0 Godzin, 0 Dni

Organizacja czasu pracy handlowca

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Program standardowy. Każdy program szkoleniowy jest ściśle dopasowany do potrzeb klienta.

    Moduł 1 Zarządzanie Czasem – priorytetyzacja działań
    1. Zasada 20/80
    2. Identyfikacja warunków organizacyjnych niezbędnych dla efektywnego zarządzania czasem i organizacji pracy własnej
    3. Budowanie harmonogramu działania w sytuacji natłoku zadań i ograniczonych możliwości czasowych – Zasada Einsenhowera – identyfikacja priorytetów
    • pilne
    • ważne
    • nie pilne
    • nie ważne
    4. Przyczyny marnowania czasu – złodzieje czasu, wymówki
    5. Analiza osobistego stylu zarządzania własnym czasem (diagnoza obszarów problematycznych i wyznaczenie ścieżki osobistego rozwoju)

    Moduł 2 Planowanie pracy
    1. Zakres operacyjny
    • ilość wizyt
    • czas trwania wizyty
    • poszukiwanie i wybór klienta
    • trasy
    • raportowanie/ dokumentacja
    • narzędzia i techniki służące do wyznaczania adekwatnych i konkretnych celów działania
    2. Zakres psychologiczny
    • wyznaczanie własnych celów i priorytetów
    • motywacja wewnętrzna i sposoby jej podnoszenia

    Moduł 3 Planowanie długo i krótkookresowe
    1. Plany dzienne
    2. Plany tygodniowe
    3. Plany miesięczne (cykliczne)
    4. Plany roczne

    Moduł 4 Wiedza
    1. „Teczki klienta”
    • nasza wiedza o kliencie
    • wiedza o naszej pozycji u klienta
    2. 7C – 7K
    • country – kraj
    • campany – korporacja
    • channel – kanał dystrybucji
    • category – kategoria
    • customers – klienci
    • consumers – konsumenci/ użytkownicy końcowi
    • competitors – konkurencja

    Moduł 5 Przygotowanie optymalnej prezentacji do klienta
    1. Składniki
    2. Forma
    3. Asertywna odmowa, jak odmawiać rzeczy niemożliwych pozostając w dobrym kontakcie z klientem
    4. Sposoby radzenie sobie z krytyką osobistą, produktu, firmy
    5. Sposoby radzenia sobie z zachowaniami klientów przekraczających granice osobiste handlowca.
    6. Trudny klient – jak nie dać się emocjom; asertywność jako alternatywa dla zachowań agresywnych i uległych.

  • Certyfikat ukończenia szkolenia Catman Polska

  • Szkolenie realizowane metodą warsztatową - ćwiczenia, case study, trening umiejętności.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • Cena szkolenia ustalana indywidualnie po konsultacji z Klientem.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • Cena szkolenia ustalana indywidualnie po konsultacji z Klientem.

Trenerzy i eksperci Catman Polska z zakresu zarządzania czasem i planowania.

Szkolenia o podobnej tematyce