERSONAL BRANDING W ORGANIZACJI. Jak budować własną markę, PR osobisty oraz wizerunek profesjonalisty wewnątrz organizacji.

    Trener zastrzega możliwość zmiany kolejności realizacji poszczególnych modułów.

    Czas przerw zostanie dopasowany do pracy grupy.

    09:30 – 10:30 Rozpoczęcie, omówienie celów szkolenia oraz potrzeb uczestników z zakresu budowania własnej marki w organizacji.

    10:30 – 12:00 Moduł I PERSONAL BRANDING W ORGANIZACJI

    PERSONAL BRANDING – wprowadzenie

    Omówienie potrzeb uczestników z zakresu budowania marki w organizacji. Dyskusja.
    Własna marka – wystąpienia na forum wraz z nagraniem.
    Omówienie pierwszych wystąpień uczestników pod kątem budowania wypowiedzi na swój temat oraz komunikacji niewerbalnej.
    PERSONAL BRANDING – dlaczego warto skupić się na budowaniu własnej marki?

    Powody, dla których świadomy personal branding jest skuteczną drogą do sukcesów zawodowych. Wykład, prezentacja przykładów, dyskusja z grupą.
    Elementy składowe marki osobistej. Arkusz koło marki.
    Proces budowania marki osobistej. Omówienie etapów.
    12:00 – 12:15 Przerwa kawowa

    12:15: 13:30 Moduł II PERSONAL BRANDING W ORGANIZACJI

    Zasady budowania własnej marki dla której obecnie pracujemy. Ćwiczenie indywidualne, omówienie na forum.
    Wystąpienia uczestników. (Na życzenie: nagrania). Omówienie wystąpień przez trenera i grupę.
    PERSONAL BRANDING – jakich błędów nie popełniać?

    Najczęstsze błędy w budowaniu osobistej marki. Prezentacja przykładów, arkusze autooceny.
    13:30 – 14:10 Przerwa obiadowa

    14:10 – 15:30 Moduł III PERSONAL BRANDING W ORGANIZACJI

    PERSONAL BRANDING – przygotowanie solidnych fundamentów.

    Znaczenie samoświadomości i budowanie autentyczności. Wykład, dyskusja z grupą.
    Osobisty system wartości. Arkusz autooceny.
    System wartości aktualnego pracodawcy oraz przełożonego. Arkusz oceny.
    Osobiste kompetencje zawodowe. Arkusze autooceny.
    Mocne strony i obszary do rozwoju. Praca indywidualna.
    Profil zawodowy aktualnego stanowiska. Arkusz oceny
    15:30 – 15:45 Przerwa kawowa

    15:45 – 16: 10 Moduł IV PERSONAL BRANDING W ORGANIZACJI

    PERSONAL BRANDING – osobista ścieżka kariery

    Cele osobiste i cele zawodowe. Arkusz weryfikacji celów. Model GROW.
    16:10 -16:30 Podsumowanie pierwszego dnia szkolenia. Zadanie do wykonania.



    II DZIEŃ

    09:00 – 11:30 Moduł I PERSONAL BRANDING W ORGANIZACJI

    Omówienie zadania domowego i wniosków z pierwszego dnia szkolenia.
    PERSONAL BRANDING – osobista ścieżka kariery

    Konsolidacja wartości, kompetencji i celów. Praca indywidualna. Omówienie na forum. Dyskusja.
    Historia marki osobistej. Wystąpienia uczestników. (Na życzenie: nagrania). Omówienie wystąpień przez trenera i grupę.
    11:30 – 11:45 Przerwa kawowa

    11:45 – 13:00 Moduł II PERSONAL BRANDING W ORGANIZACJI

    PERSONAL BRANDING – wyróżnij się z tłumu

    Osobiste EPU czyli jak wyróżnić się na tle innych marek. Omówienie przykładów, praca indywidualna, praca w podgrupach/wystąpienie na forum.
    Osobiste RTB czyli umiejętność wybierania własnych argumentów w zakresie budowania wiarygodności własnej marki. Omówienie przykładów, praca indywidualna, praca w podgrupach/wystąpienie na forum.
    PERSONAL BRANDING – benchmarking

