8 Godzin, 1 Dni

grupa max. 12

Nowoczesne techniki sprzedaży - Profesjonalny Handlowiec ŁÓDŹ

Łódź Termin pewny First minute 800 PLN 720,00 PLN + VAT
Łódź Trwa nabór First minute 800 PLN 720,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • Cel jest tylko jeden - poznanie w praktyce nowoczesnych technik sprzedaży i zwiększenie swojej skuteczności

  • Łatwy, szybki i przyjemny sposób, aby dowiedzieć się jak w nowoczesny i skuteczny sposób pozyskiwać Klientów. Sprzedajemy od dziecka, to jest moment by zwiększyć swoją skuteczność i zarobić na tym większe pieniądze.
    Psychologia Klienta pozwoli Tobie na poznanie przyczyn, dla których Klient mówi “NIE”. Wystarczy tylko jeden dzień, by zacząć słyszeć “TAK”
    Jeśli jesteś świadomy, iż rozwój w zakresie nowoczesnych technik sprzedaży, pomoże Tobie osiągnąć sukces i zwiększyć zysk, to szkolenie jest właśnie dla Ciebie!

    KORZYŚCI

     Poznasz nowoczesne techniki sprzedaży i wykorzystasz je od razu po szkoleniu w praktyce
     Dowiesz się co myśli Twój Klient i zaczniesz na nim zarabiać prawdziwe pieniądze
     Otrzymasz wiedzę, której nie posiadają inni - tak niewiele dzieli Cię od wyprzedzenia konkurencji

    PROGRAM SZKOLENIA

    1. Współczesny Klient
    - Kim jest Klient XXI wieku?
    - Jak Klient chce kupować? - oczekiwania Klientów względem Profesjonalnego Handlowca
    - Trójkąt satysfakcji Klientów i ich wpływ na procesy decyzyjne
    2. Etapy rozmowy handlowej
     Nawiązanie kontaktu i budowanie pierwszego pozytywnego wrażenia
    - Przygotuj się do rozmowy i określ swój CEL
    - Docieranie do osób decyzyjnych - dowiedz się jak ominąć “bariery”
    - Przykuj uwagę rozmówcy - zaawansowane techniki zainteresowania Klienta w pierwszych zdaniach
    - Graj w to co Klient - otwórz rozmowę handlową z sukcesem!
     Badanie potrzeb Klienta i techniki aktywnego słuchania
    - Psychologia relacji - mechanizmy kontaktu z Klientem
    - Dopasuj się do Klienta - słuchaj, pytaj i stosuj NAJLEPSZĄ TECHNIKĘ SPRZEDAŻY
    - Perswazyjne pytania, które otworzę Tobie drogę do Klienta
     Przedstawienie rozwiązań- założenia języka perswazji i języka korzyści
    - Najbardziej efektywny model prezentacji produktów i usług
    - Pozwól Klientowi kupić Twoje historie
    - Pokaż co masz - Twój Klient sam poprosi Ciebie, abyś mu sprzedał
     Finalizacja próbna
    - Zakontraktuj Klienta!
     Pokonywanie zastrzeżeń i obiekcji
    - Cena, cena i jeszcze raz cena - a Ty pokaż Klientowi w prosty sposób, dlaczego właśnie tyle jest warty Twój produkt/usługa
    - Psychologia ceny
    - “Mam swojego dostawcę”, “Niczego nie potrzebuję”, “Proszę przesłać e-mail”, “Jak co to oddzwonimy” - praktyczne i sprawdzone techniki, które pomogą Tobie poradzić sobie z obiekcjami
     Podsumowanie i zamknięcie sprzedaży
    - Poznaj techniki i zacznij zamykać więcej transakcji
    - Pokaż na co Cię stać - zyskaj więcej i długofalowo
    3. Cross i up-selling, wyciśnij 100% z każdej sprzedaży.
    4. Podsumowanie i zakończenie szkolenia

    WARTOŚĆ INWESTYCJI
    Warsztat będzie oparty w 100% na ćwiczeniach, podczas których Uczestnicy będą mogli wypracować konkretne rozwiązania i wdrożyć je do pracy od razu po zakończeniu szkolenia. Poszczególne ćwiczenia będę uzupełniane niezbędnymi informacjami, które pozwolą Uczestnikom zrozumieć i jednocześnie doświadczyć skuteczności poznanych metod i technik.

    W przypadku zgłoszenia z jednej firmy więcej niż 1 osoby lub jeśli zdecydujesz się na
    więcej niż 1 szkolenie otwarte, zapytaj naszego doradcę o rabat!

  • Certyfikat ukończenia szkolenia

  • Warsztat będzie oparty w 100% na ćwiczeniach.

  • Przedstawiciele Handlowi, Sprzedawcy, Key Account Manager, Kierownicy Działów Sprzedażowych

  • 800,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie
    Certyfikat ukończenia szkolenia, Konsultacje z Trenerem Prowadzącym do 7 dni po szkoleniu, Praca na realnych przykładach z Państwa branży

Adam Pluciński

Adam Pluciński od 11 lat przygotowuje i realizuje szkolenia. W latach 2010-2014 realizował politykę szkoleniową dla Holicon Sp. z o.o, pełniąc funkcję Kierownika Działu Szkoleń i Jakości. Od 2011 jest właścicielem firmy Circinus Training Center. Inspiracją do jej założenia była pasja i chęć dzielenia się wiedzą oraz doświadczeniem. Certyfikowany Trener FRIS, narzędzia, które umożliwia diagnozę Stylu Myślenia i Działania oraz przygotowywanie na tej podstawie odpowiednich raportów indywidualnych, zespołowych i rekrutacyjnych. Obszary specjalizacji: Obsługa Klienta, Obsługa reklamacji, Sprzedaż, Umiejętności Miękkie, Szkolenia Menedżerskie, Development i Assessment Center  Wykładowca na uczelni Collegium Da Vinci w Poznaniu z zakresu Zarządzania Sprzedażą.  Sześciokrotnie zasiadał w Jury ogólnopolskiego Konkursu Telemarketer Roku organizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego w latach 2011-2016.Wybrany na Przewodniczącego Jury 2017 roku, ww. konkursu przez Radę Programową.

Edyta Plucińska

Edyta Plucińska zajmuje się realizacją i koordynacją projektów szkoleniowych od 8 lat. Posiada międzynarodowe certyfikaty akredytacyjne Facet 5 i DiSC. Od 2011 roku współpracuje z Circinus Training Center w zakresie prowadzenia szkoleń, budowania profesjonalnych standardów obsługi Klienta, przygotowywania skryptów rozmów, projektowaniu i wdrażaniu systemu ocen pracowniczych oraz doradztwa HR. Specjalizuje się w zakresie szkoleń dedykowanych zespołom Call i Contact Center: managerom, koordynatorom, trenerom i telemarketerom. Prowadzi szkolenia m.in. z zakresu sprzedaży, obsługi Klienta, obsługi reklamacji, managerskie, sprzedażowe, zarządzania czasem. Biegła w tworzeniu i wdrażaniu Standardów Obsługi Klienta dla Działów Obsługi Klienta, mapowaniu procesów obsługowych.

Szkolenia o podobnej tematyce