8 Godzin, 1 Dni

PERFEKCYJNY SEKRETARIAT

więcej terminów () mniej terminów
  • • Kreowanie profesjonalnego wizerunku firmy i jej pracowników,

    • Poznanie zasad profesjonalnego kontaktu telefonicznego z klientami,

    • Rozwój umiejętności delegowania zadań,

    • Rozwinięcie umiejętności planowania i realizacji zadań,

    • Zwiększenie jakości wykonywanej pracy, pewności siebie i asertywności.

  • Zarządzanie przez cele
    • Ustalanie celów, czyli efektywne zarządzanie czasem swoim i przełożonego,
    • Wyznaczanie priorytetów według pilności i ważności,
    • Identyfikacja i radzenie sobie ze „złodziejami czasu”,
    • Koordynacja własnego przebiegu dnia z dniem pracy przełożonego.

    Kontakt telefoniczny z klientami i współpracownikami
    • Przyjmowanie telefonów od klientów: zasady przedstawiania się, rozpoznanie sytuacji i potrzeb rozmówcy, łączenie rozmów, odpowiednie argumentowanie, wyjaśnianie zastrzeżeń,
    • Polityka prywatności, czyli to, czego nie należy mówić przez telefon,
    • Prowadzenie rozmowy telefonicznej - wychodzącej,
    • Radzenie sobie w trudnych sytuacjach.

    Umiejętność delegowania zadań i bycia asertywnym w sytuacjach zawodowych
    • Partnerstwo i zorientowanie na realizację zadań,
    • Konstruktywna krytyka,
    • Wymagający klienci i trudne sytuacje w pracy asystentki,
    • Rozwijanie pewności siebie i poczucia własnej godności.

    Savoir-vivre - elegancja w komunikacji jako niezbędny element budowania relacji z klientami
    • Przyjmowanie gości i interesantów w sekretariacie i gabinecie szefa,
    • Reguły zachowań w kontaktach biznesowych,
    • Organizacja przyjęć biznesowych,
    • Różnice kulturowe w biznesie.

    „Być kobietą, być kobietą…” w miejscu pracy
    • Wygląd zewnętrzny – ubiór i makijaż,
    • Pokaz makijażu biznesowego, porady wizażystki,
    • Ogólne zasady stylizacji,
    • Wykorzystywanie kobiecej intuicji i wrażliwości w sytuacjach zawodowych.

  • tak

  • WARZTAT INTERAKTYWNY

  • Asystentki, Sekretarki, Recepcjonistki, Sp. ds. Administracji i Obsługi Klienta

Hanna Kąkol

Dyrektor Perfect Consulting, Trener



Absolwentka WSAiB w Gdyni oraz Podyplomowych Studiów z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi przy Uniwersytecie Gdańskim. Od ponad 15 lat jest związana ze sprzedażą oraz marketingiem. Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując na różnych szczeblach zarządzania: product manager, dyrektor oddziału, dyrektor firmy. Od 10 lat należy do grupy trenerów – praktyków, którzy do kształcenia wykorzystują przede wszystkim swoją praktyczną wiedzę i wieloletnie doświadczenie. Prowadziła warsztaty interaktywne, podczas których dzieliła się

z uczestnikami swą wiedzą i umiejętnościami m.in. z zakresu zarządzania przez cele, delegowania, zachowań asertywnych oraz budowania relacji z klientami – czyli tych kompetencji, jakie są szczególnie istotne m.in. w zarządzaniu sekretariatem.



Dodatkowo szkolenie prowadzi Stylistka, Wizażystka,

Specjalista ds. Public Relations.

Szkolenia o podobnej tematyce