16 Godzin, 2 Dni

grupa max. 15

OBSŁUGA KLIENTA I BUDOWANIE RELACJI

Warszawa Termin pewny 1 490,00 PLN + VAT
Warszawa Termin pewny 1 490,00 PLN + VAT
Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Szkolenie „OBSŁUGA KLIENTA I BUDOWANIE RELACJI”

    Szkolenie „OBSŁUGA KLIENTA I BUDOWANIE RELACJI ” skierowane jest do osób, które chcą podnieść swoje kompetencje sprzedażowe i zwiększyć efektywność swoich działań handlowych. Wartościowe jest dla firm, które obsługują stałych klientów.

    CEL WARSZTATÓW:

    • rozwinięcie u uczestników umiejętności profesjonalnej obsługi Klienta, prowadzenia rozmowy poprzez praktyczne ćwiczenia skutecznej komunikacji z Klientem,
    • zwiększenie samoświadomości jakie znaczenie ma dla firmy Klient,
    • doskonalenie umiejętności związanych z efektywnym reagowaniem na zastrzeżenia Klienta, poznanie technik reagowania na zachowania trudnych klientów,
    • zbudowanie trwałych relacji z klientami; poznanie technik i sposobów nawiązywania i utrzymywania trwałych, pozytywnych relacji z klientem,
    • poznanie głównych barier stojących na drodze do sprawnego komunikowania się z wszelkimi osobami oraz przygotowanie do bezproblemowego nawiązywania kontaktów i długotrwałych relacji.

    To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli chcesz skutecznie działać jako handlowiec i pracownik biura obsługi klienta!

    Warsztaty ukazują i trenują w aktywny sposób techniki obsługi klienta i budowania relacji. Pokazuję jak sobie radzić w trudnych sytuacjach z klientem i jak dbać o relacje z nim.
    Szkolenie ukazuje też jakie aktywnie dbać o klienta.

    DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE:

    Dobrze obsłużony klient staje się jednym z bardziej lojalnych i jest często orędownikiem naszej firmy, dlatego warto na temat obsługi wymagających klientów zwrócić baczną uwagę.
    Jeśli zależy Ci na tym by Klienci do Ciebie wracali i polecali twoją firmę.
    Jeśli chcesz zredukować kosztów utraty klienta wynikających z niewłaściwego potraktowania Klienta .

    Jeśli chcesz uniknąć niezadowolonego Klienta , który wpływa na wizerunki firmy.
    Jeśli chcesz pozyskać nowych klientów, dzięki rekomendacjom, bez ponoszenia kosztów na marketing.
    Jeśli chcesz usprawnić działanie i motywację pracowników bezpośrednio zaangażowanych w obsługę.

    TO SZKOLENIE „OBSŁUGA KLIENTA I BUDOWANIE RELACJI” JEST DLA CIEBIE.


    Szkolenie skierowane do: przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży, dyrektorów handlowych, pracowników biura obsługi klienta, konsultantów i doradców BOK

    PROGRAM WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH:

    ZASADY PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA
    Etapy procesu obsługi klienta.
    Najczęstsze błędy popełniane przy obsłudze klienta.

    PRZYGOTOWANIE DO ROZMOWY Z KLIENTEM.
    Informacja najcenniejszym towarem.
    Jakie informację posiadam, a jakie mogę łatwo zdobyć?
    Jak dobrze znam swoją ofertę. W czym jestem lepszy od konkurencji.

    JAK ROZMAWIAĆ Z KLIENTEM.
    Aktywne słuchanie klienta-pułapki i zagrożenia komunikacji pozytywnej (ćwiczenia warsztatowe).
    Rozpoznanie potrzeb klienta- przeformułowanie (ćwiczenia warsztatowe).
    Rodzaje pytań a zrozumienie komunikatu (pytania otwarte, zamknięte, sprawdzające, naprowadzające).

    SPOSOBY I TECHNIKI OBSŁUGI KLIENTA.
    Przebieg rozmowy z Klientem, techniki angażowania rozmówcy.
    Techniki wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia.
    Radzenie sobie z trudnymi, agresywnymi zachowaniami klientów.
    Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.

    BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM.
    Motywacja klienta
    • Co motywuje klienta do podejmowania decyzji?
    • Co może hamować klienta-obawy klienta?
    Działania po sprzedażowe, zwiększające lojalność Klienta.
    Budowanie „pełnych aktywnych referencji”.

    REGUŁA WSPÓŁPRACY.
    Reguła wzajemności.
    Reguła sympatii.
    Reguły zaangażowania.
    Reguła niedostępności.

    AKTYWNOŚĆ JAKO KLUCZ DO KLIENTA.
    Znaczenie aktywności w pozyskiwaniu klientów jako niezbędny warunek dobrego rezultatu w sprzedaży.
    Myślenie kreatywne i twórcze podejście w sytuacjach niestandardowych-zmiany i innowacje.
    Działania wspierające relacje.

    PODSUMOWANIE SZKOLENIA

    Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).
    JAK PROWADZIMY SZKOLENIA, BY ODNIEŚĆ JAK NAJLEPSZY EFEKTY I ABYŚ JAK NAJWIĘCEJ SIĘ NAUCZYŁ :

    SZKOLENIA PROWADZONE VIDI CENTRUM ROZWOJU KADR SĄ SZKOLENIAMI NARZĘDZIOWYMI. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. Warsztat szkoleniowy to 20 % czasu szkolenia - teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia 80 % czasu szkolenia - ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies - dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.

    Zajęcia mają charakter warsztatowy. Trener wykorzystuje takie techniki pracy z grupą, jak: praktyczne zadania grupowe, dyskusje, opisy sytuacji i przypadków, scenki, case study.


    KOSZTY WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH : 1790 zł netto/os. + 23% VAT
    II, III i IV osoba z firmy na ten sam termin: 1390 zł netto/os. + 23% VAT
    V osoba - gratis
    Zapisz się na nasz newsletter tutaj: Adres strony został usunięty - otrzymasz stały rabat na szkolenia: 300 zł rabatu na szkolenie dwudniowe - po zapisaniu się Twoja cena to: 1490 zł netto/os. + 23% VAT

    W cenę wliczono:
    • konsultacje z ekspertem VIDI po szkoleniu (e-mail oraz telefonicznie)
    • materiały szkoleniowe, karty pracy,
    • e-booka - po szkoleniu
    • certyfikat ukończenia szkolenia,
    • 4x przerwa kawowa, 2x obiad,
    • pomoc i doradztwo po szkoleniu.

    więcej na Adres strony został usunięty

    Istnieje możliwość uzyskania dofinansowania ze środków unijnych w wysokości do 80% na wszystkie szkolenia otwarte VIDI Centrum Rozwoju Kadr dla średnich, małych i mikro przedsiębiorstw.
    Szczegóły pod nr telefonu.Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie

  • TAK

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • 1 490,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    egzaminy certyfikujące
    przerwy kawowe
    wyżywienie
    konsultacje z expertem VIDI, pomoc i doradztwo

Szkolenia o podobnej tematyce