    Siły wspierające czyli jak uczyć się od lepszych od siebie ale nie tracąc przy tym swojej indywidualności. Omówienie przykładów, praca indywidualna, praca w grupach.
    Budowanie przewagi konkurencyjnej a współpraca zespołowa czyli jak być ekspertem bez naruszania postrzegania marki współpracowników? Analiza sił wspierających i hamujących. Omówienie z grupą.
    13:00 – 13:40 Przerwa obiadowa

    13:40 – 14: 30 Moduł III PERSONAL BRANDING W ORGANIZACJI

    PERSONAL BRANDING – osobisty marketing

    Osobista misja. Model Simona Sinka. Arkusz autooceny. Praca w grupach, omówienie.
    Znaczenie osobistych pasji w kontekście budowania własnej marki w organizacji. Praca na przykładach, omówienie wniosków.
    Sześć reguł R.B.Caldiniego w zakresie budowania marki. Omówienie.
    Definiowanie różnych grup odbiorców naszej marki.
    Definiowanie ambasadorów naszej marki.
    Zasady budowania spójności (widzę , wiem, czuję) między działaniem a komunikowaniem. Praca na przykładach.
    Znaczenie znajomości elementarnych zasad dress-codu i savoir-virew budowaniu wizerunku.
    14:30 – 14:45 Przerwa kawowa

    14:45 – 16:00 Moduł IV PERSONAL BRANDING W ORGANIZACJI

    PERSONAL BRANDING – elevator pitch

    Elevator pitch – ponowne wystąpienia uczestników wraz z nagraniem.
    Omówienie zmian wystąpieniach.
    PERSONAL BRANDING – plan promocji marki osobistej

    Sitka celów. Arkusz, omówienie.
    Kluczowe zasady budowania własnej marki w organizacji – podsumowanie.
    Analiza SWOT.
    Przygotowanie planu komunikacji marki osobistej. Praca indywidualna, omówienie.
    Przygotowanie planu działania w zakresie budowania marki w organizacji.
    16:00- 16: 30 Podsumowanie, osobiste deklaracje uczestników, ewaluacja, rozdanie dyplomów.

    Ważne:

    Uczestnicy po zakończeniu szkolenia mają możliwość skorzystania z konsultacji z trenerem.
    Uczestnicy po realizacji szkolenia otrzymują prezent w postaci 20% na wybrane szkolenie.

  • Wykład prezentujący najważniejsze treści.
    Arkusze i testy.
    Ćwiczenia indywidualne oraz grupowe na forum.
    Feedback od trenera.

  • Adresaci szkolenia - osoby chcące:
    Świadomie kreować własną markę w organizacji.
    Pozyskać umiejętność „tańca społecznego”.
    Zwiększyć efektywność realizacji celów oraz innych działań zawodowych.
    Być postrzegane jako High Potential z wizerunkiem pewnego siebie profesjonalisty.
    Dobrze przygotować się do awansu w firmie, bądź innej zmiany zawodowej.
    Efektywnie zarządzać zespołami.
    Popracować nad własną marką, realizując rekomendacje przełożonych w wyniku oceny okresowej lub feedbacku po projekcie AC/DC.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu
    konsultacje do 30 dni po szkoleniu
    elementy integracyjne
    udostępnienie sali szkoleniowej

  • 1 490,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie

Iwona Firmanty

Założyciel firmy szkoleniowej Human Skills/ Trener/ Psycholog/ Certyfikowany Konsultant Extended DISC Od ponad dziesięciu lat prowadzi szkolenia dla biznesu i administracji publicznej. Specjalistka z zakresu szkoleń doskonalących kompetencje „miękkie” pracowników, działów personalnych oraz kadry zarządzającej. Szkoli z zakresu rozwoju kompetencji miękkich, mi.in z zakresu komunikacji interpersonalnej, rozwoju inteligencji emocjonalnej, technik radzenia sobie ze stresem, efektywności osobistej, zarządzania czasem, asertywności oraz budowania własnej marki w zakresie wystąpień publicznych i autoprezentacji. Jako asesor prowadzi projekty z zakresu Assessment i Development Center. Szkoli z zakresu skutecznych rekrutacji, prowadzenia projektów AC/DC i realizacji szkoleń w organizacji.

Szkolenia o podobnej tematyce